Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Myth: Wukong

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DestiZ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämä oli kyllä vika tikki hommata jokunen viikko sitten. Harmi kun pleikkarilla ei voi saada refundia? Ei mulla riitä kärsivällisyys hakata joka 5 metrin välein paskamaisesta paskamaisempaa bossia. Näitä huteja onneks ostoksissa harvemmin sattuu mutta tämän ostaminen kyllä ketuttaa nyt jälkeenpäin.
Nyt pari vuotta myöhemmin sain itseä niskasta kiinni ja päässyt viimeiseen bossiin asti. Ei tämä nyt niin älyttömän vaikea ainakaan sen jälkeen ollut kun ukko oli kehittynyt ja oppinut erilaiset taiat. 5 ja 6 chapterit tuntuivat jopa helpoilta kun ukon attack oli täysissä ja manaakin melkein täydet. Cloud steppiä spämmännyt tosi paljon ja sen kanssa charged attackeja niin eipä noissa bosseissa montaa kertaa mennyt, jotkut meni jopa ekalla.

MUTTA, viimeinen bossi sitten..tässä kohtaa hermo sitten iski kiinni enkä taida jaksa enää loppuun asti taistella tämän kanssa. Päässyt viimeiseen vaiheeseen siinä taistossa helpostikin mutta se viimeinen phase onkin sitten yhtä tuskaa. Pari kertaa olen saanut bossin helat melko loppuun mutta silti kuolo korjannut joka kerta.

Olen silti tyytyväinen että annoin pelille uuden mahdollisuuden. Mukavaa pelattavaa pääpiirteittäin oli ja tuntuu että rahoille sai kuitenkin hyvin vastinetta vaikka tohon loppuun taidot sitten loppuivatkin.

EDIT: No menihän se läpi kuitenkin! Huh kun helpottaa :cool::cool:

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom