Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Ops -pelaajat vailla klaania

Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Eli hyvää joulua (vai oliko se uuttavuotta?).

Kuitenkin sen verran täytyy sanoa, että jos Limputtajan ottaa klaaniin, kannattaa ottaa suomi-puola-suomi-sanakirja viereen tai alkaa käymään Puolan kielen oppitunneilla.

No no kyllä minä osaan suhteellisen ymmärrettävää suomen kieli puhuakin ja kirjtaa
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Juu elikkäs klaania hakemassa. Olen aktiivinen pelaaja joten olisi kiva jos klaanissakin jotain tapahtuisi, eli ei mikään turha nimi vaan nikin eteen. Pelailen itse eniten S&D:tä ja sillei mutta kyl muutkin pelimuodot käy.
pelailen viikolla noin kello 4.30-20 poislukien maanantai ja keskiviikko
viikonloput on 24h melkein.
Mikki on
PSN: Ronzu_
Voit lähettää viestiä täällä tai lisätä psn
Over & out
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Eli peliseuraa vailla. Tällä hetkellä tulee eniten pelattua Bopsia, mutta myös CoD4 ja MW2 löytyy hyllystä. Myös Modern Combattia tulee pelailtua. Tulevaisuudessa sitten KZ3 ja SOCOM 4 nyt ainakin.

19 vuotta löytyy mittarista ja Oulustahan sitä ollaan. Suhteellisen rento heebo, jolla pelaamista rajoittavat työt, harrastukset (sali, säbä, tennis) ja tottakai tyttöystävä sekä viina. Suhteellisen rajoittamattomasti kuitenkin olen onlinessa. Eli mikilliset pelaajat lisäilkää ihan vapaasti listoille. Myös mahd. klaania hakusessa, jos tästä IRL-kaverieni kanssa suunnitellusta klaanista ei sitten kuitenkaan tulekkaan mitään.

Pelitaidoista sanottakoon näin, että omaan kohtalaisen hyvän peliälyn, tiimikommunikoinnin ja ampumataidot.
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Heippa.

Elikkä etsiskelisin rentoa klaania, kun nuo hommat nyt alkoivat kiinnostaa. Pelikokemusta löytyy monenlaista mutta ei minkäänlaisesta klaani toiminnasta, paitsi joskus DOD:1.3:sen ajoilta. Ikää löytyy se 21-vuotta. pelejä löytyy codeista molemmat MW:t WAW ja black ops. Mikkiä en omista tällä hetkellä, mutta jos jotain hyvää tulee vastaan, olen sen valmis hankkimaan. Toivottavasti olette rennolla mielellä mukana, koska minäkin olen. Pelailla voin melkein joka päivä, riippuen siitä onko mitään menoja.

PSN:kyllikk1
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

PSN: Vanukas
Ikä: -94
Mikki: Tietysti
Vapaasana: Persoonallinen ja kohtuu taitoinen pelaaja etsii klaania... Kokemusta löytyy CoD4:stä asti, mutta klaani matsit alkoi vasta Black Opsissa
Toivomuksia: Tiimi olis rento ja vähintään k-15 tai henkiseltä iältä ainakin.
Aktiivisuus: Päivittäin melkeinpä
 
Klaani-hakemus

Olen uusi tälläsille jutuille(klaani), mutta CoD4:ä olen pelannut eniten (8 prestige 55lv ja kultainen Ak-47 ja Dragge aluillaan.) WaWi jäi ostamatta kun noista WWII -peleistä en ole erityisemmin kiinnostunut. MW2:sta pelasin toisilla tunnuksilla, mutta jäi vähän vähäiseksi koska en vain tykännyt siitä ja Black Opsin tilasin eilen verkkokauppa.comista joten olettaisin sen saapuvan parin päivän sisällä. Ja sitten vähän itsestäni; 19v poika Länsi-Suomesta jolta löytyy mikki, aktiivisuutta, kokemusta ja halukkuutta klaaniin. Kiitos ajastasi.
P.S. First Strike-karttapaketti ladattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Terve terve!

Olvikoira etsii klaania bläkärii!
Tietoja..
K/D 2,8, mikki löytyy, ikää 19v, aktiivisuus pikkusen liikaa...
Etsin nyt jonkunlaista klaania missä ihmiset omaavat huumorintajun ja matseja pelattais joskus edes.. =) Ottakaas yhteyttä PSN: Olvikoira

-Ei ole olemassa huonoja pelaajia, teillä on vaan liian vähän panoksia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Oisko täällä ketään sellaisia perus pelaajia n. 0.80-1.50 k/d kanssa joita jonkinlainen suomi klaani kiinnostas? Alkanu nimittäin kyllästyttää pelaaminen random tiimejen kanssa kun muut kämppii ja sitten itse pitäisi pisteet tiimille hankkia. Ja psn on zienimies
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Iällä ei oikeastaan ole väliä jos nyt olis alle 18. Mut saa hieman ylikin. Ja jos ei myöskään tosta 10 ikävuodesta menis alle ni on ihan hyvä :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos haluat lisää deviljesse97, eli ikää löytyy vain 14.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ok. Ittekkin tohon samaan ikäluokkaan (suunnilleen) kuulun. Mut laitan invauksen sitku pleikkarin ääreen taas pääsen
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

tuootaanoin. olvikoira, x-limit, vanukas sendin tuos koht psnäs frendiinviten.

klaani jota johdan on LiTE, n.12 memberiä joista n. 7 päivittäin aktiivisia. Matsia pelataan ja on pelattu tuosta ihan bopsin alusta asti, nyt tarvittais vähän uutta verta innolla pelaamaan matsia jotta tulis niitä matseja just otettua. onhan niitä noin 100 alla klaanilla vaihtelevalla menestyksellä. Huom! : ei tähdätä olemaan mitään maailman parhaita, hupi ensiksi :) Tosin on meillä haussa 1 taistelija tuonne Team EU ladderiin (GB) jossa pelattais vähä enemmä pershies ja yritettäis jotai saada jopa aikaseks.

mutta joo. näemmä tuolla onlines ja katotaan onko taitoa :p
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Joo tota kiinostait jonkilainen klaani pelaaminen kaikki käy melkein. Ikää löytyy 15v ja olen ihan perus pelaaja K/D Ratio on 1.52 7Prestigellä. Ottakaa yhteyttä jos kiinostaa IP on Ikis96.
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

PSN: teeekooo
Ikä: 29v.
Mikki: Kyllä
Aiempaa kokemusta tietokone puolelta, nyt aktivoitunut ps3:n kanssa. Haen mukavan rentoa peliporukkaa. Prestige 1 ja k/d 0.94, w/l 0.8. Olen pelannut tähän asti vain ramdom tiimeissä satunnaisesti.
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Terve! Etsiskelen sellaista suht rentoa klaania jotka huolisivat alaikäisiä mukaan. Kokemusta löytyy vain black opsista. psn on zienimies ja mikki löytyy. Ilmotelkaa ps networkissa jos kiinnostaa
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

moro moro! etsisin innokasta peliseuraa black opsiin. iällä ei ole väliä kunhan nyt jonkinlainen järki on;) mikki on tottakai! peliajoissa pitää joustaa kun tyttöystävä löytyy ja se ei aina ihan tykkää siitä ku pelailen vaan mut parhaimpani mukaan koitan olla pleikkarin ääressä!
psn:jonttutonttu94
kirjotelkaa täällä jos kiinnostaa tai sitten lisäilkää id:tä!
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Terves poijjaat.

Löytyykö täältä peliseuraa tällaiselle vanhemmale herttaiselle herrasmiehelle. ;)
Ikää on päälle 30 vuotta eli mieluummin vanhempaa väkeä.
Tilastot on tasasta pohjasakkia, mutta yritys on sitäkin antautuneempaa. Peli muotona tietenkin nuo Hardcore muodot, sopivat hyvin näin vanhemalle herras kansalle. :)
Okea nimeni on Jarmo, mutta kaverit kutsuu Apeksi. Mikrofooniin huudellaan kaikkea suomen ja rallli-englanin väliltä.
Yleensä olen linjoilla siinä 21:00 jälkeen, kun on muksut laitettu pötköttämään.
Joskus jää kyllä pelit pelaamatta kun vaimoke huuteloo tuolta lakanoitten välistä houkuttelevasti. :p
PSN nimimerkki on Ape-Konna eli jos on vanhemman sukupolven pelureit ottakeehan yhteyttä kunhan saadaan taas nettiwörkki pelittämmään. :)
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Terves poijjaat.

Löytyykö täältä peliseuraa tällaiselle vanhemmale herttaiselle herrasmiehelle. ;)
Ikää on päälle 30 vuotta eli mieluummin vanhempaa väkeä.
Tilastot on tasasta pohjasakkia, mutta yritys on sitäkin antautuneempaa. Peli muotona tietenkin nuo Hardcore muodot, sopivat hyvin näin vanhemalle herras kansalle. :)
Okea nimeni on Jarmo, mutta kaverit kutsuu Apeksi. Mikrofooniin huudellaan kaikkea suomen ja rallli-englanin väliltä.
Yleensä olen linjoilla siinä 21:00 jälkeen, kun on muksut laitettu pötköttämään.
Joskus jää kyllä pelit pelaamatta kun vaimoke huuteloo tuolta lakanoitten välistä houkuttelevasti. :p
PSN nimimerkki on Ape-Konna eli jos on vanhemman sukupolven pelureit ottakeehan yhteyttä kunhan saadaan taas nettiwörkki pelittämmään. :)

mee www.oldgamerssociety.org se on suomalaisten papparaisten yhteisö ja siellä on juurikin niitä HC puolen pelaajia.
 
Ylös Bottom