Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Ops -pelaajat vailla klaania

Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

joo olen kanssa jotain 14 v pelaan paljon paljon paljon ja etin blackopsiin klaania ( en siis oo väsäämässä semmosta vaaan ettimässä semmosta) mikki löytyyy.......................... etin rentoo mutta kummiski osaavaa ja kummiski ei semmoosii rage pelaajia mutta semmosia jotka pelaa myös tosissaaa...:D:D:D
ai nii ja psn on : Miituli123
älkää ihmetelkö sit tota nimmee
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Moro
Psn: PingPongSam
Ikä: 15
Headset: Creative Fatal1ty
Aktiivisuus: Päivittäin pelailen

Harablalta kysyisin että olisiko mahdollista päästä siihen teidän klaaniin, mun k/d on 2,38 ja onn 12 prestige =D
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

PSN: juopporapu
Ikä: 18v.
Mikki: On
Kokemusta löytyy kaikista Call of Duty:stä mutta pelaan silti vaan BO PS3, mulla saattaa olla pieni lvl mutta pelaamalla se nousee jota oon aika tiheeseen tahtii tehny. En mieluiten pelaa wager matchei. Klaani matsei jos tulee niin en oo varma pääsenkö töiden takia mutta jos vapaa aikaa on osallistua voin. En omistaudu tälle pelille sillai että pelaan jatkuvasti, tykkää pelata muitakin pelei ettei mielen kiinto katoa kokonaan.
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Moro
Psn: PingPongSam
Ikä: 15
Headset: Creative Fatal1ty
Aktiivisuus: Päivittäin pelailen

Harablalta kysyisin että olisiko mahdollista päästä siihen teidän klaaniin, mun k/d on 2,38 ja onn 12 prestige =D


Harva tekee tolla prstg määrällä ja K/D ratiolla mitään, itse ainakin jos hakisin pelaajia haluasin tietää voitto/tappio suhteen...
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Harva tekee tolla prstg määrällä ja K/D ratiolla mitään, itse ainakin jos hakisin pelaajia haluasin tietää voitto/tappio suhteen...

Eipä tolla w/l ratiollakaan suurempia merkityksiä ole. Liikaa muuttuvia tekijöitä, jotka siihen vaikuttaa. Pelaat yksin, pelaat osaavien puolella, pelaat säkkien kanssa, humalassa... yms.

Jos tosissaan etsii hyvää pelaajaa, vaaditaan siihen mahdollisuus päästä näyttämään taitonsa. Eikä siihenkään riitä yksi ilta, monesti kun saattaa peli olla itse kullakin hakusessa....
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Terve, pelailen satunnaisesti (päivittäin) . En ole kovinkaan hyvä pelaamaan, pelaan vain ajan kuluksi.
En etsi varsinaista klaania vaan enemmänkin peli seuraa. Mikki on.
Kaikki voivat lisätä kaveriksi..
Ikää reilut parikymppiä.
Online ID: TOPI-420
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Perustettiin tällainen suomalainen peliyhteisö, tag on FinZ ja tarkoitettu pelkästään suomalaisille ja yli 15 vuotiaille pelaajille.
Kannattaa käydä rekisteröitymässä osoiteessa FinZ- Suomalainen Call of Duty peliyhteisö, homma toimii klaanin/yhteisön välimaastossa eli sinne voidaan perustaa kilpailuhenkisempiä ryhmiä (esim. Game Battles ladder) sitä mukaan kun kiinnostuneita ilmaantuu ja toisaalta sinne on jo perustettu publeilla pelaava yhteisö.

Perusidea kuitenkin on että saadaan suomalaisia pelaajia tavoitettua ja pelaamaan yhdessä, samalla saadaan uusia pelikavereita kaikki.

Foorumilla on Rank Up- järjestelmä (armeijanimikkeillä) ja tämän tarkoitus on kannustaa porukkaa aktiivisuuten myös FinZ foorumilla ja jäsenmäärän kasvaessa (toivottavasti) voimme nimittää yhteisöön lisää johtajia päivittäisiä asioita ja ryhmien vetämistä varten.

Periaatteessa haku on vapaa myös kyseisiin hieman enemmän aktiivisuutta vaativiin tehtäviin.

Tiedän kyllä että joskus voi tuntua isolta kynnykseltä ja liian aikaa vievältä tällainen klaanihomma mutta FinZ on paikka kaikille, aktiivisille ja silloin tällöin pelaajille.

Myös kaikki taitotasot ovat ok, olit sitten "pro" tai aloittelija, ryhmiä löytynee tulevaisuudessa kaikille ja yleensä porukassa pelaillaan.

Foorumi on vielä lastenkengissä mutta löytyy sieltä jo hyvää infoa, toivon aktiivisuutta ja keskustelua siellä foorumilla myös (Rank Up- järjestelmä on yhteydessä viestien tekoon).

Toivon että sain ainakin osan teistä hieman innostumaan eli tervetuloa!

T:Finz Pr
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Alter The Future ATF etsii 2-3 suomalaista pelaajaa. Pelaillaan publaa, ja GB:tä, kun MW3 tulee ulos.

Pyrimme pitämään rosterimme siinä 4-5 miehen paikkeilla ja olla aktiivinen MW3sen ilmestyttyä. Mikään Teräsmies ei tarvitse olla, mutta pitää olla

-Aktiivinen
-Ikä 18+
-Headset
-kokemusta klaanipelaamisesta ainakin 1vuosi
-rento ja joustava tyyppi

Pelaillaan BO:ta ja MW2:sta, joten kiinnostuneet voivat lisätä meikäläisen ja tulla jauhamaan publaa

PSN: youngNTR1
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

eli etin klaania johon pääsis KD on semmoset 1.38 oon 11th 41. oon ollu 5 eri klaanis joissa 2 co leader (4 niistä oli jenkien tai brittien eli nyt vaihteeks suomalaiseen). mikki löytyy ja niinku KD sta huomaa en tavottele vaan voittoo vaan rennosti vaan paitsi nyt jos joku tärkee matsi. oon 15v ja oon ostanu First striken ja Annihilationin pelaan enimmäkseen SnD tai TDM mut kyl muissaki pelaan olen melko aktiivinen (melkein joka päivä)
jos pääsen johonkin tai annetaan yritys niin tälle accolle vaa viestii PR_NOLLA_96
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Moro, oon 14v, mielestäni perustason pelaaja, k/dr sellanen 1.30, minulla on nyt menossa kolmas käyttäjä koska edelliset ovat vanhoja joiden nimiin en ollut tyytyväinen, kumpikin vanhemmista käyttäjista oli 50lvl tämän hetkinen , DuremR on 30lvl ja pelaan mahdollisesti joka päivä, harrastuksen takia en ihan aina pysty pelaamaan. Olen jo jonkin aikaa etsinyt rentoa peliseuraa, jotka ei mielellään alle 10v eikä nyt hirveästi yli 18. Mikki tietysti löytyy. Ja hyllystä löytyy Black ops, Battlefield Bad Company 2, Modern warfare 2 (joka tällä hetkellä lainassa kaverilla), Änäri 11, NBA 10... ja muitakin. Ilmoitelkaa tai lisäilkää jos kiinnostaa! Mieluiten yhteydenotto PS:llä. Kaikki Black ops kenttäpaketit löytyy. Zombejakin olen hakannu. Ennen enemmän kun meni multiplayer into hetkeksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Iällä ei oikeastaan ole väliä jos nyt olis alle 18. Mut saa hieman ylikin. Ja jos ei myöskään tosta 10 ikävuodesta menis alle ni on ihan hyvä :D

Etin klaanii mut en tiiä pääsisinkö ku ikä on 13 ja mikki on mut oon iha rento etten oo sellane joka ottaa pultit kaikesta ja aktiivisuus: päivittäin haluisin vaa johonkin klaaniin ?
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

joo... olen 15 vuotias. kovanluokan pelaaja juvalta aikaisempia pelikokemuksia on aika suuri lista esim. cod:world at war ,cod3, cod mw1 , counter strike= kaikki , bf 2+3 ja ymsyms
pelaamaan en ehdi "paljon".... noin 42 tuntia 3 viikossa ja välillä useamminkin, mutta kun pelaan niin pelaan täysilllä

headset on ostolistalla

playstation tunnus on perheb addailkaa vaan ja ilmotelkaa sähk.postiin
 
Ps3 ja hc ctf.
Meillä on viikolla lähes joka ilta partyllinen porukkaa, mutta nykyisin ei tahdo päästä mihinkään peliin täydellä porukalla.
Ikähaitari 20->+40v.
Mistäs löytyy apua ongelmaan?

Edit. Väärään paikkaanhan tää prkl taid mennä ku en mitään klaania vailla ole.
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Moi!
Elikkä klaania vailla.

Rentoa mutta tosissaan pelaavaa porukkaa haen. ikä 17. Pelaan lähes joka päivä kello 15.00-22.30 ja pe/la yöhön asti (usein kaverin kanssa). Mikkiä ei löydy enkä ole kuin kerran ollut klaanissa. Jos kiinnosti ota yhteyttä PSN:elzemi71!
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

klaania etsiskeltäis?

sellanen sopivan rento porukka, ei mitään tosikkoja!! itellä löytyy luurit ja yks pelikaverikin joka voisi mahdollisesti liittyä.
pelaajana olen varmaankin sitä keskitasoo (tosin vasta 2kk pelaillu cod pelejä). kaveri on kyllä jo vanha tekijä näissä peleissä.

psn:jjh8201
 
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

Peliseuraa vailla BO2. Tiimien välisistä väännöistä ei juurikaan kokemusta, mutta kiinnostusta on. On kuitenkin jo 10v tullut hakattua jos jonkinnäköstä FPS:ää. En tosin mikään sateentekijä oo mutta publalla KD pyörii varmaankin siinä 1.5 tienoolla. Hakusessa 18+ porukka. Headset löytyy.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Black Ops -pelaajat vailla klaania

PSN: Ware_VidaR
Ikä: 12v
Mikki kyl on.
Juu siis oon pelannu CoD4, Mw2, Mw3 & Black Ops 2. Black Ops 2 on lempipelini. Olen 10 prestige & 51 lvl. K/D: 0.94. (K/D johtuu alussa olin surkea) Nyt oon parempi pelaan jokaista pelimuotoa. Oon rento. Revolution DLC on ja aijon hankkia Uprising DLC.
 
Ylös Bottom