Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Black Ops video by Kiivas

Kiivas

Member
Sain tänään tehtyä videon joistakin peleistäni joissa vedän L96A1:llä
[video=youtube;_crLuiB22vE]http://www.youtube.com/watch?v=_crLuiB22vE[/video]
Kommatkaa perään et oliko hyvä :D

Muuten peli ittellä tuntuu sujuvan mutta peliin pääsy välillä vaikeaa ja siihen pääseminen vieläkin vaikeampaa :p

Näille klipeille on ihan oma ketjunsa CoD-yhteisön puolella.

Pahoitteluni tästä en ollut tietoinen mut voihan asian korjatakkin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joohei! Ku oot r00-sniipper pellaaja ni kerropa kuule: Miks kaikki kovat snipuhebot lataa snipunsa yhden laukauksen jälkeen?

Minulla tulee ainakin aina reflexistä painettua lataus näppäintä koska jos pelailen konekiivääreillä tai hc:ssa onpa se melkein pakko ladata ettei mene sekaisin kuinka paljon on lippaassa ammuksia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sain tänään tehtyä videon joistakin peleistäni joissa vedän L96A1:llä
Video oli paska, kaikille 360 non-scopettajille pitäisi antaa bänniä tuonne publalle. Pilaavat vain muiden pelit.
Eilen oli search and destroyssa todella tiukat ja hyvät väännöt, mutta yksi pelle omassa joukkueessa harmitti. Muutaman kerran seurasin miehen otteita kuoltuani ja pari kertaa tämä niitattiin killcamissa. Joka kerralla yritti jotain 360 non-scopea tai ballistic knifeä. Joka ikinen kerta kuoli itse ja menetti tapon jonka olisi saanut normaalisti pelaamalla.
Ei tuollaisista "Pro"-pelaajista ole mitään iloa omalle joukkueelle. Toki jos vastustajan joukkueeseen tuollainen eksyy niin mikäs siinä, mukava se on huomata että "mikäs hitto se siellä takana ympyrää pyörii" ja napsia siitä helppo tappo.

Näitä non-scope videoita kun katsoo, niin tulee kyllä pohdittua että kuinkakohan monta kertaa tuollaista yrittäessä on noille tullut kuolema, sen verran monta kertaa on omakin henki tuollaisen vastustajan kikkailun ansiosta säästynyt.
En vain voi ymmärtää mitä hienoa tuollaisessa on, mutta ilmeisesti se on joillekin jonkinlainen tasonmittari. Itse en tosin osaa arvostaa noita yhtään.
Black Opsin paras uudistus tähän asti on ollut juuri noiden 360 pellejän katoaminen, jopa tuubi on pieni harmituksen aihe verrattuna noihin.

Eilen illalla tuli pelattua pari tuntia. Piuhan kuvaa näkyi ainoastaa ekassa pelissä.
Eipä tuo piuhankuva enää niinkään haittaa. Itselläni näkynyt ainoastaan search and destroyssa rundien välillä hetkellisesti, mutta ei ole edes peliä katkaissut.

Ei pääse servuille ollenkaan...
Muilla samaa ongelmaa? Eli jumahtaa meikäläisellä kohtaan "Downloading gamesettings".
Samaa ongelmaa ei ole.

Joohei! Ku oot r00-sniipper pellaaja ni kerropa kuule: Miks kaikki kovat snipuhebot lataa snipunsa yhden laukauksen jälkeen?
Tähän täytyy todeta, että olipa kädessä mikä vain tykki, oma, snipu, assault tai submachine, niin kyllä se tulee ladattua joka kerta kun sen voi varmasti rauhallisesti tehdä.
Pelkkää hyötyähän siitä on jos lipas on täynnä. Eri asia on pelata huonosti ja kuolla jatkuvasti lipas kädessä.

EDIT:
Tuli just saatua tällänen tappo:
Tomahawk pelleilyä
Tässä on sitten vielä toinen juttu josta en ymmärrä mitä hienoa siinä on.
Saat valita käytätkä kranua, semtexiä vai tomahawkia.
Sitten heitetään tomahawk joka kerta heti alussa pois. Ehkä kerran sadasta tuo voi osua, mutta onko noissa tuuritapoissa sitten mitään hienoa..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Video oli paska, kaikille 360 non-scopettajille pitäisi antaa bänniä tuonne publalle. Pilaavat vain muiden pelit.

Itse en tajua miksi jotkut ovat niin suutuksissa näistä tapoista ja sitä en varsinkaan miksi siitä pitäisi saada bän jos vetää omalla taktiikallaan. :D

Ei tuollaisista "Pro"-pelaajista ole mitään iloa omalle joukkueelle. Toki jos vastustajan joukkueeseen tuollainen eksyy niin mikäs siinä, mukava se on huomata että "mikäs hitto se siellä takana ympyrää pyörii" ja napsia siitä helppo tappo.

Ensinnäkin itse jos pelailen porukassa en edes yritä vetää tälläsiä tappoja koska tiedän että se saattaa haitata porukan peliä, joten jätän tälläsen "temppuilun" yksin pelaessani.

Näitä non-scope videoita kun katsoo, niin tulee kyllä pohdittua että kuinkakohan monta kertaa tuollaista yrittäessä on noille tullut kuolema, sen verran monta kertaa on omakin henki tuollaisen vastustajan kikkailun ansiosta säästynyt.

Itse en ole tuohon 360 tappoa yrittäessä kuolut kertaakaan, koska niitä paikkoja tulee niin harvoin ja jos ei osu niin vedän aina pislan esiin ja maahan niin sillain välttyy helposti kuolemalta.

En vain voi ymmärtää mitä hienoa tuollaisessa on, mutta ilmeisesti se on joillekin jonkinlainen tasonmittari.

Taso mittarina en tätä ittelläni pidäkkään koska käytän myös paljon muita aseita kuin L96A1:stä joten omasta mielestäni on turha ees väittää ettei joku käytä kuin yhtä asetta pelatessaan :p ja että siitää määräytyisi kuinka tasokas pelaaja on ylipäätänsä
Mielummin ottaisin tämän tason sen mukaan millä prestigellä pelaaja menee ennemmin.
(Tämäkin on pielessä vähän koska jotkut pelaavat vain paljon ja voivat silti olla huonomipia, mutta silti isommalla prestigellä kuin ne jotka pelaa vähän)


Eipä tossa videossa ollu sen kummempaa vikaa. Vähä pisti silmään toi rallienglanti tuol lopussa.

Tästä pahoillani, koska englanti ei ole meikäläisen vahvin ala :p
Olis voinut sen ala-asteen lukee kunnolla niin ei olis näin suuria vaikeuksia sit lukios :p
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No tapot oli ny mitä oli mutta editointi aika...miten se ny sanois...huonoa. Hevi alkaa näissä videoissa tunkemaan jo korvista ulos ja turhat ''Reload lolololo XD :p'' tekstit pois. Normaalisti myös FPS montageissa on panostettu efekteihin yms todella paljon. Samankaltaiset alkutekstit nähnyt ennenkin joten mitä todennäköisimmin ne on ladattu netistä, teksti vain korvattu toisella. Ja videon synkkaaminen musaan on erittäin tärkeää. Se luo lisää fiilistä ja saa videon näyttämään enemmän ammattimaiselta.

EDIT: Ja tosiaan enkku oli aika köyhää
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse en tajua miksi jotkut ovat niin suutuksissa näistä tapoista ja sitä en varsinkaan miksi siitä pitäisi saada bän jos vetää omalla taktiikallaan. :D
Mielestäni tuollainen turhanpäiväinen kikkailu ei yksinkertaisesti kuulu peliin ja taktiikaksi tuota ei voi kutsua kirveelläkään, ellei sitten: taktiikka = pelleily.

Ensinnäkin itse jos pelailen porukassa en edes yritä vetää tälläsiä tappoja koska tiedän että se saattaa haitata porukan peliä, joten jätän tälläsen "temppuilun" yksin pelaessani.
Tuossahan pelasit nimenomaan tiimi-pohjaista pelimuotoa. Mutta kyllähän tuo sitten jonkin verran kertoo ajatusmaailmasta, että "yksinpeliä" on pelata randomien kanssa samassa joukkueessa ja tiimipeliä ilmeisesti sitten vain omissa partyissä. Free for all pelimuodossa nämä kikkailut.

Itse en ole tuohon 360 tappoa yrittäessä kuolut kertaakaan, koska niitä paikkoja tulee niin harvoin ja jos ei osu niin vedän aina pislan esiin ja maahan niin sillain välttyy helposti kuolemalta.
Hattua täytyy nostaa kyllä tästä, taidat olla internetin ainoa pelaaja joka ei ole 360 tappoa yrittäessään kuollut.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No tapot oli ny mitä oli mutta editointi aika...miten se ny sanois...huonoa.

Tappojahan tässä on ja niitä varten tein enkä pelkkien efektien :p

Hevi alkaa näissä videoissa tunkemaan jo korvista ulos ja turhat ''Reload lolololo XD :p'' tekstit pois.

Juu omasta mielestäni ja omaan musiikki makuuni ei vain sovi mikään pelkkä basson ääni jotenkin minun mielestäni yksi toikkoista.


Samankaltaiset alkutekstit nähnyt ennenkin joten mitä todennäköisimmin ne on ladattu netistä, teksti vain korvattu toisella.

No tuo on helppo selittää; olisikos siksi koska joku muukin on käyttänyt editoimiseen windows movie makeriä, koska sillä tätäkin yritin sopertaa

EDIT: Ja tosiaan enkku oli aika köyhää
Juu tämä on omastanikin mielestä valitettavaa.
saa videon näyttämään enemmän ammattimaiselta.

No eihän tässä nyt mitään ammattilaisia olla joten vaatii viel tekemistä jos siihen tähtää. Kun tämäkin vasta eka video mitä yrittänyt väsertää.

Ja loppuun

Kiitos Myffe hyvästä palautteesta yritetän kattoo näillä ohjeilla ja ajalla mitä on käytettävissä kattoa josko sais parannettua :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tappojahan tässä on ja niitä varten tein enkä pelkkien efektien :p



Juu omasta mielestäni ja omaan musiikki makuuni ei vain sovi mikään pelkkä basson ääni jotenkin minun mielestäni yksi toikkoista.




No tuo on helppo selittää; olisikos siksi koska joku muukin on käyttänyt editoimiseen windows movie makeriä, koska sillä tätäkin yritin sopertaa


Juu tämä on omastanikin mielestä valitettavaa.


No eihän tässä nyt mitään ammattilaisia olla joten vaatii viel tekemistä jos siihen tähtää. Kun tämäkin vasta eka video mitä yrittänyt väsertää.

Ja loppuun

Kiitos Myffe hyvästä palautteesta yritetän kattoo näillä ohjeilla ja ajalla mitä on käytettävissä kattoa josko sais parannettua :D


1. Joo mutta sen verra nuo tapotki toistaa joka videossa itseään että on tapana tehostaa videota efekteillä sun muulla ettei käy tylsäksi (ainakin oman käsityksen mukaan)
2. Ei siihen mikään pakko ole amispoppia laittaa?
3. Movie maker hyi. Varmaan paskin työkalu ikinä.(tosin jos et kovin aktiivisesti näitä tee niin ihan sama)
4. Taisin selittää tuon ammattimaisuuden vähän väärin. Meinasin kutakuinkin että videosta tulee moninkertaisesti parempi jos synkkaa musan ja videon. Varsinkin Movie makerin kaltaisella ohjelmalla synkkaus on tärkeää, koska melkeinpä muuta sillä ei voi tehdä.


Heh vähän rujolla tyylillä taidan tätä palautetta antaa :D
 
Vastaus: Black Ops video by Kiivas

Olet laittanut itsesi likoon kun olet videon väsänny, hienoa. Jostain se videoiden tekeminen on aloitettava. En varmaan ois ite yhtään paremmin onnistunut.

Itse videohan on varsin simppeli ja Myffe onkin jo sanonut ne asiat mitä mättää. Otat opiksi ja seuraava onkin jo paljon parempi. Hyvä video ei tarvi mitään tolkuttoman ihmeellisiä tappoja vaan editointi ja fiilinki tekee siitä helmen. Toki komeat tapot on piste ii:n päälle.
 
Vastaus: Black Ops video by Kiivas

Eiköhän sitä palautetta voi kumminkin antaa hiukan asiallisemmin eikä suoraan sanoa että ''video on paska'' vaikka ei tykkäisikään noscope360quickscopepomppijoista? ;) En itsekkään ole pitänyt monesta montagesta mitä edes niitä olen katsonut mutten silti ole heti kommentoimassa videoita paskoiksi yms.
Jotkut jotka tekevät ensimmäistä montageaan ja lukevat näitä kommentteja täällä niin saattavat ajatella eivät julkaisekkaan sitä koska vastaanotto on sellainen samantien.

Itse tykkäsin vaikken edellämainituista noscopettajista pidäkkään pelissä / enkä anna yhtään arvostusta henkilölle joka tulee selittämään quickscopetus taidoillaan. En tiedä mihin muut kommentoijat ovat sitten tottuneet videoiden efekteissä yms.

Bulletista pisteet ;)
 
Vastaus: Black Ops video by Kiivas

No juu, olihan tuo ekaksi videoksi kohtalaisen hyvä
 
Vastaus: Black Ops video by Kiivas

[video=youtube;id3Axmz6gqk]http://www.youtube.com/watch?v=id3Axmz6gqk[/video]
Siinä olis mun uusin koottu video. Toivotaan että Myffekin pitää nyt enemmän editoinnista :D
 
Ylös Bottom