Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blazing Angels: Squadrons of WWII

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Ubisoftin Romanian studion kehittämästä Blazing Angels: Squadrons of WWII:stä on ladattavissa 638,30 megatavun kokoinen demo Xbox 360:n Live Marketplacelta. Maistiaisia pelistä saadaan yhden tehtävän verran kaksitason puikoissa.

Toisen maailmansodan tärkeimmille ilmasotanäyttämöille sijoittuva ja hieman arcadeen painottuva lentely sisältää 18 tehtävän kampanjan, jonka aikana muun muassa puolustetaan Englantia Saksan hyökkäykseltä. Livettäjien riemuksi tarjolla on myös 16 pelaajan verkkopeli, jossa pelaajat pääsevät taistelemaan vastakkain erikoisissa pelimuodoissa sekä yksinäisinä susina että tiimeissä. Lisäksi tarjolla on yhteistyömuotoisia tehtäviä tekoälyässiä vastaan.

Blazing Angels julkaistaan Xboxille, Xbox 360:lle ja PC:lle kuun lopulla.


TeamXbox antoi pelille 8.5. Teknisesti pitäisi olla moitteeton ja moninpelinkin toimia ilman lagia.
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

Eikös demossa ole tehtäviä peräti kolme (joista tosin yksi on koulutuslento kaksitasolla)?
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

Xbugs sanoi:
Eikös demossa ole tehtäviä peräti kolme (joista tosin yksi on koulutuslento kaksitasolla)?

No itse en ehtinyt vielä demoa kokeilemaan, joten kuulopuheisiin pohjautuen uskalsin pistää yhden tehtävän ;) Mikäli niitä kolme on, niin korjaanpas uutiseen.
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

Paavi sanoi:
No itse en ehtinyt vielä demoa kokeilemaan, joten kuulopuheisiin pohjautuen uskalsin pistää yhden tehtävän ;) Mikäli niitä kolme on, niin korjaanpas uutiseen.

On niitä ainakin se kolme :)
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

Itse olin varsin tyytyväinen demossa olleeseen meininkiin. Vähän samaa meininkiä kuin Secret Weapons Over Normandyssä, mutta paremmin toteutettuna. Varsinkin matalalento vaikutti hyvältä, ja jos vielä nettipeli toimii niin tässä voisi olla aika hyvä yllärivalinta pelihyllyyn.
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

NviperO sanoi:
Itse olin varsin tyytyväinen demossa olleeseen meininkiin. Vähän samaa meininkiä kuin Secret Weapons Over Normandyssä, mutta paremmin toteutettuna. Varsinkin matalalento vaikutti hyvältä, ja jos vielä nettipeli toimii niin tässä voisi olla aika hyvä yllärivalinta pelihyllyyn.

Minä taas en kauheasti vakuuttunut. Ulkoasu ei kauneudella huikaissut ja meininki oli ehkä hieman liian "perusvarmaa" toimintaa. Nettipelinä voisi saada tietenkin uusia ulottuvuuksia, mutta kun ei sitä Live-tukea ikinä näihin demoihin osata pistää...
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

Onko tässä pelissä mahdollista pelata split-screeninä kaveria vastaan? Vaikuttaa ihan hauskalta mätöltä ja vois kohta saada parilla kympillä jostain :)
 
Vastaus: Blazing Angels: Squadrons of WWII

jokke- sanoi:
Onko tässä pelissä mahdollista pelata split-screeninä kaveria vastaan? Vaikuttaa ihan hauskalta mätöltä ja vois kohta saada parilla kympillä jostain :)

Kyllä pitäisi Xbox 360 -versiossakin olla.
 
Ylös Bottom