Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eikös se Dark Souls II julkaistu juuri Storessa? ;)

Juuri sitä tuossa hetken pelailin :D Tuo on vähän hölmöä kyllä et suoraan pamautetaan NG+ kehiin. Eikös DkS1 ollut sama juttu, tosin siinä ei loppu tullut varsinaisesti yllättäen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Luin mielestäni että glyph säilyy vaikka minä poistaisinkin alttarilta dungeonin, ei ole kylläkään varma tieto. Tämä kyseinen dungeoni oli hyvin alkupään dungeoni, joten oletan että suht monella se olisi tiedossa. Olikohan Central Pthumeru Root Chalice. Toki näitä voi jakaa jos joku hyviä löytöjä tekee. :)

Co-op pippaloita voisi vaikka järjestellä noihin dungeoneihin tuolla peliseura ketjussa. Itsekin mielelläni raidaisin porukalla noita luolia. Tosin ilmeisesti vain "host" saa itemit ja aarteet ja muut vain blood vialeja.

Tuossa boldattuna oleisin :) Rootti kun on, niin se on satunnainen dungeoni, joten jos minä teen oman rootin kyseisellä pytyllä, niin on erilaista kaikin puolin, eikä siellä ole välttämättä tuota sun löytämää juttua. Siksi just tolla sun glyphilla saan tismalleen saman dunkkiksen kuin sinä, loottia myöden, vaikka se rootilla onkin tehty ;)

Joo tosiaan hosti saa varsinaiset lootit, mutta apurit toki saa ekspaa ja kiviä aseisiin. Daywalkerin kanssa tehtiin silleen että pelailtiin kummallekin ne alkupään dunkkikset läpi, vaihdettiin hostia aina pomon jälkeen niin pysyttiin samalla viivalla. Yksittäinen layer ei nyt kuitenkaan kovin pitkä ole, niin ne voi ihan hyvin pelailla porukalla että yksi aina vuorollaan hostaa, tulee hiton hyvät ekspat kaikille ja paljon tavaraa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuossa boldattuna oleisin :) Rootti kun on, niin se on satunnainen dungeoni, joten jos minä teen oman rootin kyseisellä pytyllä, niin on erilaista kaikin puolin, eikä siellä ole välttämättä tuota sun löytämää juttua. Siksi just tolla sun glyphilla saan tismalleen saman dunkkiksen kuin sinä, loottia myöden, vaikka se rootilla onkin tehty ;)

Näinpä. Tosin taisi olla niin että pelaaja ei voi tuolla koodillakaan hakea toisten dungeoneita ellei itse ole samaa tyyppiä jo omassa pelissään alttarille tehnyt? Eli esimerkiksi minä en vielä voi toisen dungeoneita sieltä loppupäästä samoilla kun en ole itse sinne edennyt.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jaa. Vedin pelin sitten vahingossa lävitse. Kuvittelin koko ajan työstäväni jotain vaihtoehtoista luolaa. Noh, toisin kävi... :D

Pistän spoilereihin pomon, jonka jälkeisten tapahtumien seuraaminen lopettaa pelin. Varoituksena niille, jotka eivät halua leikin loppuvan aivan seinään:
Mergo's Wet Nurse.

Loppuko sulla tuohon peli vai oliko vielä jotain pelissähän on nimittäin useampi loppu

Ja itsellä
Oli tuon jälkeen vielä 2 bossia.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Näinpä. Tosin taisi olla niin että pelaaja ei voi tuolla koodillakaan hakea toisten dungeoneita ellei itse ole samaa tyyppiä jo omassa pelissään alttarille tehnyt? Eli esimerkiksi minä en vielä voi toisen dungeoneita sieltä loppupäästä samoilla kun en ole itse sinne edennyt.

Mä en ole ihan varma, sen dungeonin chalice sul täytyy ainakin olla ja varmaan materiaalit myös. Voi olla että ne riittää, toisaalta me ei oikein Daywalkerin kanssa pystytty hakemaan toistemme tyrmiä ennen kuin sellaisen oli itse tehnyt joten noin se varmaan menee, peli ei tavallaan vielä tuossa vaiheessa ymmärrä että sulla on tarvittavat ennen kuin oot sen kertaalleen aktivoinut.

Mutta eipä tuo oo ongelma, mitä itse niitä pelaillut niin toki niihin menee materiaaleja, mutta ne saa sieltä dunkkiksesta takaisin korkojen kera.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Loppuko sulla tuohon peli vai oliko vielä jotain pelissähän on nimittäin useampi loppu
Aikalailla joo.
Menin takaisin Hunter's Dreamiin.

Kappeli oli tulessa ja pyörätuoli häiskä odotti takapihalla. Tänne ei aikaisemmin vielä päässyt. Tässä kohtaa sai valita antautuuko tyypin pyyntöön vai kieltätyykö. Itse antauduin.

Tyyppi katkaisi sirpillä multa pään ja heräsin Yahrnamissa auringon nousuun.
Oliko nuo pomot täällä samassa mestassa?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Aikalailla joo.
Menin takaisin Hunter's Dreamiin.

Kappeli oli tulessa ja pyörätuoli häiskä odotti takapihalla. Tänne ei aikaisemmin vielä päässyt. Tässä kohtaa sai valita antautuuko tyypin pyyntöön vai kieltätyykö. Itse antauduin.

Tyyppi katkaisi sirpillä multa pään ja heräsin Yahrnamissa auringon nousuun.
Oliko nuo pomot täällä samassa mestassa?

Taitaa olla.

Kävitkö Foeman
Orpokodissa (upper cathredral ward), siellä on pari isompaa pomoa myös odottamassa.

Entä Nightmare Froentierissa, siellä on kanssa iso pomo. Entä Cainhurst Castlessa jossa on myös pomo?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Aikalailla joo.
Menin takaisin Hunter's Dreamiin.

Kappeli oli tulessa ja pyörätuoli häiskä odotti takapihalla. Tänne ei aikaisemmin vielä päässyt. Tässä kohtaa sai valita antautuuko tyypin pyyntöön vai kieltätyykö. Itse antauduin.

Tyyppi katkaisi sirpillä multa pään ja heräsin Yahrnamissa auringon nousuun.
Oliko nuo pomot täällä samassa mestassa?

Juu. Tuolla samassa paikassa viimeiset bossit. Ja noita sidequest bosseja vähän siellä täällä. Tutkittavaa ois itselläkin vielä vähän jääny mutten sit jaksanu alkaa kshlaamaan viimeisiä nurkkia.
Hitaasti menin tän ekan läpipeluun ja varmaan vielä hitaampaa seuraavan. Pitää kahlata joka nurkka ja yrittää kaikki huntterit tappaa :D ja tietty pvp. :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Taitaa olla.

Kävitkö Foeman
Orpokodissa (upper cathredral ward), siellä on pari isompaa pomoa myös odottamassa.

Entä Nightmare Froentierissa, siellä on kanssa iso pomo. Entä Cainhurst Castlessa jossa on myös pomo?

Itse en tuolta upperista löytäny toista bossia :( sen sienipään vain.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kävitkö Foeman
Orpokodissa (upper cathredral ward), siellä on pari isompaa pomoa myös odottamassa.

Entä Nightmare Froentierissa, siellä on kanssa iso pomo. Entä Cainhurst Castlessa jossa on myös pomo?
Taisin käydä vain kahdessa noista ja niissä oli siinä vaiheessa vähän liikaa vastusta. Mielellään olisin noitakin tutkinut... Ellei peli olisi aloittanut uutta peliä niin äkisti! <3 Souls-pelit... PRKL

Mutta onpahan jotain mitä odottaa seuraavalta reissulta!

Nyt jätän Bloodin kuitenkin väliaikaiselle eläkkeelle ja matkaan Drangelicin kuningaskuntaan. Miekan, kilven ja tankkauksen kutsu on Souls-houreissa liian vastustamaton.

CBkxmeKW0AAt_6g.jpg:large
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse en tuolta upperista löytäny toista bossia :( sen sienipään vain.

Annanko vihjeen?

Meet sinne sienipomon lampulle (lunar garden yms), siinä on seinällä ikkuna josta näkee sisään.... mitä jos vähän purat agressiota siihen ikkunaan? ;) Ebrietas, Kosmoksen tytär odottaa vierailuasi
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Annanko vihjeen?

Meet sinne sienipomon lampulle (lunar garden yms), siinä on seinällä ikkuna josta näkee sisään.... mitä jos vähän purat agressiota siihen ikkunaan? ;)

No perkele... :D Seuraavalla läpipeluulla sit :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kuka muistaa vielä tämän paikan ekasta teaserista?
8BbDk5Z.jpg
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Juuri kun sitä luulee olevansa kova jätkä ja että peli alkaa tuntumaan jopa helpolta, lykätään eteen uusi mesta ja uudet viholliset. Turpasauna taas edessä, muutaman kuoleman jälkeen pääsin vihdoin.

hämähäkki pomotaisteluun, ei se ees niin kauheen vaikeelta vaikuta. Mutta kun on paniikissa ja tekee turhia virheitä sekä huitasee aina silloin kun ei pitäis, niin muutamia kertoja siihen kuoltuaan. päätin vielä kasvattaa hahmoa ennen uutta yritystä.

Nöyränä sitä vaan kerää puuhelmet kasaan ja lähtee takaisin grindaa ukkoa paremmaksi, tänään uusi yritys. Ehkä olisinki voinu piestää sen, mutta loppui kaikki energijuomat, niin pakko niitäki oli grindata sekä samalla siinä nostaa hahmon leveliä hieman.

En kyllä mitenkään ymmärrä miten jotkut on päässyt tän pelin muka paris päiväs läpi. Ehkä ne entiset souls pelit sit nostaa sen verran taitoja. Tosin ite suosiolla siirrän pomotaisteluja mahdollisimman pitkään. Mielummin nostan hahmon leveliä joka sit helpottaa sitä pomon pieksemistä, kun että rynnin sinne level 20 hahmolla ja käyn sen hikisen taistelun. Noh kukin seikkailee omalla tyylillä!
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

En kyllä mitenkään ymmärrä miten jotkut on päässyt tän pelin muka paris päiväs läpi. Ehkä ne entiset souls pelit sit nostaa sen verran taitoja. Tosin ite suosiolla siirrän pomotaisteluja mahdollisimman pitkään. Mielummin nostan hahmon leveliä joka sit helpottaa sitä pomon pieksemistä, kun että rynnin sinne level 20 hahmolla ja käyn sen hikisen taistelun. Noh kukin seikkailee omalla tyylillä!

Läheskään jokaista bossiahan ei tarvitse tappaa, jos haluaa kiirehtiä pelin läpi. Ja joillain on myös aikaa pelata aamusta iltaan ;)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

hämähäkki pomotaisteluun, ei se ees niin kauheen vaikeelta vaikuta. Mutta kun on paniikissa ja tekee turhia virheitä sekä huitasee aina silloin kun ei pitäis, niin muutamia kertoja siihen kuoltuaan. päätin vielä kasvattaa hahmoa ennen uutta yritystä.

Muutama vinkki tohon taisteluun

Ne hämähäkit tuntuu ottavan hyvin damagea sähköstä niin kannattaa joko buffata ase boltilla, tai sitten käyttää Tonitrusta joka oli täydellinen ase tohon taisteluun. Ite päätin olla välittämättä niistä pikku hämppiksistä, ja juoksin vain niiden välistä aina hakkamaan sitä Romia sivuille. Pari tuntia ton kanssa myös taistelin. Ainii ja vaatteet jossa on korkea Arcane suojaus auttaa paljon siinä meteoriitti sateessa ettei tule niin paljoa damagea - joka toisella kerralla vain onnistuin väistämään sen.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Heittäkääs joku jotain pientä vinkkiä siitä, mihin suuntaan nyt kannattaisi jatkaa. Olen kohdassa, jossa
tapoin juuri Witch of Hemwickin ja sain sen itemin, jolla voin käyttää sitä muistialttaria Hunter's Dreamissa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Heittäkääs joku jotain pientä vinkkiä siitä, mihin suuntaan nyt kannattaisi jatkaa. Olen kohdassa, jossa
tapoin juuri Witch of Hemwickin ja sain sen itemin, jolla voin käyttää sitä muistialttaria Hunter's Dreamissa.
Muistaakseni metsään. Hatarat muistikuvat tuosta kohtaa :D Eli jos olet huomannut Catethral wardin lähistöllä oven, jolla npc kysyy salasanaa. Sieltä pääsee metsään ja Vicar Amelian tapettua saat sen salasanan.
 
Ylös Bottom