Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Milloinkas pääsen käsiksi korjauspenkkiin? Olen nyt vanhassa Yarnhamissa ja aseista on kestävyys loppu. Olen siis kaksi bossia kaatanut. Onko jotain jäänyt välistä?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Milloinkas pääsen käsiksi korjauspenkkiin? Olen nyt vanhassa Yarnhamissa ja aseista on kestävyys loppu. Olen siis kaksi bossia kaatanut. Onko jotain jäänyt välistä?

Kyllä sun pitäis heti pystyy korjaamaan, se on siellä Hunter's Dreamissä, mökissä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kyllä sun pitäis heti pystyy korjaamaan, se on siellä Hunter's Dreamissä, mökissä.

Jaahas, kävin siellä mökissä tuhannetta kertaa ja tosiaan, pöydän oikealla puolella voi korjata aseita... Olen ollut koko ajan siinä luulossa, että aseet korjataan siinä pöydällä, mistä puuttui jotain työkaluja.
Kiitos tästä. Joskus tämä peli saattaa turhauttaa.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kannattaa samalla varmaan päivittää asetta niillä bloodstoneilla. Päivitys korjaakin aseen samalla.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Jaahas, kävin siellä mökissä tuhannetta kertaa ja tosiaan, pöydän oikealla puolella voi korjata aseita... Olen ollut koko ajan siinä luulossa, että aseet korjataan siinä pöydällä, mistä puuttui jotain työkaluja.
Kiitos tästä. Joskus tämä peli saattaa turhauttaa.

Jep, se alttari mikä vaatii työkalun on sellainen jolla sä voit laittaa sun ukkoos kiinni sellaisia Caryll riimuja, ne esim nostaa max hp:tä tai staminaa, tai antaa sulla lisää ekspaa per tappo. Niitä löytää sieltä täältä. Sulla voi kerrallaan olla kolme riimua aktiivisena, ja se neljäs on varattu sellaiselle Covenant riimulle jonka saa jos onnistuu liittymään johonkin pelin muutamista ryhmittymistä.

Ja ton alttarin saa käyttöönsä yhden pomon jälkeen
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kyseinen bossi jäi ittellä melko myöhäiseen, kun sokeana meinas koko alue pysyä piilossa! :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Sain itsekin vihdoin pelattua läpi, ja
Gehrman tippui yllätykseksi ekalla yrityksellä, hiukan jopa petyin. Moon Presence olis vielä jäljellä, ja dungeonit mutta niissä alkaa seinä pikkuhiljaa nousta pystyyn, tarvii jo muiden apua kohta.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Sain itsekin vihdoin pelattua läpi, ja
Gehrman tippui yllätykseksi ekalla yrityksellä, hiukan jopa petyin. Moon Presence olis vielä jäljellä, ja dungeonit mutta niissä alkaa seinä pikkuhiljaa nousta pystyyn, tarvii jo muiden apua kohta.

Vedä se läpi ni pelataa dungeoneja ng+:ssa
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Mä en edelleen tajua mitä noiden dungeonien suhteen pitäis tehdä, mulla on taskut täynnä ykkös- ja kakkoslevelin ritual bloodia ja tomb mouldia, mutta koluan vain samoja perus- pthumerukellareita, tavallista ja roottiversiota. Mitään uutta ei tule palkaksi. En voi siis perustaa haastavampiakaan luolia.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Lopparit tiputtaa ne muut chalicet ja muita kamoja löytää sitä mukaan dungeoneista ja ite pääpelistä
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vedä se läpi ni pelataa dungeoneja ng+:ssa

Kaipa sitä vois.

Mä en edelleen tajua mitä noiden dungeonien suhteen pitäis tehdä, mulla on taskut täynnä ykkös- ja kakkoslevelin ritual bloodia ja tomb mouldia, mutta koluan vain samoja perus- pthumerukellareita, tavallista ja roottiversiota. Mitään uutta ei tule palkaksi. En voi siis perustaa haastavampiakaan luolia.

Uusia chaliceja saa parhaiten "The Great One" bosseista, esim Amygdala, Ebritas jne. Katso wikistä mitkä niitä antaa, aika helppoja kaikki, ainakin itselleni.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kaipa sitä vois.



Uusia chaliceja saa parhaiten "The Great One" bosseista, esim Amygdala, Ebritas jne. Katso wikistä mitkä niitä antaa, aika helppoja kaikki, ainakin itselleni.
No mä tapoin ne kaikki, Ebrietas jäi ihan vahingossa niittaamatta. Eli mulla on Pthumeru chalice ja siitä rootti. Sitten Ailing Loran Chalice. Muita ei ole tullut vastaan. Ailing Lorania en voi käyttää, koska vitos tierin ritual bloodia ei löydy mistään.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

No mä tapoin ne kaikki, Ebrietas jäi ihan vahingossa niittaamatta. Eli mulla on Pthumeru chalice ja siitä rootti. Sitten Ailing Loran Chalice. Muita ei ole tullut vastaan. Ailing Lorania en voi käyttää, koska vitos tierin ritual bloodia ei löydy mistään.

Itellä taitaa olla vähä samaa tuskastelua kun sulla, pelin vedin läpi noihin chalice dunkkuihin koskematta, kaikki pääpelin bossit kuitenkin tapoin. Nyt sit ng+ alkuun ajattelin noita vetää jos sieltä saisi vaikka niitä chunkkeja farmattua vähän, niin eihän mulla ole juuri mitään chaliceja auki, yks taitaa olla depth 4 ja toinen 5, mutta niihin ei ole tarvittavia materiaaleja. Nyt sitten juosta niitä alkupään dunkkuja läpi jotta sais noihin haastavampiin materiaaleja kasaan. Tosin, löytypähän jotain käyttöä tuolle pelin läpäsystä saadulle siistille aseelle vaikka se onkin vain 6+.

Sinällään naurettavaa ettei ng+ saa noita korkeamman tason blood stoneja yhtään aikaisemmin kuin normi ng, kun niitä twinejä voi kuitenkin ostaa jo alusta lähtien
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ng+ oli aluksi erittäin vaikea kahden ensimmäisen bossin kohdalla, mutta peli helpottui aika paljon tuon jälkeen siihen asti, kunnes tuli metsässä törmättyä taas yharhamin varjoihin. Eihän noihin varjoihin mennyt kauankaan, kun klo.12:00 aloitin tuskallisen läpimenoyrityksen noiden päihittämiseen yhteistyö kumppaneiden kanssa ja monen päätäseinään hakkaamisen jälkeen varjot kaatuivat klo.00:30. Kyllähän tuossa oli V-käyrä aika korkealla ja harkitsin vakavasti aloittavani pelin alusta uudella hahmolla, jotta viimeisen lopun saa avattua. :eek:

Tänään vuorossa olisi uudestaan Rom, ja tälle jäi millinverran HP:tä, jonka olisin saanut iskettyä nolliin, mutta ahnedin iskujen teossa ja se sitten kostautui.

Noista Chalice dungeoneista sen verran, että tuleeko missään vaiheessa noissa haastavempia bosseja vastaan, kun nuo
Armottomat vahdit, porsaat ja pedon riivaamat sielut ovat olleet surkeita pohjanoteerauksia?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Kyllä niissä dungeoneissa tulee haastetta viimeistään 4 tasolla.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Noista Chalice dungeoneista sen verran, että tuleeko missään vaiheessa noissa haastavempia bosseja vastaan, kun nuo
Armottomat vahdit, porsaat ja pedon riivaamat sielut ovat olleet surkeita pohjanoteerauksia?

Tulee siellä yhdessä chalicessa loppubossina Rom. Vaikeammissa sit muitakin.. Toi oli vissii 3 depht..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

No nyt ratkesi mun ongelma dungeonien suhteen. Tapoin sen tulikoiran neljännen kerran ja jostain syystä vasta nyt se pudotti Pthumeru central chalicen. Nyt alkoi löytyä jo korkeamman tierin verta ja Hintertomb chalicekin löytyi.
 
Ylös Bottom