Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tuosta dzzzz-äänestä sen verran, että onkohan kyseesssä jonkin sortin bugi, kun tuo ääni kuuluu silloin, kun kieletyssä metsässä ja Hemwric witch lanella aktivoi oikoreitti hissejä ja kun saapuu sinne myrkkylampeen? Itse en ole huomannut tuota pieru bugia missään muualla, kuin noissa edellämainituissa kohdissa.
Kyllä sitä kuulee siellä sun täällä, ei ole ainoastaan ton paikan ongelma. Tosiaan tuolla sen saa tosin varmimmin tehtyä uudestaan
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Eilen tuli taas pudotettua monta bossia, tosin osa vähän yli levutettuna jo. Eniten mitä ihmettä fiiliksen aiheutti kuitenkin tämän bossin loppu, jonka ansioista tuokin bossi meni toisella yrittämällä läpi ja aika nopeasti
[video=youtube;4T8oqc2IWr8]https://www.youtube.com/watch?v=4T8oqc2IWr8[/video]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

On kyllä raivostuttava pomo tuo Rom, teoriassa kuulostaa helpolta pomolta mutta niin se Rom vaan antaa isän kädestä kerta toisensa jälkeen. Pakko vetää tämä bossi nyt yksin, kun aikaisemmissa soitellut ehkä liiankin usein kelloa. Onneksi lampulta on tällä kertaa lyhyt matka uuteen selkäsaunaan...
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

On kyllä raivostuttava pomo tuo Rom, teoriassa kuulostaa helpolta pomolta mutta niin se Rom vaan antaa isän kädestä kerta toisensa jälkeen. Pakko vetää tämä bossi nyt yksin, kun aikaisemmissa soitellut ehkä liiankin usein kelloa. Onneksi lampulta on tällä kertaa lyhyt matka uuteen selkäsaunaan...

Täällä taas helpoin vastus tähän mennessä. Meni ensimmäisellä yrittämällä.

Et välitä niistä pienistä hämähäkeistä. Lyöt kylkeen. Kun Rom menee selälleen, niin karkuun. Täällä olin vielä terästänyt kirveen sillä säkenöivällä paperilla. Tasolla 55.

Päivän summana kolme pomoa. Ollut kyllä hieno pelikokemus. Pari kaveria siinä samalla päästetty pelin jaolla hetkeksi seuraamaan mistä on kysymys.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei se ole niin vaikea bossi..
NG, NG+ ja dungeonissa hakannut Romin Tonitrus +9 :llä. Jokakerta juossut heti viereen, välittämättä pikku hämähäkeistä.. :rolleyes:
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pieni kritiikki pakko antaa pelin vaikeasta oppimiskäyrästä pelisarjaan vasta tutustuvalla.

Edes pieni tutoriaali olisi ollut ehkä alussa paikallaan koska vasta nyt levelillä 55 tajusin pari ihan perusjuttua kontrolleista:

1. Saat pikanäppäimeen (neliö) laitettua haluamasi esineen. Pikavalinta slotissa voi pitää viittä tavaraa kerrallaan. Esineiden vaihto tapahtuu alaspäin ristiohjainta painamalla.
- Tätä ennen olin käyttänyt esineitä touchpadiä painamalla... joo tiedän että kuulostaa typerältä, mutta pakko olla muitakin jotka eivät tätä ole tajunneet, onhan?

2. Oma ukkohan osaa juosta! Kyllä, keksin tämänkin vasta eilen vahingossa... (ympyrää pitää painaa pohjassa) kuluttaa kykypisteitä.

Toisaalta hienoahan se on oivaltaa tässäkohdin peliä vielä kokonaan uusia pelimekaanisia lähestymistapoja vihulaisten hoitoon.
Nyt tikarit, kivet ja polttopullot ovat vasta käytettävyydellä järkevällä tasolla :p

Itse pelin suorituskyvystä. Storen latausversio minulla käytössä ja ainakaan hirveän paljoa tämä ei ole nykinyt. Mielestäni peli on olut kokoajan "pelattava" enkä ole huomannut ruudunpäivityksessä haasteita. Olen ollut aina peleissä aina melko sopeutuvainen näihin FPS-lukuihin joten jollekin harjaantuneemman silmän omaavalle tämä voi toki näkyä.

Tämä äänen hetkellinen bugi mistä oli juttua muutama viesti taaksepäin löytyy kyllä digiversiossakin. Eli noin 1/4 sekunnin "TSS" tulee itsellekin välillä, luulisi että saavat jollakin patchillä parsittua tuon pois.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pieni kritiikki pakko antaa pelin vaikeasta oppimiskäyrästä pelisarjaan vasta tutustuvalla.

Edes pieni tutoriaali olisi ollut ehkä alussa paikallaan koska vasta nyt levelillä 55 tajusin pari ihan perusjuttua kontrolleista:

1. Saat pikanäppäimeen (neliö) laitettua haluamasi esineen. Pikavalinta slotissa voi pitää viittä tavaraa kerrallaan. Esineiden vaihto tapahtuu alaspäin ristiohjainta painamalla.
- Tätä ennen olin käyttänyt esineitä touchpadiä painamalla... joo tiedän että kuulostaa typerältä, mutta pakko olla muitakin jotka eivät tätä ole tajunneet, onhan?

2. Oma ukkohan osaa juosta! Kyllä, keksin tämänkin vasta eilen vahingossa... (ympyrää pitää painaa pohjassa) kuluttaa kykypisteitä.

Toisaalta hienoahan se on oivaltaa tässäkohdin peliä vielä kokonaan uusia pelimekaanisia lähestymistapoja vihulaisten hoitoon.
Nyt tikarit, kivet ja polttopullot ovat vasta käytettävyydellä järkevällä tasolla :p

Olen melko varma, että kaikki nuo asiat olivat kyllä "tutoriaalissa" ;) Tutoriaalihan Souls-pelien tyyliin on viesteinä maassa tai vastaavaa :) Hunter's Dream on pullollaan niitä messengereitä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Edes pieni tutoriaali olisi ollut ehkä alussa paikallaan koska vasta nyt levelillä 55 tajusin pari ihan perusjuttua kontrolleista:

1. Saat pikanäppäimeen (neliö) laitettua haluamasi esineen. Pikavalinta slotissa voi pitää viittä tavaraa kerrallaan. Esineiden vaihto tapahtuu alaspäin ristiohjainta painamalla.
- Tätä ennen olin käyttänyt esineitä touchpadiä painamalla... joo tiedän että kuulostaa typerältä, mutta pakko olla muitakin jotka eivät tätä ole tajunneet, onhan?

2. Oma ukkohan osaa juosta! Kyllä, keksin tämänkin vasta eilen vahingossa... (ympyrää pitää painaa pohjassa) kuluttaa kykypisteitä.

Siellä unimaailmassa on ripoteltu kehittäjien viestejä ympäriinsä. Nuo molemmat sekä monta muuta vinkkiä löytyy sieltä.

Edit: Subi ehti ensin :p
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Pieni kritiikki pakko antaa pelin vaikeasta oppimiskäyrästä pelisarjaan vasta tutustuvalla.

Edes pieni tutoriaali olisi ollut ehkä alussa paikallaan koska vasta nyt levelillä 55 tajusin pari ihan perusjuttua kontrolleista:

Kuten mainittua, noi esittämäsi asiat tuotiin kyllä meidän nyyppien tiedoksi siellä 'Metsästäjän unessa'. Vaikea edes kuvitella miten noin pitkälle on selvinnyt ilman pikatoimintoja. :D

Oivaltaminen osa kokemusta. Paljon on jäänyt varmaan itselläkin huomaamatta. Nyt meinaa tulla seinä taas alun jälkeen vastaan. Tasolla 55 ollaan täälläkin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

40f732917c11dca8521657c7d5b1ab52.jpg


Sup?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vihdoinkinsain tuon Upper Cathedralin hoideltua, oli kyllä ilkeä mesta.

Bosseista siellä:
molemmat oli todella helppoja, varsinkin se Celestial Emissary, Ebrietas vaati vähän enemmän mutta molemmat meni ekalla läpi ilman hikoiluja. Pahempia oli mielestäni ne brainsuckerit, kuin itse bossit.

Voisin ilmeisesti mennä pelin läpi, jos sen viimeisen bossin saisin kellistettyä, nyt kun on kaikki paikat aika lailla koluttu. Pitänee silti vielä vähän pitkittää hommia ja kahlata noita chaliceja enemmän, niissä on kyllä haastetta, taidan kohta tarvita jo apuja sinne lvl4 mestoihin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse hommasin pelin lauantaina kun olen kuullut pelistä vain hyvää. Ensimmäinen kuolema tuli koettua vasta Vanhassa Yahnassa (tietenkin sairaalassa kuolee pakosta pelin alkaessa) jossa on se tuliase siellä katolla. Siitähän se nappas meikäläisen aukiolta ja pari ihmissutta myös siinä kiusana. Hieno peli kyllä ja tälläiset pelit vetää minua puoleensa. Pelissä on hyvä fiilis ja vaikeus aste kohdillaan, taino ehkä hieman vaikeampi sais olla. 2 Bossia kaadettuna ja level 24.
Nyt sitten pitäis keksiä missä se kolmas bossi on :cool:

Nyt sitten odotellaan, että pääsee duunista ja heti tappamaan hirviöitä kun kotio päästään :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse hommasin pelin lauantaina kun olen kuullut pelistä vain hyvää. Ensimmäinen kuolema tuli koettua vasta Vanhassa Yahnassa (tietenkin sairaalassa kuolee pakosta pelin alkaessa) jossa on se tuliase siellä katolla

Tuo on kyllä aika hyvä suoritus :) Itse kuolin ensimmäisen parin tunnin aikana varmasti sen 20 kertaa ja tiesin kyllä mitä peliltä odottaa :D
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Alkaa käämit palamaan (spoileri pelin lopusta)

Gehrmaniin. Varmaan 6h jo taistellut tätä kaveria vastaan, mutta aina loppuu vialit kesken tappelun jälkimmäisessä osassa. Tuntuu ettei saa ottamatta hittiä yhtään iskua sisään sen jälkeen kun se on buffannut itseään. Alkaa vähän jo maku menemään kun taas pitäs lähteä viali ja ammusfarmille
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Alkaa käämit palamaan (spoileri pelin lopusta)

Gehrmaniin. Varmaan 6h jo taistellut tätä kaveria vastaan, mutta aina loppuu vialit kesken tappelun jälkimmäisessä osassa. Tuntuu ettei saa ottamatta hittiä yhtään iskua sisään sen jälkeen kun se on buffannut itseään. Alkaa vähän jo maku menemään kun taas pitäs lähteä viali ja ammusfarmille

Olemme samassa veneessä siis.

Kokeilin kaksi kertaa tosin ja totesin ettei paras ratkaisu ollut yrittää kuumeisena tuota voittaa rehdisti. Taidan käyttää kaikki 140k blood echoani Blood Vialeihin ja Bulleteihin...

Onkohan tuohon mitään älykästä strategiaa? Onko parry toimivin kun ei tuo väistely oikein onnistu kun tuntuu että sen ukon iskujen laajuus on liki 360 astetta välillä. Ja on pappa nopea kuin gepardikin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Olemme samassa veneessä siis.

Kokeilin kaksi kertaa tosin ja totesin ettei paras ratkaisu ollut yrittää kuumeisena tuota voittaa rehdisti. Taidan käyttää kaikki 140k blood echoani Blood Vialeihin ja Bulleteihin...

Onkohan tuohon mitään älykästä strategiaa? Onko parry toimivin kun ei tuo väistely oikein onnistu kun tuntuu että sen ukon iskujen laajuus on liki 360 astetta välillä. Ja on pappa nopea kuin gepardikin.

Toimiva taktiikka oli kahdella eri pelikeralla tämmöinen...
tappiin asti kehitetty kirves tai sahakeihäs muuttamalla pitkäänmuotoon ja odottelee turvaetäisyydellä, että Gehram tekee 3 sarjan kombon ja iskee heti päälle ja nopeasti perääntyy poispäin. Sitten kun alkaa se buffaus osio, tee kierähdyksiä sivulle/taakse niin ei tule vaikeuksia. Tulipaperin käyttö helpotti myös papparaisen kyykyttämisessä.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Täällä taas helpoin vastus tähän mennessä. Meni ensimmäisellä yrittämällä.

Et välitä niistä pienistä hämähäkeistä. Lyöt kylkeen. Kun Rom menee selälleen, niin karkuun. Täällä olin vielä terästänyt kirveen sillä säkenöivällä paperilla. Tasolla 55.
.
Itsellä myös helpoin pomo noitaa lukuunottamatta. En tosin allekirjoita tuota taktiikkaa.

Ite tein niin, että tapoin ne pikkuhämikset ennen Romin hakkaamista. Kierrät niiden taakse ja kuolee yhdellä iskulla (riippuen aseesta ja levelistä). Sitten on helpompi hakata Romia ja väistellä sen hyökkäyksiä. Ne pikkuhämikset nimittäin tekee tosi paljon damagea, joten kuulostaa hullulta jättää ne henkiin.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itsellä myös helpoin pomo noitaa lukuunottamatta. En tosin allekirjoita tuota taktiikkaa.

Ite tein niin, että tapoin ne pikkuhämikset ennen Romin hakkaamista. Kierrät niiden taakse ja kuolee yhdellä iskulla (riippuen aseesta ja levelistä). Sitten on helpompi hakata Romia ja väistellä sen hyökkäyksiä. Ne pikkuhämikset nimittäin tekee tosi paljon damagea, joten kuulostaa hullulta jättää ne henkiin.

Mutta eipä ne pienet ehi mitään tekeen, kun dodgee pois alta ennen kun taivaalta/maasta alkaa tuleen tavaraa
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Maaliskuun myydyin Store peli niin Euroopassa kuin Yhdysvalloissa. Huomionarvoista on se, miten peli tuli myyntiin vasta aivan kuukauden lopulla.

Täällä ilmoittautuu yksi pelinsä Storesta hankkinut, tosin vasta huhtikuun puolella.

EU

PS4
Bloodborne (New)
Battlefield Hardline (New)
Resident Evil Revelations 2 (3)
Sleeping Dogs Definitive Edition (Re-entry)
The Last of Us Remastered (RE)


USA

PS4 Games
1 Bloodborne
2 Battlefield Hardline
3 Surgeon Simulator: A&E Anniversary Edition
4 HELLDIVERS
5 Dragon Ball Xenoverse




Lähde: http://blog.eu.playstation.com/2015/04/13/playstation-store-charts-march-bloodborne-storms-1/
Lähde: http://blog.us.playstation.com/2015/04/13/playstation-store-march-2015s-top-sellers/
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Näin juhlavan kuvan sain eilen kuutamolla napsastua. Levelit ovat päälle >60 ja tunnelmat sen kun tiivistyvät.

CCfvsKIW0AAyk1z.jpg:large
 
Ylös Bottom