Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ULVI
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Nisu, millä levelillä ukkosi nyt mahtaa olla? Jutuista päätellen tulen kokoajan yhden bossin perästä levelillä 45.

Tällä kirjoitushetkellä lvl 50. Olen painottanut kirveen heiluttajana voimaa, jossa taitaa arvo olla 30. Kiitos teidän hyvien vinkkien, on uusi pomotaistelu tänään edessä.

Itse nyyppänä on tieto haettu pääosin kantapään kautta ja täältä foorumilta. Eikä sovi unohtaa striimejä ja Youtubea. Tässä videossa Pelaajalehti opastaa aloittelijoita. Kenties rohkaisee samalla epävarmoja pelin hankintaan.

EpicNameBro ehdottomasti parhaimpia souls videoiden tekijöitä ja ollu myös tekemässä sitä guidea pelille
[video=youtube;JyfeBHAfpZQ]https://www.youtube.com/watch?v=JyfeBHAfpZQ&list=PLQDWoXFQ-YLqnVUES5NZmzh8sQ3VrOnnP[/video]

En nyt haluaisi vaikuttaa valittajalta, mutta unohtu edelliseen viestiin laittaa eräs toinen pelin tekninen ongelma. Välillä nimittäin äänet särähtää kuulokkeissa todella ilkeästi, yleensä tapahtuu kun framet droppaa äkillisesti. Itse päättelin et voisko tossa sitten tapahtua joku äänten ja kuvan desync joka sitten aiheuttaa ton särähdyksen. Muut huomanneet tuota ongelmaa? Joissain paikoissa saa helposti tehtyä useasti putkeen jo pelkällä nopealla kameran käännöllä.

Tänään sitten menikin yksi pelin tähän asti helpoimmista bosseista
One reborn
läpi. Yllättävänkin helppo siihen nähden mitä muut bossit ovat olleet matkan aikana.

Pelin päättävästä bossista kysymys
Siis gehrnam siis vissiin päättää pelin ja aloittaa suoraan ng+? onko niin että se mergos wet nursen jälkeen dreamin talo on vain tulessa mutta muuta vaikutusta peliin ei ole?

Siis gehrnam siis vissiin päättää pelin ja aloittaa suoraan ng+? onko niin että se mergos wet nursen jälkeen dreamin talo on vain tulessa mutta muuta vaikutusta peliin ei ole?

Riippuu täysin miten olet edenny kun tietyt asiat tekemällä tänä ei ole viimeinen bossi

Syö 3 napanuoraa niin gehrnamin jälkeen tulee vielä yks bossi.
Mut muuten joo peli loppuu näihin.

Droppaileeko noi framet ihan hirveesti? Mietin vain että kannattaako ostaa jos ne välillä pyörii jossain 10-20 paikkeilla niinkuin jotkut ovat muilla foorumeille pelotelleet :confused:

Droppaileeko noi framet ihan hirveesti? Mietin vain että kannattaako ostaa jos ne välillä pyörii jossain 10-20 paikkeilla niinkuin jotkut ovat muilla foorumeille pelotelleet :confused:

No ei ne niin paljon droppaile, että sillä oikeasti mitään merkitystä olisi. Ei se ainakaan ostopäätökseen voi vaikuttaa imo.

No ei ne niin paljon droppaile, että sillä oikeasti mitään merkitystä olisi. Ei se ainakaan ostopäätökseen voi vaikuttaa imo.

Kyllä sillä merkitystä on että ne droppailee, en tajua että miten from ei nähtävästi oppinut mitään dark soulssin blighttownista. MUTTA ei tuon droppailun takia kannata peliä jättää hankkimatta, muuten kyllä loistava tekele, kun vain saisivat jotain fiksiä tuohon.

Kyllä sillä merkitystä on että ne droppailee, en tajua että miten from ei nähtävästi oppinut mitään dark soulssin blighttownista. MUTTA ei tuon droppailun takia kannata peliä jättää hankkimatta, muuten kyllä loistava tekele, kun vain saisivat jotain fiksiä tuohon.

No sanotaan sitten ettei sillä ole mulle mitään merkitystä ;) Eri asia tietenkin, jos säännöllisesti droppailis jossain kriittisessä kohdassa.

edit: TOSIN kyllähän tällaiset asiat silti pitäisi minunkin mielestä olla pelissä kunnossa. From on ollut droppailuista tietoinen kauan ennen julkkaria. Toivottavasti ne sais tosiaan pätsättyä sitä paremmaks latausaikojen kans. Mutta siltikin mun mielestä pelaajat saa aina melko pienistä asioista tehtyä kamalan suuria ;)

Dark soulsin blightown on mun mielestä paljon pahempi diashow kun mikään alue bloodbornessa. Toki co-opissa saattaa hieman enempi droppailla mutta en ole juurikaan huomannut. Yksinpelinä aikalailla 30fps koko ajan, muutama poikkeus lukuunottamatta. Näin oman kokemuksen mukaan kun yksi bossi on enää kaatamatta.

Dark soulsin blightown on mun mielestä paljon pahempi diashow kun mikään alue bloodbornessa. Toki co-opissa saattaa hieman enempi droppailla mutta en ole juurikaan huomannut. Yksinpelinä aikalailla 30fps koko ajan, muutama poikkeus lukuunottamatta. Näin oman kokemuksen mukaan kun yksi bossi on enää kaatamatta.
Kaippa se täytyy huomenna käydä ostamassa, niin paljon tuo peli kuitenkin kiinnostaa.

En nyt haluaisi vaikuttaa valittajalta, mutta unohtu edelliseen viestiin laittaa eräs toinen pelin tekninen ongelma. Välillä nimittäin äänet särähtää kuulokkeissa todella ilkeästi, yleensä tapahtuu kun framet droppaa äkillisesti. Itse päättelin et voisko tossa sitten tapahtua joku äänten ja kuvan desync joka sitten aiheuttaa ton särähdyksen. Muut huomanneet tuota ongelmaa? Joissain paikoissa saa helposti tehtyä useasti putkeen jo pelkällä nopealla kameran käännöllä.
Itse pelaan myös kuulokkeilla, ja välillä tosiaan tulee sellainen "dzzzz"-ääni (osaispa kuvailla paremmin). Tämä tapahtuu juuri silloin kun pelin framerate hieman pätkäisee. Kyllä tuon tosiaan huomaa, mutta kestoltaan puhutaan noin 1/4 sekunnista ja eikä se minun korviin ainakaan liian kova/häiritsevä ole.

Itse pelaan myös kuulokkeilla, ja välillä tosiaan tulee sellainen "dzzzz"-ääni (osaispa kuvailla paremmin). Tämä tapahtuu juuri silloin kun pelin framerate hieman pätkäisee. Kyllä tuon tosiaan huomaa, mutta kestoltaan puhutaan noin 1/4 sekunnista ja eikä se minun korviin ainakaan liian kova/häiritsevä ole.

Sama homma, sillon tällöin kuuluu toi dzzzz ääni, tosin aika harvoin.

Eipä nuita framejen droppailuja ja äänen muutoksia ole paljoa esiintynyt 50h aikana.

Kyllähän tässä pelattavaa riittää, eka pelikerta kesti 40h ja NG+ 8h..

Huomaa kuinka paljon enemmän pelimaailma tarjosi tutkittavaa ensimmäisellä kerralla, kun tuli tutkittua kaikki paikat ja hakattua kaikki vaihtoehtoisetkin bossit.

Seuraavaksi pitäisi hakata dungeonit läpi, 3x trophyä puuttuu platinasta. (Kolmas dunkku menossa..)

Eipä nuita framejen droppailuja ja äänen muutoksia ole paljoa esiintynyt 50h aikana.
Old Yharnamissa on kyllä kaikki tehot käytössä ainakin jos framejen tippumisesta voi jotain päätellä. Huomaa selkeiten ihan siinä alussa kun tullaan sisältä ulos. Framet tippuu helposti 10 fps paikkeille.

Old Yharnamissa on kyllä kaikki tehot käytössä ainakin jos framejen tippumisesta voi jotain päätellä. Huomaa selkeiten ihan siinä alussa kun tullaan sisältä ulos. Framet tippuu helposti 10 fps paikkeille.

Joo. Tuo on oikeastaan ainoa kohta, missä olen siihen kiinnittänyt huomiota.

Tuosta dzzzz-äänestä sen verran, että onkohan kyseesssä jonkin sortin bugi, kun tuo ääni kuuluu silloin, kun kieletyssä metsässä ja Hemwric witch lanella aktivoi oikoreitti hissejä ja kun saapuu sinne myrkkylampeen? Itse en ole huomannut tuota pieru bugia missään muualla, kuin noissa edellämainituissa kohdissa.

Mulla se on esiintynyt kolmesti ja joka kerta samassa paikassa. Yahar'gulissa ekan amygdalan jälkeen huoneessa jossa on kaksi piilukkomiestä ja bellwoman.

Ylös Bottom