Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Blur kaahareiden PSNpelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu
Mikko_93

Jeps, peli on tänään haettu, eli huomenna vaan kisaa pystyyn.
20.00 sopisi mulle ainakin oikein hyvin.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Jees eli eile ku oli toi huoltokatko ni oisko perjantai eli tänää 20:00 kisat jos jengi vaa kasas tai sit joku toine aika, whatev
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Jees eli eile ku oli toi huoltokatko ni oisko perjantai eli tänää 20:00 kisat jos jengi vaa kasas tai sit joku toine aika, whatev

Tänään klo 20 olen ainakin itse paikalla, joten mukaan vain.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tänään klo 20 olen ainakin itse paikalla, joten mukaan vain.

Paikalla myös! Te aktiivit joilla on tilaa kaverilistoilla, kerätkää noita kuskeja jonon jatkoksi niin päästään inveittaamaan servulle maksimaalinen määrä suomipopulaa. Jos onnistuisi vaikka tiimikisat ihan härmäläistenkin kesken? Matti Myöhäset ehtii pelinsä vielä hakemaan ja kello 20 linjoille. Tämä foorumi saattaa olla alhaalla tuohon aikaan, mutta ei anneta sen häiritä.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tänään alkaa LOMA ja jos pystyn vastusteleen terassien kutsua, niin Blurrissa ohittelua vois olla mullakin ohjelmistossa. Mun on pitänyt jo jonkin aikaa se Blurri tsätti perustaa Pleikkarissa ja tänään sen teen ellei Nisu tai joku muu kerkee värkkään sitä jo ensin? Sen avulla toivottavasti pystytään aina sumplimaan kaikki halukkaat priva peliin, kyllä aina jonkun listalla varmaan on tilaa vaikka oma lista onkin täynnä? Eipä ole montaa valittamisen aihetta tässä pelissä, mutta tuo on ehdottomasti yksi suurin ongelma että ei voi ID syöttämällä kutsuilla porukkaa :(

Kyllä tässä alkas jo pelaajamääränkin perusteelta oleen privapelit hyvin lähellä kun ei siihen partyyn mahu kuin se 8. Ja priva peliin taas 20. Toivottavasti voitas vetää tiimikisoja privana, se olisi varmasti ihan upeeta ja tiukkaa mättöä!?
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Jep, tämä Blur-keltanokka ilmoittautuu tuijottelemaan muiden perävaloja tänään kasilta.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Sori ei kerkeekkään tänää! Joku saa mun paikkani
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Hauskat sessiot tänään! Kiitos kaikille :) Harmi etten voinut ottaa osaa jaskan pauhamiseen eli mikä olisi hyvä kuuloke/mikki- yhdistelmä PS3:lle?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Hauskat sessiot tänään! Kiitos kaikille :) Harmi etten voinut ottaa osan jaskan pauhamiseen eli mikä olisi hyvä kuuloke/mikki- yhdistelmä PS3:lle?

Mukavat sessiot oli kyllä. Logitechin USB headsettiä suosittelen, ne ovat suht hintavia mutta ne toimii myös hyvin.


Blur kaahareiden PSNpelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu
Mikko_93
Madonizer_
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Sen verran vielä viime yön kaahauluista, että harmi että noissa privapeleissä ei kartu levelit. Sen takia kävin pari kertaa syrjähyppynä yleisellä puolella ja pakko myöntää, että ON HURJA taso suomipojilla! Itse level 11 pelaajana oli koko ajan joukon keskikastissa tai hännillä suomiralleissa, kun taas 20 pelaajan kisoissa yleisellä puolella kärjen tuntumassa jatkuvasti. Suomi on todellakin rallikansaa :)

Jatkossa vois ottaa noita tiimikisoja ja orjuttaa muuta maailmaa. Jos ottaa osaa tiimikisoihin, arpooko kone joukkueet ihan satunnaisesti?
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Jos ottaa osaa tiimikisoihin, arpooko kone joukkueet ihan satunnaisesti?
Kyllä ja ei. Jos kerää 2-8 hengen porukan kasaan ennen kuin menee tiimikisoihin, niin kaikki päätyvät samaan tiimiin. Jos taas tulet samaan peliin mukaan jälkikäteen, niin voit joutua kumpaan joukkueeseen tahansa.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Mahtavaa kisailua tosiaan eilen, harmi että jouduin jättäytymään pois suht aikaisin, kun aamulla piti nousta töihin kello 5. Tänään olisikin sitten aikaa pelailla vaikka koko yö, joten jos jengillä riittää intoa kahteen peräkkäiseen blurin täyttämään iltaan, niin pistetään mun puolesta taas kisat pystyyn!

^^Eikös koko party mene automaattisesti samaan joukkueeseen eli 7 kaverin kanssa pitäisi päästä samalle puolelle?

E: Grando ehti edelle, näemmä yhtä nopea täällä kuin radallakin.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Oli kyllä mainiot kisat suomalaisten kanssa. Siellä tosiaan luottamus omiin ajotaitoihin palasi takaisin maankamaralle, tason ollessa keskimäärin selkeästi korkeampi kuin publapuolella. Usein löysi itsensä sieltä puolivälin-peräpään pitäjänä. Sen sijaan top-3:ssa näyttäytyi tutut nimet kisasta toiseen. Loppuillasta alkoi tulla jo enemmän hajontaa, missä lie johtunut.. :D

Ajeltiin kaikenlaisia pelimuotoja, joista tämä HC oli virkistävää vaihtelua. Ei poweruppeja, vaan pelkkää kaahausta. Sovimme kaikille vielä samat autot niin pääsi lvl 1 kuskitkin samalle viivalle.

Suuret privapelit tai kaksi ryhmää hakemaan publapelejä. Siinä seuraava dilemma.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Laitettaisiinko tänään taas kisat pystyyn? Miten olisi klo 20 tai 21 eteenpäin?

Tänään on viimeinen päivä kun pääsen ajamaan parhaimmilla autoilla ja modeilla, sillä huomenna painan taas sitä kuuluisaa "taikanappia" ja napsahtaa Legendary IV:n auto.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tänään kävin hakemassa tämän kaupasta, mutta peliseura puuttuu. Jos Joku/jotkut voisivat lisätä minut frendeihin, niin voisin näyttää miten sitä rattia oikeen käännettään. Toki voin myös lisätä joitakuita. :D
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tänään kävin hakemassa tämän kaupasta, mutta peliseura puuttuu. Jos Joku/jotkut voisivat lisätä minut frendeihin, niin voisin näyttää miten sitä rattia oikeen käännettään. Toki voin myös lisätä joitakuita. :D
Blur kaahareiden PSNpelaajanimet:

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu
Mikko_93
Madonizer_
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Olisiko mahdollista saada viikonlopuksi taas vähän kisoja pystyyn ja selvittää, kuka se KonsoliFinin Blur-kunkku oikein on?

Eli löytyykö täksi illaksi (20-21 eteenpäin) tarpeeksi innokkaita ratinkääntäjiä, että voidaan käydä näyttämässä muulle maailmalle, kuinka sitä autoa oikein ajetaan?
Tietysti ulkomaiden nöyrryttyä laitetaan priva pystyyn ja otetaan pari KFN:n jäsentenvälistä.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Minä olen ainakin mukana koko viikonlopun, jos porukkaa tulee. ;)
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Olisiko mahdollista saada viikonlopuksi taas vähän kisoja pystyyn ja selvittää, kuka se KonsoliFinin Blur-kunkku oikein on?

Eli löytyykö täksi illaksi (20-21 eteenpäin) tarpeeksi innokkaita ratinkääntäjiä, että voidaan käydä näyttämässä muulle maailmalle, kuinka sitä autoa oikein ajetaan?
Tietysti ulkomaiden nöyrryttyä laitetaan priva pystyyn ja otetaan pari KFN:n jäsentenvälistä.
Sopii, mutta tulen Blurin ääreen vasta klo 22-23 kun on muita suunnitelmia sitä ennen.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tulkeehan kisaamaan. Täällä jo Appice, Zekedope, Mikko93 ja allekirjoittanut.
 
Ylös Bottom