Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu
Mikko_93
Madonizer_
Koura--
zbtos
Termoz_Fin
ezkander
Simo911
Dagoth
heppu1
Lord_Same
MrPako
Sivuosuma
Eetude
TomasFIN

TomasFIN ilmoittautuu mukaan.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

GimbleFIN
LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu
Mikko_93
Madonizer_
Koura--
zbtos
Termoz_Fin
ezkander
Simo911
Dagoth
heppu1
Lord_Same
MrPako
Sivuosuma
Eetude
TomasFIN
karbaasi92


Itse nyt pelannut yksinpeliä nämä ekat päivät, mutta huomenna on aikomus aloittaa nettipeli kunnolla. Eli lisäilkääs vaan. :)
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Nyt alkaakin olla jo todella mukavasti porukkaa kasassa, eli oliskohan viikonloppuna kynnelle kykeneviä ajajia liikenteessä? Esim. pe tai la illalla about klo 22?

Pahoittelut, toistaiseksi pelaan ilman mikkiä mutta meno ei siitä laannu :p
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Nyt alkaakin olla jo todella mukavasti porukkaa kasassa, eli oliskohan viikonloppuna kynnelle kykeneviä ajajia liikenteessä? Esim. pe tai la illalla about klo 22?

Perjantai käy mulle ainakin mainiosti, joko sitten publaa tai privaa riippuen paljonko saadaan porukkaa kasaan.

Kukas tätä partya sitten hostaisi? Ilmeisesti järkevintä lisätä sut frendeihin ja invit sitten sitä kautta.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Meikäläinen ilmoittautuu mukaan... Huomenna päivällä pääsen painamaan jälleen kerran legend-nappia, niin on mukava taas kisailla alhaisella rankilla.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Joko aiempi viestini ei ole tavoittanut kaikkia tai sitten porukalla on muuta tekemistä, mutta itse olen linjoilla TÄNÄÄN PE about klo 22. Jos saadaan riittävästi porukkaa voin hostata ja inviä privakisat tai jos porukkaa on vähän niin törmätään yleisellä puolella. Suuri osa listalla olevista nimistä onkin jo kaverilistallani.

Sry, oon noob: sain kaverilta lainaks usb-headsetin. Pitäskö pelittää vaan kun tökkää porttiin?

Meille on tulossa perheenlisäystä näillä näppäimillä. Älkää siis ihmetelkö jos joudun poistumaan pikaisesti kesken kisan synnytykseen :)
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Sry, oon noob: sain kaverilta lainaks usb-headsetin. Pitäskö pelittää vaan kun tökkää porttiin?
Kyllä pitäisi. Varmuuden vuoksi voisit testata sitä lisälaiteasetuksista, niin voit pelata varman päälle että headset toimii illalla. Lisälaiteasetuksista pystyt säätämään headsetin herkkyyttä ja samalla kuulet oman puheesi.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

STOP THE PRESS!

Päivitys illan ohjelmaan. Iltaani tuli sellainen muutos, etten välttämättä ehdi klo 22 linjoille joten jos joku teistä pelimiehistä laittaa pelin pystyyn ja laittaa invin mulle. Jos nyt ylipäätään saadaan porukkaa pelaamaan...
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

...jos joku teistä pelimiehistä laittaa pelin pystyyn ja laittaa invin mulle.
Okei, mekäläinen aloittaa hostin hommat klo 22:00.

Ne joilla ei ole vielä PSN-tunnustani kaverilistallaan ja jotka ovat tulossa illalla pelaalaan, niin lisätkää: Ciefin.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Voisin myös tehdä ensiesiintymiseni tänään JOS pelaatte vielä klo 23 jälkeen ja JOS pääsen nettipeleihin liittymään (could not connect to Blur server paukkui eilen ruudulla eivätkä atk taidot riitä ongelmaa ratkaisemaan).

Lisäilen Ciefin:in listoille joka tapauksessa vastaisuuden varalta.. :)
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Pahoittelut offtopicista, mutta mitenköhän nämä pelit menevät tuon multiplayer-demon kanssa? Eli pystyykö silläkin käymään kisaamassa näitä järjestämiänne turnauksia? Jos on mahdollista, niin voisin itsekin ehkä olla kiinnostunut käymään pelailemassa. :)
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Pahoittelut offtopicista, mutta mitenköhän nämä pelit menevät tuon multiplayer-demon kanssa? Eli pystyykö silläkin käymään kisaamassa näitä järjestämiänne turnauksia? Jos on mahdollista, niin voisin itsekin ehkä olla kiinnostunut käymään pelailemassa. :)
Et pysty osallistumaan turnaukseen, ennen kuin olet ostanut koko pelin.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Pieni kysymys liittyen illan peleihin. Onko niin, että privapeleissä ei ansaitse XP:tä leveleihin. Vain jos menee partyn kanssa publaa?

Lisäilen sut sitten kun pääsen koneelle Ciefin. :)
Enteet illan peleihin pitäisivät olla jotenkin kunnossa. Ensimmäiset 8 peliä netissä ja 8 voittoa, mutta kaippa kohta seinä tulee vastaan. :p
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Pieni kysymys liittyen illan peleihin. Onko niin, että privapeleissä ei ansaitse XP:tä leveleihin. Vain jos menee partyn kanssa publaa?

Enteet illan peleihin pitäisivät olla jotenkin kunnossa. Ensimmäiset 8 peliä netissä ja 8 voittoa, mutta kaippa kohta seinä tulee vastaan. :p

Tosiaan, levelit ei kasva privassa eli voitais kokeilla illalla myös publaa. Huima voittoprosentti karbaasilla, mutta voin kertoa että tänään törmäät suomi-seinään :p
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

LeevioFIN
GPL_Fang
zuke
MrBeach
RyuHazuki
temetsi
QcKFI
Kekkuli15
Salakka
Potaichuk
Ciefin
Kojo_FI
Nisu
Mikko_93
Madonizer_
Koura--
zbtos
Termoz_Fin
ezkander
Simo911
Dagoth
heppu1
Lord_Same
MrPako
Sivuosuma
Eetude
TomasFIN
karbaasi92
toku-7


toku-7 ilmoittautuu testaamaan nopeuttaan ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tällä hetkellä näyttää siltä että saataisiin ainakin about 8 henkilöä illan partyihin. Kahdeksan on sen takia hyvä luku että ryhmään mahtuu juuri sen verran... Voisi tulla kyllä päivitys että ryhmään mahtuisi 10 henkilöä, mutta anyway.

Ajattelin että aloitettaisiin skirmishillä ja välillä teamia. Toki muiden mielipiteet otetaan huomioon... Privan puolelle vain jos on pakko. Itse en oikein pidä privasta, koska siellä ei pysty nostamaan rankia.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Hitto kun meni eiliset pelit omalta osalta penkin alle. Takana oli Tuusulan Taideden Yön olut- ja taidetarjonta ja pelit pääsin aloittamaan turhan myöhään. Kaiken lisäks jouduin poistumaan kesken kisan, kun ipana alkoi elämöimään omassa huoneessaan. Pahoittelut hostille tästä. Hauskaa oli anyway :)
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Meikäläisenkin nimen saa laittaa listalle. On sen verran hulvattoman hyvä online-peli tämä Blur... :) Psn: Ippenator
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Mun nimen voi myös lisäillä! PSN:joekkis.
 
Vastaus: Blur PSN-tunnukset & kisojen sopimiset

Tuli tilattua peli. Varmaan noita pelisessioita piisaa jatkossakin ja joukkoon mahtuu joku pitämään perää? :D
 
Ylös Bottom