Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Boardilaisten varaustilanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Siis mikä siinä on että tytöt kiinnostuvat varatuista jätkistä!?!

Itse olen törmännyt tämän ilmiön eräänlaiseen vastakohtaan eli kavereitten tyttöystävät hyppivät kimppuun. Tilanne on kerrassaan vittumainen. Ehkäpä säkenöivä karismani ja briljantti huumorintajuni tulee esille vasta kun on tutustunut meikäläiseen paremmin.

Itelläni meni suhde poikki myös ihan vähän aikaa sitten. Sen jälkeen panin merkille erään kummallisen seikan: Siis mikä siinä on että tytöt kiinnostuvat varatuista jätkistä!?!

Jostain luin tästä "ilmiöstä" :D
Muijat ensinnäkin luulee että ihmisessä joka on varattu on pakko olla jotain "sitä??" , Kerran joku sut on kelpuuttanut.
Ja ehkä olet jotenkin itsevarmempi / sinut ittes kaa kun olet muijas kaa kun ei testosteronit jyllää yhtä kovaa kuin sinkuilla.

Näin mun muijan Trendit / Cosmopolitanit / mitkälie ainakin väittää :)

Nyt on ensimmäinen sinkkuviikonloppu pitkään aikaan. Ajattelin lähteä illalla tsekkaamaan onko feldonilla vielä vientiä (tai saantia) Helsingin yössä.. ;)

Joo mulla on samat suunnitelmat (Stadiin), paitsi että kolmas sinkkuviikonloppu 5 vuoden suhteen jälkeen. Osaakohan sitä edes enää edes iskeä muijia ;)

Kaksi edellistä viikonloppua on tullut oltua raflassa lähdes sammumispisteessä, joten naisrintamalla on ollut aika hiljasta :)

No.. jos sitä koittas ottaa hieman vähemmän ja koittaa jutella jotain järkevääkin..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan descendent

Joo mulla on samat suunnitelmat (Stadiin), paitsi että kolmas sinkkuviikonloppu 5 vuoden suhteen jälkeen. Osaakohan sitä edes enää edes iskeä muijia ;)

Kaksi edellistä viikonloppua on tullut oltua raflassa lähdes sammumispisteessä, joten naisrintamalla on ollut aika hiljasta :)

No.. jos sitä koittas ottaa hieman vähemmän ja koittaa jutella jotain järkevääkin..
Älä sitten tule mun apajille ;)

Älä sitten tule mun apajille ;)
Mutta entäpä jos...
descendent ja feldon ne yhteen soppii, huomenna mennään...

Oi kun nättiä, tehän sopisitte hyvin yhteen, pelailette käsikädessä ja voittaja saa pusun...

hahahahaha.. sorry

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Mutta entäpä jos...

Oi kun nättiä, tehän sopisitte hyvin yhteen, pelailette käsikädessä ja voittaja saa pusun...
Huomenna mennään mihin? Korkeasaareen?? Kerro heti!!

Ja kiitos tarjouksesta, mutta minä jätän sen pusun väliin. Pelkään että se kasvojesi ihottuma voi olla tarttuvaa.. Ethän silti pahoita mieltäsi, oi ethän..?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Mutta entäpä jos...

Frank, kannattaa lopettaa ajoissa tai sun DC:lle käy huonosti;)

Niin varatuissa miehissä on ilmeisesti joku hyväksytty-leima, etenkin sormuksen kanssa. Niin että ovat hyviä valintoja naisille, kun ovat oppineet jo jotakuinkin tavoille plus eivät ruikuta perään.

Päinvastoin kuin me sinkkumiehet, jotka olemme todella epätoivoisia: soittelemme viikkoja kaikkien töpselituijien hoonaushannojen perään, jos vähänkin on päässyt saatille. Not :D

Tosin tunnen kyllä empatiaa näitä varattujen miesten perässä juokseviin naisiin, koska juuri nyt kaikki mielenkiintoisimmat naiset seurustelevat jonkun ääliön kanssa tai eivät just nyt halua mitään suhdehässäkkää :confused:

T. Ronkeli-Jore

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore

Tosin tunnen kyllä empatiaa näitä varattujen miesten perässä juokseviin naisiin, koska kaikki mielenkiintoisimmat naiset seurustelevat jonkun ääliön kanssa tai eivät just nyt halua mitään suhdehässäkkää :confused:

"ei tämä ole mikään annan keskustelupalsta" -Jore ;)

Jee jee. Meitsille on kyllä käynnyt ihan päin vastoin kuin teille muille. Eli nyt sinkkuna on vientiä enemmän kuin jaksaiskaan :( Kyllä se kesä on ihmeellinen :D

Kohta tulee 2 vuotta täyteen seurustelu aikaa.
Pelaamisestani ei ole tullut napinoita, kun en sitä kuitenkaan nyt niin paljon harrasta, ainoa on vaan se kun on yks telkkari... joten jotain kurnutusta joskus kuuluu :)
Tyttöni pelaa sillontällön jak & dexteriä, välillä räiskintää autoaim päällä hulluna juosten, GTA 3 vailla tarkoitusta ja autopelejä.

Re: mäihärikasta viikonloppua!

Oh.. Enpä tullut edes ajatelleeksi.

Mutta mitä jos on juuri lopettanut seurustelun ja jäänyt/päässyt sinkuksi? Tuleeko ihmisestä siis ruma saman tien? Tai ehkäpä se on joku itseluottamusjuttu.. Vähän niin kun että kun on jo oma tyttöystävä, niin osaa käyttäytyä jotenkin luonnollisemmin muidenkin tyttöjen kanssa, eikä tarvitse esittää mitään ja käy heti flaksi..? Tai jotain.

Loppujen lopuksi sillä ei ole mitään väliä - pääasia että käy mäihä :)
offtopicciako? ei varmasti ole

Tulipa vain mieleeni:
Täällä foorumeissa on 2552 rekisteröityä käyttäjää.
Onko joukossa yhtään kauniimman sukupuolen edustajaa?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Tulipa vain mieleeni:
Täällä foorumeissa on 2552 rekisteröityä käyttäjää.
Onko joukossa yhtään kauniimman sukupuolen edustajaa?
Siis miehiä?:D

Vapaa kuin taivaan lintu olen. Tuosta flaksihommasta vaan sen verran, että kyllä sitä sinkullakin voi olla vientiä ihan mukavasti. Ei vaan tosiaan pidä heittää mitään epätoivoista settiä, vaan yrittää olla luontevasti ja mielellään vähän etäinenkin. Tietysti myös tyypin yleinen ulkonäkö vaikuttaa jonkun verran asiaan. Mutta näillä opeilla vaan eteenpäin ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Loke
Ei vaan tosiaan pidä heittää mitään epätoivoista settiä, vaan yrittää olla luontevasti ja mielellään vähän etäinenkin. Tietysti myös tyypin yleinen ulkonäkö vaikuttaa jonkun verran asiaan. Mutta näillä opeilla vaan eteenpäin ;)
Hyvin sanottu ja kiitos vihjeistä kaikille muillekin!
Itsellänikin on nyt sitten se ensimmäinen sinkkuviikonloppu takana päin. Meni paremmin kuin odotinkaan.. naisissa on tosiaan eroja (vink, vink ;)). Olisipa muuten mukava kuulla joko descendentilläkin "nappasi"..?

Hyvin sanottu ja kiitos vihjeistä kaikille muillekin!
Itsellänikin on nyt sitten se ensimmäinen sinkkuviikonloppu takana päin. Meni paremmin kuin odotinkaan.. naisissa on tosiaan eroja (vink, vink ;)). Olisipa muuten mukava kuulla joko descendentilläkin "nappasi"..?

No ei vielä "napannut", vaikka perjantaina olikin hieman vientiä. Yksi rauta oli tulessa, mutta kun erehdyin juttelemaan liian pitkäksi aikaa yhden toisen muijan kanssa, häntä ei enää näkynyt
;)

Ei mulla tässä mitään paineita ole heti uutta vakituista muijaa löytää..

Ylös Bottom