Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Boardilaisten varaustilanne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feldon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
entisen tyttöystävän, nykyisen vaimon ja tulevan lesken

...no joo, noin se alunperin menee Jaakko Tepon - tuon savolaisuuden syvimpien tunteiden tulkitsijan - eräässä huumoripainoitteisessa äänitallenteessa... ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon

Treenikaverini - joka on töissä ravintolassa pokena - valittaa aina, että juuri naiset ovat niitä kaikkein kamalimpia asiakkaita. Toisinaan pilkun jälkeen naiset eivät suostu lähtemään ulos, vaan heidät pitää kantaa pihalle. Kantamisesta naiset eivät yleensä pidä, vaan he käyvät veren maku suussa poken kimppuun. Kuulemma niinkin iso mies kuin se treenikaverini menee ihan sekaisin tilanteesta: siis saako lyödä takaisin jos nainen käy tosissaan kimppuun?

ehdottomasti saa! en tosin tiedä miten tosissaa noi naiset käy kimppuun mutta esim. nainen tulee ryöstämään sinut hakkaamalla sitä pitäs vaan ottaa iskuu vastaan ja antaa rahat? hell no! takas samalla mitalla oli se nainen tai ei..

en tietenkään hyväksy noita kännis hakkaamisia sun muita mutta jos nainen käy tosisiin väkivaltaisesti kimppuun ni sillon se menee itse puolustuksen piikkin... ja tämä on mun mielipide

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
ehdottomasti saa! en tosin tiedä miten tosissaa noi naiset käy kimppuun mutta esim. nainen tulee ryöstämään sinut hakkaamalla sitä pitäs vaan ottaa iskuu vastaan ja antaa rahat? hell no! takas samalla mitalla oli se nainen tai ei..

No ei kyllä lyödä saa, mutta sivuun voi tökätä tai kädestä ottaa kiinni, mutta turpaan lyöntiin ei kyllä se aihetta anna. Kuitenkin nainen on sen verran heikko rakenteisempi kuin mies ja muutenkin, se on nainen! Toisaalta en teidä, jos kyseessä olisi pihtiputaan kuulantyöntäjän kokoinen nainen jolla kasvaisi viikset ja käsi varsi olisi miehen reiden kokoinen niin ehkä silloin, no ei nainen se on silloinkin, paitsi että tuskin sitä pimeällä kujalla erottaisi naiseksi jos se siellä tulisi ryöstämään :) Muutenkin tappeleminen on hölmöjen hommaa.

Make love, not "tekken"!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
No ei kyllä lyödä saa..
Eikä potkia. Esimerkiksi potku jalkojen väliin tuntuu myös naisista todella pahalta ja kaiken lisäksi saattaa aiheuttaa mm. hallitsematonta verenvuotoa alapäässä. Kylkeen osuva kierrepotkukin katkoo luvattoman helposti kylkiluut tai voi repiä sisäelimiä.

Opettavainen tarina elämästäni:
Ystäväni sai treeneissä vähän rajumman potkun kylkiluiden alapuolelle (ei minulta!). Sellaista sattuu ja mustelmia tulee aina. Treenien jälkeen juteltiin sitten ihan normaaleja juttuja, ja ystäväni päätti jossain välissä pistäytyä vessassa. Vähän ajan kuluttua hän astui ulos aivan kalpeana ja huomasin että vessanpönttö oli aivan punainen - kaveri oli kussut verta pöntön täydeltä. Ei muuta kun ystävä ambulanssilla sairaalaan ja saman tien leikkaukseen. Sisäelimet olivat vähän tärähtäneet ja lääkäri sanoi että oli hyvä ettei mikään ollut repeytynyt tai levinnyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz

Muutenkin tappeleminen on hölmöjen hommaa.

tappeleminen on oikeestaan kivaa hommaa :) tosin en tarkoita mitään niitä teini tappeluja mitä on vähän väliä että 1vs10 ihan 1vs1 reilu matsi esim ei mitään sellaista että kun toinen on maassa ni sitten ruvetaan potkimaan kylkeen vaan ihan "herellistä" tappelua sitä on tullu harrastettua muutaman kaverin kanssa... loistava tunne tuo kun adrenaliini rupee virtaamaan kunnolla... en tosin kannusta tappelemaan..

tappeleminen on oikeestaan kivaa hommaa :) tosin en tarkoita mitään niitä teini tappeluja mitä on vähän väliä että 1vs10 ihan 1vs1 reilu matsi esim ei mitään sellaista että kun toinen on maassa ni sitten ruvetaan potkimaan kylkeen vaan ihan "herellistä" tappelua sitä on tullu harrastettua muutaman kaverin kanssa... loistava tunne tuo kun adrenaliini rupee virtaamaan kunnolla... en tosin kannusta tappelemaan..
Sitäpaitsi "light-fight" ja "slow-fight" kehittävät koordinaatiota ja ovat oiva tapa harjoitella uhkatilanteiden varalle. Pitää vaan tarkkailla, ettei kumpikaan tappele kovempaa kuin n. 10% teholla. Osumia saa tulla, mutta vammoja ei. Sopii myös erittäin hyvin alkulämmittelyksi!! Ainakin hammas-, sääri- ja alasuojat ovat silti suositeltavia.

vaan ihan "herellistä" tappelua

Joo, mun kaveri ja sen isoveli harrastaa aina tommosta, ne on vaan että "tapellaanko", ja sitten ne rupeaa vääntämään painia. Sit ne vääntää vähän aikaa ja lopettavat. Kerrankin ne pelas NHL2001:stä ja pelit meni tasan, joten voittaja piti ottaa selville painimalla, ei ne vihoissaan koskaan tappele, muuten vaan huvikseen tai jos joku asia pitää ratkaista :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan petteri
Jee jee. Meitsille on kyllä käynnyt ihan päin vastoin kuin teille muille. Eli nyt sinkkuna on vientiä enemmän kuin jaksaiskaan :( Kyllä se kesä on ihmeellinen :D
Hei!!
Petteri oli täysin oikeassa - sinkkuna on kivaa ja kesä saa tyttöjen päät sekaisin. Ois pitäny heivata se muija jo aikasemmin ;). Tähän vois vaikka tottua!

Avoliitossa asustan ja tyttöystävälläni on yksi parivuotias lapsi aiemmasta suhteesta. Peliharrastuksen kanssa ainoita ongelmia on lähinnä se, miten saisin tyttöystäväni irti ohjaimesta, kun minua huvittaa pelata. Etenkin Smash Brosiin hän on mieltynyt. Onneksi on kuitenkin kaksi ohjainta ja X-boxkin tulossa..

Täten voin ilmoittaa että kyllä, joukossanne on ainakin yksi naissukupuolen edustaja. Olen seurustellut vajaan vuoden, molemmilla on omat PS2:t ja pelit joita sitten pelaillaan joskus ristiin. Tosin meikäläisen FF-innostus ei kuulemma ihan täpöllä iske tuohon rallilaatikoilla suhaavaan taistelukoneeseen :)

Naista ei ole, eikä minulla ole mitään kiirettä sitä hankkimaankaan. Onhan tässä vielä nuoruus edessä.

Itse olen seurustellut n.2½ vuotta josta olen ollut kihloissa 1½ vuotta. Naiseni tykkää pelata Crash Bandigoottia Xboxilla ja alussa tuntu siltä, että en pääse pelaamaan Haloa rauhassa kun Crash oli niin kovassa käytössä.

DC:llä se pelas Tetristä ja Soul Caliburia, jälkimmäistä pelattiin varsinkin sillon kun juotiin ja naiseni antoi kavereilleni turpaan ihan kunnolla.

Nyt se on pelaillu Super Mario Advance 2:Sta GBA:lla kun tuli vähän aika sitten hankittua se. Eli se pelaa kaikkea hypipompi ja tetris tyylisiä pelejä. Itsekin sano, että semmosia missä ei tarvitse hirveästi miettiä:).

Ei nalkuta minun pelaamisestani vaikka välillä tulee pelattua aika paljon ja varsinkin nyt kun olen vielä armeijassa niin lomilla tulee pelattua sitten. Hankin tuossa loppuvuodesta DC:lle marakssit ja samba de amigon niin luulen, että pelaaminen taas kiinnostaa aika paljon.

Yli 3v saman naisen kanssa - olisimme kai kihloissa jos jumalia tunnustaisimme. Hyvä vaimoke, omistaa GBAn ja NESin ;)

Äijien kanssa pelataan aika usein Super Smash Bros. Meleetä ja Super Monkey Ballia, yksinään taitaa harjoittella edellä mainittuja + pelailla nykyisellään eniten Super Mario Advancea, Mario Kart Advancea ja GBCn Pokemoneita.

Ainiin, unohtui kokonaan ne pirun Simssit. Yhteen aikaan ei prkl päässyt edes sähköpostia tarkistamaan.. teen koko ajan parhaani pitääkseni Sims onlinen kehitystyön salassa. :D

jep sama täällä mun nainen pelaa klonoa kakkosta ja onhan ne kaikki simssit pitäny ostaa (vaikka pelaan niitä kyllä itekkin):p

Iskurepliikit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Olisikohan hyvä iskurepliikki kysyä "lähdetkö meille pelaamaan super smash brothers meleetä?"
Voisi olla ainakin omaperäinen heitto. Naiset kun aina valittelevat, että miesten iskurepliikit ja keskustelunavaukset ovat tylsiä. Hei, mitä jos listattaisiinkin tähän vielä aihetta sivuten parhaita iskurepliikkejä?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Yks hyvä ainakin on keskustelunavaukseksi, että jos jotenkuten tiedät henkilön, niin voit kysyä jotain tavallista kysymystä ja jatkaa siitä keskustelua rattoisasti esim. "Mitäs meillä olikaan tän tunnin jälkeen" tai todeta jotain "Tää musiikki on turhan hiljasella/kovalla". Näitä nyt voisi keksiä vaikka loputtomiin.

Paras jonka olen kuullut (en ole testannut!) on kyllä ehdottomasti tämä: "tietääkö tyttö miltä vehje maistuu?"

Tuon kertoi ircissä eräs henkilö, joka tunnustakoot jos haluaa ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Paras jonka olen kuullut (en ole testannut!) on kyllä ehdottomasti tämä: "tietääkö tyttö miltä vehje maistuu?"

Tuon kertoi ircissä eräs henkilö, joka tunnustakoot jos haluaa ;)

Tuo kirvoitti minulla kyllä hyvät naurut! :)
Omasta mielestäni paras iskurepliikki on: "Hei! Mun nimi on *piip*, mikä sun?"

Ylös Bottom