Vastaus: Bomberman Blast
itse olen aika hardcore bomberman fani, melkeempä kaikki bombermanit on tullut hakattua läpi (paras ehkä snesin super bomberman 2 ). ja itse voisin melkeempä julistaa tämän parhaaksi bombermaniksi.
bomberman '93 oli ihan ok, mutta siinä oli paljon puutteita. esim itemeitä oli vain kourallinen, ja tärkeimmät/hauskimmat puuttuivat (esim hanskat). blastissä taas löytyy kaikki mahdolliset itemit ja pari uutta kovaa (noh se jonkun snesin bombermanin dinosaurus puuttuu

)
8:n pelaajan mätöt alkavat olla hieman liikaa, mutta toisaalta sielä viimeistään näkee kuka osaa pelata ja kuka ei, 7:stä vastustajasta ei ihan tuurilla selviä

joka tapauksessa voit itse säätää kuinka monta pelaajaa on mukana, kaverin kanssa kahdestaan tai muutama tietokone lisäksi. nettipeli on loisto ominaisuus päästä testaamaan omia taitojaan, mutta se vastustajien 'kasvottomuus' tekee siitä selvästi kavereiden kanssa pelaamista tylsempää.
parasta kuitenkin blastissä on kustomoitavuus, mitä itemeitä tulee ja mitä ei ja kuinka paljon mitäkin. samoin random kentät (ja osittain random pelimuodot) ovat loistava ominaisuus. kenttiä bombermaneissä ei koskaan ole juuri kymmentä enempää ollut, mutta tähän olisi suonut enemmän, koska muu paketti on niin massiivinen. vaikka kaikki eri kentät mitä on bombermaneissä ikinä ollut. kentät on kuitenkin tässä varsin hauskoja, esim se kenttä missä kaikki palkit saa tuhottua ja lopuksi kentällä on pelkkää tyhjää, 8 bombermaniä joilla kaikilla täydet lieskat.