Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands 2

Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Mä aloittelin ykkösen ihan mehustelun vuoksi uudestaan Rolandilla, tarkoituksena ei edes ole pelata ykköstä läpi vaan ihan ajantappoa kunnes affenanmaalta tulee paketti laatikkoon. Uskomattoman hidasta se postin kulku sieltä päin, sonofabish!

Crawmeraxia
en myöskään ite koskaan saanut hengiltä, en edes kokeillut. Tässä kakkosessa pitäisi olla vissiin jo ihan emopelissä kolme samankaltaista raidbossia, yks on paljastettu:

Terramorphous niminen JÄTTIMÄINEN lonkerohirviö

Niitä kahta muuta ei ole vielä paljastettu mikä on ihan kiva, on löytämisen tuntua kun vahingossa eksyy niiden maille. Niiden voittaminen vaatii tiukkaa yhteistyötä, voisin hyvin kuvitella että vaikka konsolifin porukalla lyöttäydyttäis yhteen joku kerta ja mäiskittäis niitä :)
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Tässä kakkosessa pitäisi olla vissiin jo ihan emopelissä kolme samankaltaista raidbossia...

Eiiii..kai pääpeliin? Mä olen lonely rider ja aion vetää pääpelin ihan soolona (jo ihan siitä syystä, ettei mitään mahkuja löytää yhteistä co-op-aikaa kymmeniä tunteja joten Borderlands 2 ei toimi mulle co-oppina).

DLC:t ja extra trophyt tavallaan ymmärrän.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Eiiii..kai pääpeliin? Mä olen lonely rider ja aion vetää pääpelin ihan soolona (jo ihan siitä syystä, ettei mitään mahkuja löytää yhteistä co-op-aikaa kymmeniä tunteja joten Borderlands 2 ei toimi mulle co-oppina).

DLC:t ja extra trophyt tavallaan ymmärrän.

Näin mä olen kuullut Gearboxin suusta että olis yhteensä kolme raidbossia emopelissä, ne on piilotetuilla alueilla ja on tietenkin endgame juttuja, avautunee pelaajille vasta kun peli on läpäisty, ja yksi niistä on nyt näytetty eräässä Gearboxin tapahtumassa, ne yritti päihittää sitä mutta saivat siltä pois ehkä joku 20% sen elämästä :D

Hah avasin muuten sen kultaisen arkun tasolla 10 kun ajattelin että löydän kuitenkin parempaa kamaa suuremmilla tasoilla helpommin, mitä sain... kaksi granaattimodia.... :mad:
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Eilen tuli boxin versio korkattua ja oikein hyvältä vaikuttaa. Muutama tunti ja viisi leveliä tuli hakattua, jäin tosin vielä alkualueelle kun piti koluta kaikki avattavat lipastot ja pikkuchestit. Onhan se alkualue vähän tylsä mutta hyvä paikka totutella taas pelimekaniikkaan kun ensimmäistä Borderlandsia ei ole puoleen vuoteen pelannut. Commando tuli valittua hahmoluokaksi, cooppia silmälläpitäen rollaan varmaan Assasinin tai Gunzerkerin.

Mitähän muuten tekee Gearboxin Swift accountilla? Rekisteröin sen mutta tähän asti hyöty oli yksi golden key lisää.

Hah avasin muuten sen kultaisen arkun tasolla 10 kun ajattelin että löydän kuitenkin parempaa kamaa suuremmilla tasoilla helpommin, mitä sain... kaksi granaattimodia.... :mad:

Huomaako arkun avaamisen verrattuna muihin arkkuihin? Sen tiedän että arkussa on pääkalloja kyljessä mutta tuleeko jotain ilmoitusta? Näkeekö muuten avaimien määrän jostain?
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Huomaako arkun avaamisen verrattuna muihin arkkuihin? Sen tiedän että arkussa on pääkalloja kyljessä mutta tuleeko jotain ilmoitusta? Näkeekö muuten avaimien määrän jostain?

Olikohan ensimmäinen Sanctuaryssä. Ruudulla näkyy pieni laatikko josta ilmenee, että vaatii kultaisen avaimen. Tuon avaaminen epähuomiossa on kyllä hyvin todennäköistä jos ei kiinnitä asiaan huomiota ja loottailee laatikoita sen paremmin katsomatta. Avaimien määrä taisi näkyä kun painaa Back ja menee oikean reunimmaiselle välilehdykälle. Eli samalle missä voi käyttää ansaitut tokenit.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Mitähän muuten tekee Gearboxin Swift accountilla? Rekisteröin sen mutta tähän asti hyöty oli yksi golden key lisää.

Eipä siitä kai muuta hyötyä ole?



Huomaako arkun avaamisen verrattuna muihin arkkuihin? Sen tiedän että arkussa on pääkalloja kyljessä mutta tuleeko jotain ilmoitusta? Näkeekö muuten avaimien määrän jostain?

Kyllä sen mun mielestä huomaa aika hyvin, varsinkin jos tiedostaa että sulla on se kultainen avain, ja että sellainen kultainen arkku on olemassa. Sanctuaryssä se tosiaan on ja muualta pelistä niitä ei löydy, eli se on ainut. Ja kyllähän peli ilmoittaa muistaakseni alussa että hei sulla on kultainen avain jonka voit käyttää Sanctuaryssa joten se ei voi tulla yllätyksenä.

Se on kyseisen kylän ainut arkku, se on keskeisellä paikalla, se on kultainen ja siinä on kaksi kultaista pääkalloa. Eli se on täysin erilainen kuin normaali arkku. Saa olla aika koohottaja jos sen epähuomiossa menee avaamaan :D

Tosin Gearboxin foorumeilla aika monet on mennyt sen avaamaan ja sitten on alkanut valitus että miten ei ole ollut tarpeeksi varoituksia arkun avaamisen suhteen, lol! Lähinnä niitä on vaan ketuttanut se että ne ei ole saaneet sieltä sitä lempiasetta ja kinuavat lisää avaimia.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Laittakaapas joku pelivideota tuleemaan, niin näkee kannattaako tämä hommata. :)
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Sain pelin mukana DLC:n Creature Slaughter Domen. Nimi kertoo käytännössä kaiken, mutta onko joku jo ehtinyt testaamaan moista areenaa? Lähinnä kiinnostaa voiko tuon pelata missa vaiheessa vaan kesken pääpelin ja miten pitkäkestoinen tuo on?
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Tänään aamulla kerkesin parin tunnin verran pelailemaan ennen töihin lähtöä, ja kyllähän tämä tuntuu aivan mahtavalta.
Ensimmäisestä osasta tuli aikanaan platina hankittua ps3:n puolella, tätä pelailen pc:llä uuden koneen ansiosta.
Grafiikka asetukset tapissa tätä on ihan miellyttävä katsella ja aseisiinkin on tällä kertaa saatu sitä munakkuutta mitä ykkösestä jäi kaipaamaan.

Ei mulla muuta, rajaseudut kutsuu taas.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Pystyykön ton alottamaan suoraan alusta co-op, vai pitääkö ensin pelaa tiettyyn kohtaan asti?
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Saapi lisätä kaverilistalle, jos joku kaipaa BL2 kumppania.




1. osa oli kyllä silkkaa kultaa, niin tämä on kyllä vedetty asteen pidemmälle. Ihan täyttä helmeä!
Valitsin hahmoksi Zer0:n.. Saattoi olla vikatikki, kun en niin pahemmin siitä hologrammihahmosta saa mitään fiksua aikaiseksi.. Taidan panostaa lähes kaikki pisteet tuohon snipingiin.. Bloodshed on kuulemma ihan täyttä kuraa, josta ei ole mitään hyötyä.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Vaikka tämä nyt onkin konsolifoorumi niin tuon ensimietteitäni esiin PC -versiosta. Jo settingseissä huomaa, että PC -versioon on panostettu. Sitten kun itse peli pyörähtää käyntiin niin voi veljet että on sulavaa toimintaa vaikka itselläni onkin hieman "vanha" näytönohjain(GTX460). Pelituntuma on parempi kuin ykkösessä ja nyt maisemissa tuntuisi olevan vaihtelua vaikka pidinkin ykkösen Mad Max -henkisestä aavikosta enemmän. Hyvä ostos, on tosiaankin sen 36:n euron arvoinen, nyt takaisin rajamaille.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Vaikka tämä nyt onkin konsolifoorumi niin tuon ensimietteitäni esiin PC -versiosta. Jo settingseissä huomaa, että PC -versioon on panostettu. Sitten kun itse peli pyörähtää käyntiin niin voi veljet että on sulavaa toimintaa vaikka itselläni onkin hieman "vanha" näytönohjain(GTX460). Pelituntuma on parempi kuin ykkösessä ja nyt maisemissa tuntuisi olevan vaihtelua vaikka pidinkin ykkösen Mad Max -henkisestä aavikosta enemmän. Hyvä ostos, on tosiaankin sen 36:n euron arvoinen, nyt takaisin rajamaille.
Kyllä se GTS 450:llakin pyörii sulavasti vaikka melkein kaikki on tapissa. Nyt ensimmäisessä suurkaupungissa, ja kaikki on pelissä erinomaisesti. Minimapkin on lisätty, kun BL1:ssä autoilun aika tuli onglemia, mihin suuntaa pitää mennä, mutta kun on minimap, nii löytää perille.
 
Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Sain Premiere clubin kultaisen avaimen ja Shiftistä toisen (ymmärtääkseni). Ihan pelin alkutaipaleella mennään mutta valikoissa näkyy vain yksi avain. Mistä noi kultaiset lootit pitäis löytyä? Muistutukseksi muuten kaikille, mitä isompilevelinen olet avatessasi kultaisen avaimen laatikkoa, sen parempi sisältö.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Sain Premiere clubin kultaisen avaimen ja Shiftistä toisen (ymmärtääkseni). Ihan pelin alkutaipaleella mennään mutta valikoissa näkyy vain yksi avain. Mistä noi kultaiset lootit pitäis löytyä? Muistutukseksi muuten kaikille, mitä isompilevelinen olet avatessasi kultaisen avaimen laatikkoa, sen parempi sisältö.

Sanctuary nimisessä kaupungissa samasta rakennuksessa josta löytyy tämä Travel systeemi, on arkku jonka saa auki noilla avaimilla.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Sain Premiere clubin kultaisen avaimen ja Shiftistä toisen (ymmärtääkseni). Ihan pelin alkutaipaleella mennään mutta valikoissa näkyy vain yksi avain. Mistä noi kultaiset lootit pitäis löytyä? Muistutukseksi muuten kaikille, mitä isompilevelinen olet avatessasi kultaisen avaimen laatikkoa, sen parempi sisältö.

Muutaman tunnin pelaamisen jälkeen sanctuarystä löytyy kyseinen loota.. Itte avasin kerran vahingossa ja mitähän olin.. ehkä joku 14lv ja sain sieltä purppuran värisiä kranaattitehostesteita.. Tein toisen pelihahmon ja sillä sitten avasin uudestaan kyseisen laatikon. Saaliina taas jotain kranaattitehosteita.. Jätämpä siis yhden avaimen 40-50 leveliseksi. Ei sieltä tule mitään hyvää näin alkutaipaleella. Ehkä pelittää sen 5-10 leveliä, mutta sitte jää turhan tussariksi ja voi saada loottaamalla parempia aseita.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360 Hype]

Kiitokset vastauksista mutta ihmettelen vaan että miksi valikoissa näkyy vain 1 avain, vaikka ymmärtääkseni Premiere Clubin ja Shiftin rekisteröitymisen jälkeen pitäisi olla 2 avainta. Siis lähinnä askarruttaa se, että olenko voinut pelin IHAN alkutaipaleella (1h pelattu) vahingossa avata yhden lootan avaimella? Eli jos Premier Clubin avain käy Sanctuaryssa, niin mihin käy tuo Shiftin avain?
 
Ylös Bottom