Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands 2

Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Sivuhuomautuksena mainittakoon että Bandit aseiden nimet on hupaisasti kirjoitettu "melkein" oikein. Esimerkiksi kilven nimessä sana "maylay" tarkoittaa "melee" (ensin ajattelin että olisi mayday, mutta kun luin kilven lisätekstin niin puhuttiin meleestä).

Huikeutta, randomjengin kanssa mennyt onlinessä eli Public online päällä kokoajan ja sitten tyyppejä tulee mukaan. Nelinpelinä toi on niin hiton hektistä ja hauskaa vaikka ei olisi headsetit käytössä (en usein jaksa ottaa esiin). Toki tutulla seuralla tuo on siitä mukava ettei tartte heti lootin tultua pölliä sitä itelle vaan voi huudella mikä tilanne / vaihdella :). Kyllähän tästäkin olisi vakaa aikomus platinainen pokaali ottaa (kuten ykkösestäkin), en ole vielä katsellut mitä se vaatii mutta aika näyttää.

Niin messevää että ah.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Tuli nyt kuitenkin tilattua peli VPD:stä ja Premier club etukin vielä voimassa :) Eiköhän tämän viikon puolella päästä peliä koluamaan. Lisäilkääpäs Inperfekt, jos/kun saadaan porukka Ps3:lle kasaan :D
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Joo hei mua saa kans lisäillä boksipuolella, tagi on hekathn. Mulla on lv40 siren jolla pelailen true vaulthunter modea, ja sitten on lv10 gunzerker.

Mikrofonia ei ole mut ei se haittaa :)
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Joo hei mua saa kans lisäillä boksipuolella, tagi on hekathn. Mulla on lv40 siren jolla pelailen true vaulthunter modea, ja sitten on lv10 gunzerker.

Mikrofonia ei ole mut ei se haittaa :)


Meikäläisen saa myös lisätä.

Ai että! Vaimo ja likka anoppilassa. Ei muuta kuin rennot pökät päälle ja koko ilta borderlandsia :)
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

2 hahmolla lvl 19 ja 14 tullu pelattua ja muutamaan ärsyttävään piirteeseen tullut törmättyä. Viholliset tuntuvat respaantuvan aivan liian nopeasti ja tallennukset tehtävien aikana. Varsinkin tuo tallennus systeemi pistää ärräilemään kun käytännössä tehtävä on aina tehtävä loppuun asti, muuten joutuu aloittamaan alusta.

Esimerkki pelin alusta:

Claptrapin kuljetus tehtävässä Kapteeni Flüntin luokse peli tuli lopetettua juuri ennen Flüntin kohtaamista. Tallennus muisti jättää Claptrapin saavutettuun pisteeseen asti ja ovi Boom ja Bewm tyyppien luota oli ovi tuhottu. Oma sijainti olikin sitten Sir Hammerlockin luona :mad:
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

2 hahmolla lvl 19 ja 14 tullu pelattua ja muutamaan ärsyttävään piirteeseen tullut törmättyä. Viholliset tuntuvat respaantuvan aivan liian nopeasti ja tallennukset tehtävien aikana. Varsinkin tuo tallennus systeemi pistää ärräilemään kun käytännössä tehtävä on aina tehtävä loppuun asti, muuten joutuu aloittamaan alusta.

Esimerkki pelin alusta:

Claptrapin kuljetus tehtävässä Kapteeni Flüntin luokse peli tuli lopetettua juuri ennen Flüntin kohtaamista. Tallennus muisti jättää Claptrapin saavutettuun pisteeseen asti ja ovi Boom ja Bewm tyyppien luota oli ovi tuhottu. Oma sijainti olikin sitten Sir Hammerlockin luona :mad:


Ne fast travel pömpelit on varsinaisia hardsave-pointteja, ja ne normaalit savepointit on vaan välitalletuksia. Toki sun tehtävien kehitys aina jää talteen mutta jos sammutat pelin ja lataat uusiks heräät aina fast travel pömpelin vierestä. Tämä siksi jotta ihmiset ei niin paljoa farmailisi bosseja. Tuossakin voisit vaan farmailla Flinttiä niin paljon kuin haluaisit jos pystyisit hyppimään suoraan sen eteen joka latauksella ;)

Tosin, loppupahiksesta:

Siinä ihan sen edessä on keltaisella fontilla oleva fast travel-laite, siinä kohtaa voi sammuttaa pelin ja kun lataa niin spawnaat sihen. Mutta jos siirryt siitä esim sanctuaryyn, et pääse takaisin. Se keltainen meinaa että se on rikki tai jotain, yks suuntainen vaan. Mut sen fast travel-laitteen kans pystyy farmaa loparia niin paljon kuin vaan jaksaa. Aina sen tapon jälkeen kerää lootit mukaan, quittaa pelin ja painaa continue niin oot taas sen luona ja se on spawnaantunut ;) Tossa kun vedin pelin läpi niin farmasin sitä joku tunti kaks :D

Mun sireeni on nyt lv46 muistaakseni, vai jopa 47. Alko ketuttaan ku porukka public-peleissä loottailee sikamaisesti kaikki itelleen, ni hemmetti päätin antaa samalla mitalla. Aukes yks arkku jossa vilahti heti purppura niin sain napattua sen itelleni ennen ku muut reagoi, ja juma mikä ase. Se on joku Hyperian e-tech SMG. Ampuu happoplasmapalloja, ja yks ammus tekee 3000 pistettä happovahinkoa, ja sitten jos se happo jää vihuun ni se saa vielä 1000 pistettä happovahinkoa per sekunti. Myöhemmin löysin vielä classmodin jolla saan +50% SMG vahinkoa lisää haha!

Kun ne muut tajus et mikä ase se oli ni pelin hosti ragepotki mut ulos pelistä :D
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Tuli pieni Bugi Tehtävässä Where Angels Fear to Tread
Eli Bunkkeri jäi kiinni johonkin kulmaan. Sai ammuttua sen Healthbarin tyhjäksi, mutta koska se ei ollut keskusalueella vaan kiinni kulmassa ulkopuolella, se jäi henkiin. Kokeilin kaikkea, mutta ainoa keino oli tallenttaa ja ladata tallennus, jolloin Bunker lähti peruspaikalta
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Mun sireeni on nyt lv46 muistaakseni, vai jopa 47. Alko ketuttaan ku porukka public-peleissä loottailee sikamaisesti kaikki itelleen, ni hemmetti päätin antaa samalla mitalla. Aukes yks arkku jossa vilahti heti purppura niin sain napattua sen itelleni ennen ku muut reagoi, ja juma mikä ase. Se on joku Hyperian e-tech SMG. Ampuu happoplasmapalloja, ja yks ammus tekee 3000 pistettä happovahinkoa, ja sitten jos se happo jää vihuun ni se saa vielä 1000 pistettä happovahinkoa per sekunti. Myöhemmin löysin vielä classmodin jolla saan +50% SMG vahinkoa lisää haha!

Kun ne muut tajus et mikä ase se oli ni pelin hosti ragepotki mut ulos pelistä :D

Mulla meni kans hermot tuossa hetki sitte näin sikaloottaajiin. Monesti publicpeliin liittyy isommalla levelillä pelaajia, jotka tietää maisemat, joissa pelaan. Noh, lopputuloksena avatut ja tyhjätyt asearkut. Ei terve. Jossain vaiheessa ilmestyi joku "simppeli" super badass loader, tms joka sylkee niitä robotteja sen punaisesta reiästä, dunno what was that called, mutta loader tms.. No eniveis, nää "ohittelijat" sai sen runnottua palasiksi ja alkoi juoksukilpa purppura-aseille..Ah, kick,kick,kick. Ja meitsille kaikki aseet. Hatemeiliä saapui aika roima määrä, mutta souvvot. I love you too saatteena takasi. Vitutti niiden "etukäteisloottailu".

Rahaa on palanut tuohon pajatsoon ihan törkeästi. Joku 300 000 taalaa, ja paras mikä sieltä on tullut on vihreä haulikko, smg tai muu kusiluikku.. Missä on gearboxrivi!? Voi heleveette, ku rahaa palaa.. 1200 taalaa rinki, ei paljoa naurata..
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Tuli pieni Bugi Tehtävässä Where Angels Fear to Tread
Sama bugi meikäläisellä, ainoa keino päästä eroon tuosta oli lopettaa peli. Mulla meinaan bugasi sekin etten päässyt k.o. alueelta pois millään. Toisella kerralla toimi oikein, kohtuu härö bugi :D.


Rahaa on palanut tuohon pajatsoon ihan törkeästi. Joku 300 000 taalaa, ja paras mikä sieltä on tullut on vihreä haulikko, smg tai muu kusiluikku.. Missä on gearboxrivi!? Voi heleveette, ku rahaa palaa.. 1200 taalaa rinki, ei paljoa naurata..

Mä oon napannut pari sinistä asetta ja yhen purppuran ja aika paljon Eridiumia. Ainoa keltainen ase minkä olen saanut koko pelissä tehtäväpalkinnon ulkopuolelta on lvl 8 smg :D. Tällä hetkellä menen 32 tasolla. Toi loottaus on tosiaan aika hanurista public puolella. Pajatsoon palanut noh aivan järkyttävä määrä rahaa :D.

Moxxin tippikulhosta pieni vinkki:
Moxxin baarissa kannattaa sinne tippikulhoon sylkeä rahaa, oisko menny joku 50k kaiken kaikkiaan (eri kerroilla), en tiedä paljonko pitää lahjoittaa mutta tonneja kun viskonut niin Moxxi lahjoittelee sulle sinisiä / purppuraisia aseita :).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Sama bugi meikäläisellä, ainoa keino päästä eroon tuosta oli lopettaa peli. Mulla meinaan bugasi sekin etten päässyt k.o. alueelta pois millään. Toisella kerralla toimi oikein, kohtuu härö bugi :D.




Mä oon napannut pari sinistä asetta ja yhen purppuran ja aika paljon Eridiumia. Ainoa keltainen ase minkä olen saanut koko pelissä tehtäväpalkinnon ulkopuolelta on lvl 8 smg :D. Tällä hetkellä menen 32 tasolla. Toi loottaus on tosiaan aika hanurista public puolella. Pajatsoon palanut noh aivan järkyttävä määrä rahaa :D.

Moxxin tippikulhosta pieni vinkki:
Moxxin baarissa kannattaa sinne tippikulhoon sylkeä rahaa, oisko menny joku 50k kaiken kaikkiaan (eri kerroilla), en tiedä paljonko pitää lahjoittaa mutta tonneja kun viskonut niin Moxxi lahjoittelee sulle sinisiä / purppuraisia aseita :).

No hyvä tietääetten ole ainoa jolla on bugi. Pitääpä sitten antaa lisää tippiä, se jo hymyili ja puheli mukavasti.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Pomminvarma kikka saada kunnon loottia on tehdä Goliathista GOD-liath. Purppuraa sälää tulee ovista ja ikkunoista. :)
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Pomminvarma kikka saada kunnon loottia on tehdä Goliathista GOD-liath. Purppuraa sälää tulee ovista ja ikkunoista. :)


Harmi kun nua goliathit ei vain tuppaa pysymään hengissä kamujensa luotisateessa.. Pariin kertaan olen onnistunut kyseisessä proseduurissa. Paree olla muutama kuti tehokkaassa flesh haulikossa,kun suututtaa tuon ämpäripään GOD vaiheeseen :) Ittellä 6000 dmg tekevä haulikko, kiva ryysisase :)
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Harmi kun nua goliathit ei vain tuppaa pysymään hengissä kamujensa luotisateessa.. Pariin kertaan olen onnistunut kyseisessä proseduurissa. Paree olla muutama kuti tehokkaassa flesh haulikossa,kun suututtaa tuon ämpäripään GOD vaiheeseen :) Ittellä 6000 dmg tekevä haulikko, kiva ryysisase :)

Ei noista normi goliateista ole mihinkään, parhaimmillaan ehkä pari vihua saavat hengiltä. Jos trophya metsästää niin paras valinta on se millä on aarrearkku selässä. Se hoitelee helposti muut vihut hengiltä, kun itse seuraa vieressä naureskellen :D
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Ei noista normi goliateista ole mihinkään, parhaimmillaan ehkä pari vihua saavat hengiltä. Jos trophya metsästää niin paras valinta on se millä on aarrearkku selässä. Se hoitelee helposti muut vihut hengiltä, kun itse seuraa vieressä naureskellen :D

Ai se hemmetin lyhyt kääpiö goliath?! Ei olis tullu mieleen että se pistää kumoon muut helposti, mutta nyt kun miettii, saahan siihen upottaa huolella hauleja, ennen kuin se tipahtaa.. Paljon kovempi kuin normi goliath..
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Fina tarkoitti Goon Goliathia joka on normi jampan kokoinen mut kantaa punasta aarrearkkua selässä. Noita on aika harvassa. Dust kentästä löytyy yks mesta missä yleensä pyörii normi Goliath ja lähistöllä on melkonen määrä hämähäkkejä. Olen neljästi tehnyt GOD-liathin tuossa paikassa. Sinne mennään siitä Ellien talon takaa alkavaa solaa pitkin.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Xbox sai myös oman arvionsa Rajaseuden jatko-osasta. Arvostelun voi tsekata täältä!

Hyvähän tämä on!
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Fina tarkoitti Goon Goliathia joka on normi jampan kokoinen mut kantaa punasta aarrearkkua selässä. Noita on aika harvassa. Dust kentästä löytyy yks mesta missä yleensä pyörii normi Goliath ja lähistöllä on melkonen määrä hämähäkkejä. Olen neljästi tehnyt GOD-liathin tuossa paikassa. Sinne mennään siitä Ellien talon takaa alkavaa solaa pitkin.


Aah, oolrait. Kiitos selvennyksestä. Pitääpi tänä iltana katsoa mitä tulee GOD-liathin seljästä. :)
 
Ylös Bottom