Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands 2

Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Alkaa vähän puuduttamaan loppubossin farmaaminen, kun ei mitään ihmeempää meinaa dropata... Tulis edes yks oranssi tai joku legendary ase. Conference Call -haulikkohan se vasta lottovoitto olisi, mutta
tuskin saan...
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Itsehän sain ensimmäisellä yrityksellä sekä Conference Callin että The Been. Näiden lisäksi ei sitten olekaan tippunut The Bitch ja Rolling Thunder joskus lvl 10 tienoilla.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Pakko kai tässä on olla tyytyväinen: lähes kaikki aseet on päivitetty reilusti parempiin versioihin loppubossia farmaamalla... The Bee löytyy minultakin, mutta se on farmattu muualta.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

No perkele, mikä ihme siinä sitten on.. Sain sen warriorin tapettua, painoin nappia niin ...

<spoileria loppuvastustajasta>
se jackikin kuoli samalla. Loottia lensi ympäriinsä..... Ja nythän mä honasin....:cool: Mä vain jatkoin tarinaa, vaikka piti siinä vaiheessa savequitata. Aivan, mä tein tuon savequitin siin vaihees ku piti painaa sitä finaalinappulaa jackin päänmenoksi.
Aa, no nyt mä sen honasin! Thanks guys! Ehkä tänä iltana sen homman pyöräytän sitten eetteriin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Aa, no nyt mä sen honasin! Thanks guys! Ehkä tänä iltana sen homman pyöräytän sitten eetteriin. :)

Hehe joo eipä mitään, hyvä että homma lähti skulaa. Selitin sen aluks ehkä hivenen epäselvästi :D

Ootteko ehtiny testaamaan tuota piraattilisäriä, ja onko ostamisen arvoinen? Mulla on jäänyt tää peli nyt vähä vähemmälle kun vetelin sireenin tasolle 50, ja petyin tuohon Mechromanceriin hivenen, mun mielestä se on melko sukka hahmo, kuolen sillä jatkuvasti ihan perus mölliäisiin. Onneksi en maksanut siitä mitään, huh.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Ihan OK:lta tämä piraattiaiheinen dlc vaikuttaa, mutta vihut aivan liian helppoja :( Olen itse vetänyt emopelin läpi ja hahmoni on lvl 39, joten dlc:n bossitkin kaatuu parhaimmillaan yhdestä laakista.
Kaikki dropitkin on vain max lvl 30, kuten vihutkin. Voishan tuota vaikeuttaa vaihtamalla Bee shield johonkin huonompaan...
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Hmm, mikähän mättää kun omassa peliporukassa (PS3) on nyt jo minun lisäkseni kolme muutakin ostanut Season Passin ja ladannut DLC:n, mutta itse pelissä lisäsisältöä ei näy missään? Vastaavia kokemuksia jollakin?
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Hmm, mikähän mättää kun omassa peliporukassa (PS3) on nyt jo minun lisäkseni kolme muutakin ostanut Season Passin ja ladannut DLC:n, mutta itse pelissä lisäsisältöä ei näy missään? Vastaavia kokemuksia jollakin?

Matkustusteleportterin listassa ylimmäisenä pitäisi olla "Oasis".
 
Re: Borderlands 2 [PS3/X360]

Mikäs bugi/glitchi se on kun yhessä pelissä tuli vastaan lvl 250 mechromanceri?
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Ihan OK:lta tämä piraattiaiheinen dlc vaikuttaa, mutta vihut aivan liian helppoja :( Olen itse vetänyt emopelin läpi ja hahmoni on lvl 39, joten dlc:n bossitkin kaatuu parhaimmillaan yhdestä laakista.
Kaikki dropitkin on vain max lvl 30, kuten vihutkin. Voishan tuota vaikeuttaa vaihtamalla Bee shield johonkin huonompaan...

True vault hunter modessa ei ole ihan noin helppoa. Ekan alueen stalkkeritkin ovat lvl 48.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Ihan OK:lta tämä piraattiaiheinen dlc vaikuttaa, mutta vihut aivan liian helppoja :( Olen itse vetänyt emopelin läpi ja hahmoni on lvl 39, joten dlc:n bossitkin kaatuu parhaimmillaan yhdestä laakista.
Kaikki dropitkin on vain max lvl 30, kuten vihutkin. Voishan tuota vaikeuttaa vaihtamalla Bee shield johonkin huonompaan...
No onkohan se ylläri että ei ole vaikeeta, kun oot 9 leveliä yli siitä millä se on suunniteltu pelattavan ensimmäisellä playthrough'lla? Palaa asiaan playthrough 2.5:ssa, niin on Beenkin kanssa haastetta.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Huhhuh! Semmonen 3 tuntia tuli jälleen aamusta (ja eilen illasta senkin edestä!) DLC:n vaulthunter modissa Hyperion bossia koitettua, 2-pelaajan co-op, ja täytyy sanoa että nyt on ainakin vaikeusaste kohdillaan! Itsellä lvl50 assasin ja vaikuttaa melko turhalta kapistukselta tuota bossia vastaan? Stealth:sta ei tunnu olevan mitään hyötyä ja snipailemaankaan ei pääse mistään suojaisasta paikasta...

Näin ollen täytyy kysyä että löytyisikö täältä innokasta lvl50 Sireeniä/Commandoa liittymään meidän piskuiseen ryhmäämme? Vaatimuksena mikki ja rento mieli! Addikaa psn:ssä jos kiinnostaa, laittakaa viestiin myös minkä takia lisäilette niin tiedän poimia sieltä oikeat. Skypekin jos löytyy niin vielä parempi, mutta ingame mikit toimivat myös... :)

Ootteko ehtiny testaamaan tuota piraattilisäriä, ja onko ostamisen arvoinen?
Suosittelen kyllä lämpimästi! Tehtävien tekoon meillä tuhraantui n. 5-7 tuntia, loottailimme suurimmat osat alueista ja teimme sivutehtävät. Tähän kun isketään päälle vielä ainakin 2 (vai onko niitä 3? ;) ) suurempaa bossia, joita raidata niin pelattavaa kyllä riittää.

edit: Ja nopeimmille PSN käyttäjille Golden Key koodia twitteristä:

CJWJJ-HR5Z3-6ST5J-S3WBT-6TJWZ
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Huhhuh! Semmonen 3 tuntia tuli jälleen aamusta (ja eilen illasta senkin edestä!) DLC:n vaulthunter modissa Hyperion bossia koitettua, 2-pelaajan co-op, ja täytyy sanoa että nyt on ainakin vaikeusaste kohdillaan! Itsellä lvl50 assasin ja vaikuttaa melko turhalta kapistukselta tuota bossia vastaan? Stealth:sta ei tunnu olevan mitään hyötyä ja snipailemaankaan ei pääse mistään suojaisasta paikasta...

Näin ollen täytyy kysyä että löytyisikö täältä innokasta lvl50 Sireeniä/Commandoa liittymään meidän piskuiseen ryhmäämme? Vaatimuksena mikki ja rento mieli! Addikaa psn:ssä jos kiinnostaa, laittakaa viestiin myös minkä takia lisäilette niin tiedän poimia sieltä oikeat. Skypekin jos löytyy niin vielä parempi, mutta ingame mikit toimivat myös... :)


Suosittelen kyllä lämpimästi! Tehtävien tekoon meillä tuhraantui n. 5-7 tuntia, loottailimme suurimmat osat alueista ja teimme sivutehtävät. Tähän kun isketään päälle vielä ainakin 2 (vai onko niitä 3? ;) ) suurempaa bossia, joita raidata niin pelattavaa kyllä riittää.

edit: Ja nopeimmille PSN käyttäjille Golden Key koodia twitteristä:

CJWJJ-HR5Z3-6ST5J-S3WBT-6TJWZ


Hmm.. Gearbox seurannassa twitterin puolella, mutta ei ole mitään koodia sen kautta näkynyt. Sanoisitko paikan mitä seurata, että voisin itsekin löytää noita koodeja.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Hmm.. Gearbox seurannassa twitterin puolella, mutta ei ole mitään koodia sen kautta näkynyt. Sanoisitko paikan mitä seurata, että voisin itsekin löytää noita koodeja.
https://twitter.com/DuvalMagic ja https://twitter.com/GearboxSoftware tulee golden key -koodeja yleensä viikonloppuisin.

Ei muuten tarvitse enään tuohon Hyperiukseen ilmottautua raidi porukkaan kun saimme sen kaadettua muutaman ulkomaalaisen kanssa. Jos joku joskus tarvitsee apua kyseisessä bossissa niin voin ainakin itse tulla auttamaan Gunzerkerillä. Kannattaa muuten ottaa back up savet ennenkuin haastaa tuon DLC bossin, koska ainakin tällä hetkellä on olemassa bugi, joka poistaa hahmotiedot kokonaan. Bugin voi saada jos kuolee kesken kyseisen bossitaistelun ja Fight For Your Life -tilassa peli ei päästä tekemään mitään.
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Turhautumis käyrä alkaa tällä hetkellä hieman kohota. Pari iltaa tässä yrittänyt farmata warriorilta sitä legendary haulikkoa, mutta ei ole näkynyt yhtään oranssia esinettä. Tämän illan kruunasi vielä se, että käynnistettäessä peli halusi asentaa päivityksen, jonka seurauksena sitten badass rank nollautui. Jospa tuokin ongelma joskus korjattaisiin.

Huomenna varmaan uudestaan warriorin kimppuun ja kohti uusia pettymyksiä.. :p
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Eilen pelasin hostina hyvän random porukan kanssa Master Geetä vastaan. Suht kauan tahkottiin sitä vastaan ja, kun se kakkiaivo vihdoin saatiin hengiltä, niin eikö peli jumitu siihen paikkaan. Muut pelaajat luuli tietysti, että potkin ne pihalle. Puna jo nousi poskille, kun käynnistin konetta uudellleen miettien, mitähän pikku kirosanan tynkää sieltä tulee. Oli muuten aika peppu kipeitä. :eek: Mulla peli ei edes tallentanut sitä tappoa ja kasa vihapostia päälle :D
 
Vastaus: Borderlands 2 [PS3/X360]

Eilen pelasin hostina hyvän random porukan kanssa Master Geetä vastaan. Suht kauan tahkottiin sitä vastaan ja, kun se kakkiaivo vihdoin saatiin hengiltä, niin eikö peli jumitu siihen paikkaan.

Minulla on joka kerta jumittunut kun olen muiden kanssa tappanut kyseisen bossin, mutta ei koskaan kun olen pelannut yksin ja käyttänyt tätä taktiikkaa:

[video=youtube;SrlEk-pdYlY]http://www.youtube.com/watch?v=SrlEk-pdYlY[/video]
 
Ylös Bottom