Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko nuo DLCt muuten kannattava ostaa ? ovatko ihan kunnon mini kampanjoita kaikki, kakkosessahan taisi olla ainakin yksi DLC mikä oli vaan joku areena taistelu bullshit mikä oli aika mälsää. Näyttää että oli ale loppunut jo, mutta jos tulee tulevaisuudessa taas -50% niin onko season pass 1 kannattava ostos 25€.
Kannattaa kokeilla yksinpelaamista myös. Itse pelannut pääasiassa yksin ja hyvin on maistunut niinkin. Kaksinpeliä olen pelannut joskus pojan kanssa, mutta tuo jaettu ruutu huonontaa minulle sitä pelikokemusta, vaikka muuten pelaaminen vielä hauskempaa onkin. Mozella ja Amaralla olen pelannut läpi myös DLC:t ja Zanella ja FL4K:lla on pääpeli menossa jo pitkällä.Ensimmäinen Borderlands minulle. Oli 35e Super Deluxe Edition Oulun Pelimiehessä.
Onhan tämä mukavaa mättöä kaverin kanssa ja pyörii erittäin sulavasti Series X:llä. En ehkä yksin jaksais niinkään pelailla. Tämmöistä aivot narikkaan -menoa, ihan hauskalla huumorilla höystettynä.
Onko tämä graafisesti juurikaan One X:stä poikkeava, siihen en osaa sanoa mitään. Kivalta ainakin näyttää. Kaveri pelaa One X:llä, niin aina latausaikojen jälkeen saa odotella semmosen 15 sekuntia hänen spawnaustaan.
Resoluutio on nyt aito 4K, kun aikasemmin se oli rajotettu 1800p. Eipä niissä muuta eroa oo graafisesti. Ja toki se 60fps parantaa pelikokemusta merkittävästi.Onko tämä graafisesti juurikaan One X:stä poikkeava, siihen en osaa sanoa mitään. Kivalta ainakin näyttää. Kaveri pelaa One X:llä, niin aina latausaikojen jälkeen saa odotella semmosen 15 sekuntia hänen spawnaustaan.
Voi. DLC skaalautuu ukon levelin ja mayhem levelin mukaan.Mites voiko loppubossin jälkeen vielä palata helposti tekemään DLC juttuja ja muuta ilman että siirtyy seuraavalle vaikeustasolle ?
Borderlandsiin tuli hiljattain päivitys PS5:llä. En tiedä johtuuko päivityksestä, mutta kaksinpelissä aserepun selaaminen näyttää nyt tältä. Kuva on pienennetty 1080p resoon, mikä on sama reso kuin mun telkkarilla.
![]()
Kuka on laittanut palautetta että teksti on liian suurta?
Fl4killa ei ainakaan mitkään pomot kauaa kestäneet. Pari legendary-asetta tekee pomomatseista jo niin helppoja, että ihan naurattaa.DLC 4:n loppupomo oli hirveä luotisieni. Se on varmaan skaalattu pelaajien level 60 hahmoihin.