Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands - Pandoraa loottaamassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tom
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Borderlands [X360]

Pari tuntia pelattu ja ihan hyvä peli, mutta aika vaikea aina välillä, kun tulee vihollisia joilla on enemmän leveleitä kun mulla..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oletteko törmänneet ilmiöön että peli antaa varsin niukasti noita Questeja ?

Itse tein mm. Sledge ja Circle of Death questeja niin että hahmo oli alemmalla levelillä kuin tehtävään olisi suositeltu ja tein ne yhteen putkeen. Suorittaessa tietysti ropisi paljon experienceä ja levelit nousi vauhdilla. Samalla suoritin sen päiväkirjan keräilyn

Nyt sitten kun menin takaisin Fyrestoneen hakemaan palkinnot, niin taululle ilmestyi uusia questeja jotka olivat jo pari leveliä minun alapuolella, eli vaikeustasoksi ilmoitettiin Trivial. Todennäköisesti tuo päiväkirja questin palautus avasi suurimman osan näistä.

Jotenkin olisi kivempaa jos peli antaisi hieman reippaammalla kädellä noita questeja, eikä noin tipoittain.

Jotenkin olisi kivempaa jos peli antaisi hieman reippaammalla kädellä noita questeja, eikä noin tipoittain.
Pelaappa peliä hieman eteenpäin.

Fyrestonesta kun pääsee eteenpäin avautuu peli aivan uudelle tasolle, välillä tuntuu että tehtäviä on jopa liikaa kun parhaimmillaan niitä on kymmenittäin auki ja uusia toitotetaan jatkuvalla syötllä tauluilta ja ihmisiltä. Fyrestone on muutenkin aika valju paikka, peli alkaa vasta kun tuolta pääsee Dahlin erämaahan ja eteenpäin.

Pelaappa peliä hieman eteenpäin.

Fyrestonesta kun pääsee eteenpäin avautuu peli aivan uudelle tasolle, välillä tuntuu että tehtäviä on jopa liikaa kun parhaimmillaan niitä on kymmenittäin auki ja uusia toitotetaan jatkuvalla syötllä tauluilta ja ihmisiltä. Fyrestone on muutenkin aika valju paikka, peli alkaa vasta kun tuolta pääsee Dahlin erämaahan ja eteenpäin.
Tuo taitaankin olla "uusin" questini, sitä ennen tosin olisi vielä kymmenisen vanhaa suoritettavana.

Oli ehkä hieman virhe kokeilla Sacred 2ta juuri ennen Borderlandsin julkaisua, siinä ehti jo niin tottumaan MMO tyyliseen tehtävän antoon jossa alusta asti oli parikymmentä questia auki :D

Dodiin urakka on viimeistelyä vaille valmis, peli pukkaa 950/1000 Gamerscoresta eli yhtä leveliä vaille 50 tasoa ja viimeistä achievementtiä. Hupia ollut mutta siltikin jää vähän orpo olo että taisi olla tämäkin tässä. Hunter painaa level 49, Berserker 36 ja Siren 23. Jokaisella tullut pelailtua ja coop on vieläkin yhtä hauskaa. Mutta auttamatta siltikin jäi vähän haikea olo että hupi loppui liian aikaisin vaikka pelikello pukkaa jo yli 40 tuntia. Katsellaan sitä lisäriä sitten piakkoin.

Näkeekö mistään että missä niitä tekemättömiä/uusia questeja on tarjolla... joku robo höpötti jotain mutta kun ei tule mieleen mihin alueeseen em. "uusia tehtäviä xxxxxx:llä" kuuluu,.. ei kehtaisi kaikkia bounty boardeja tai toimeksiantajia käydä läpi :(

Näkeekö mistään että missä niitä tekemättömiä/uusia questeja on tarjolla... joku robo höpötti jotain mutta kun ei tule mieleen mihin alueeseen em. "uusia tehtäviä xxxxxx:llä" kuuluu,.. ei kehtaisi kaikkia bounty boardeja tai toimeksiantajia käydä läpi :(

Ei ainakaan minun tietääkseni niitä näe mistään. Kokeileppa lähteä pelistä pois ja mene takaisin, niin eiköhän Claptrap ilmoita että missä on uusia tehtäviä.

Ei ainakaan minun tietääkseni niitä näe mistään. Kokeileppa lähteä pelistä pois ja mene takaisin, niin eiköhän Claptrap ilmoita että missä on uusia tehtäviä.

No sepä se, esim. eilen tuli ilmoitus että uusia tehtäviä paikassa "Middle of nowhere" tms. joka on paikka jossain kentässä mutta missä? :)

Middle of nowhere bounty board on muistaakseni rust commons westissä :)

Edit: Siis rust commons eastissä, aika keskellä mappia.

:) täytynee tulostaa itselle lista noista paikoista jos vaikka joku olis jo nippuun koonnu nuo tiedot netin syövereissä.

Eikös noille bounty boardeille päässyt aina suoraan fast travelilla. Middle of nowhereen ja new Haveniin pääsi ainakin. Taitaa olla Fast travel valikossakin vielä sillä nimellä mitä se robotti huutelee.

Eikös noille bounty boardeille päässyt aina suoraan fast travelilla. Middle of nowhereen ja new Haveniin pääsi ainakin. Taitaa olla Fast travel valikossakin vielä sillä nimellä mitä se robotti huutelee.

Joo kyllä näin on.

Ilmotelkaa jos tarviitte peliseuraa, Gamertag on ker0kki ja charruina on lvl50 soldier ja lvl42 siren.

No hitsi, eipä tullut tarkastettua tuota kun eilen ekaa kertaa ihmettelin tuntemattomampaa boardia... no sillähän se homma ratkes!

Nyt iski suuri hämmennys päälle ja esitän kysymyksen pelin jo läpäisseille eli älä lue spoileria jos et ole peliä läpäissyt.
Eli hyökkäsin Vaulttiin ja tuhosin sen megaökön ja palautin Vaultkeyn sille eukolle. Mitäs nyt? Lopputekstit kävi kyllä ruudulla mutta peli kuiteskin jatkui. Yhtään tekemätöntä tehtävää ei ole jäljellä tai ei ainakaan näy listalla. Päättyikö peli nyt tähän vai mitä pitää tehdä?

Nyt iski suuri hämmennys päälle ja esitän kysymyksen pelin jo läpäisseille eli älä lue spoileria jos et ole peliä läpäissyt.
Eli hyökkäsin Vaulttiin ja tuhosin sen megaökön ja palautin Vaultkeyn sille eukolle. Mitäs nyt? Lopputekstit kävi kyllä ruudulla mutta peli kuiteskin jatkui. Yhtään tekemätöntä tehtävää ei ole jäljellä tai ei ainakaan näy listalla. Päättyikö peli nyt tähän vai mitä pitää tehdä?

Oma kokemus:
Kun itse pelasin pelin läpi niin ihan samanlaisesti se minullakin meni. Aika typerästi peli sitten loppui. Itse olin innoissani, että kohta pääsen Vaulttiin nauttimaan sen rikkauksista. Sen sijaan pitikin viedä Vaultin avain sille naiselle. Uskoisin ikävä kyllä, että tuo oli sitten sen pelin loppu, en osaa muuta sanoa.

Oma kokemus:
Kun itse pelasin pelin läpi niin ihan samanlaisesti se minullakin meni. Aika typerästi peli sitten loppui. Itse olin innoissani, että kohta pääsen Vaulttiin nauttimaan sen rikkauksista. Sen sijaan pitikin viedä Vaultin avain sille naiselle. Uskoisin ikävä kyllä, että tuo oli sitten sen pelin loppu, en osaa muuta sanoa.

Eridianit rakensivat Vaultin Destroyerin vangitsemiseen, koska Destroyer tuhosi heidän koko sivilisaation. Joten Vaultissa ei ole rikkauksia.

Pelin viimeinen kohtaus oli mielestäni hauska. :D
In the final scene when a Claptrap on Pandora is stricken by lightning and awakens to become "Claptrap: Interplanetary Ninja Assassin", that was likely the Destroyer transferring itself to the Claptrap for an as-yet unknown reason, most likely just seeking a host body.

Toivottavasti uusi DLC jatkaa tarinaa tai sitten he saattavat tehdä DLC:in joka liittyy vain tarinaan.

Onko kellään muulla ollut vaikeuksia saada tätä saavutusta? Olen kyseisen haasteen suorittanut jo useaan otteeseen mutta ei achia vaan ilmaannu.

Pyro
Kill 25 enemies with incendiary weapons

Onko kellään muulla ollut vaikeuksia saada tätä saavutusta? Olen kyseisen haasteen suorittanut jo useaan otteeseen mutta ei achia vaan ilmaannu.

Pyro

Täällä ainakin toimi ihan hyvin toi achievement..

Ootkos koittanut aloittaa alusta uudella ukolla, jos vaikka sitten toimis.

Pyro

Itsellä samat ongelmat, esim. myös Pandora-Dog Millionare achievementin kanssa. Aloittelin Bersekerillä uudestaan ja kaikki toimi silloin.

Ylös Bottom