Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sellainen juttu tuli mieleen että tehdäänkö pelissä siis oma hahmo ja valitaan sille yksi näistä classeista (berserker, hunter jne...) vai onko pakko pelata valmiiksi tehdyllä hahmolla? Ei nyt niin olennainen seikka tuon tyylisessä pelissä, mutta kuitenkin mietityttää.
Onkos kukaan vielä ladannut Zombie Island of Dr. Nediä? Mitä pidätte?
Laitoin latautumaan 35 minuuttia sitten ja on 12% latautunut.
Yllätti sen 1GB koko, Fallout 3:sen Broken Steel oli n. 810MB, joka oli suurin F3 DLC.
Eipä vielä mutta heti menee lataukseen kun kotio pääsee.... paljos maksoi tämä kyseinen DLC?
Ei ole kokemusta edes itse pelistä, mutta tarjoan Eurogamerin arvostelun kyseisestä lisäristä näin akuuteimpaan hätään.Onkos nyt jo kokemuksia Dr.Nedistä?
Ei ole kokemusta edes itse pelistä, mutta tarjoan Eurogamerin arvostelun kyseisestä lisäristä näin akuuteimpaan hätään.
Onkos nyt jo kokemuksia Dr.Nedistä?
sellainen mietityttää, että onko DLC sopiva kaiken levelisille vai onko jotain korkeamman tason vääntöä tiedossa? Oma hahmo on vasta 20lvl pintaan.
Difficulty is based on your story progress rather than character level.
Itse olen Playthrough 2.5:sella, eli olen vetänyt pelin kaksi kertaa läpi, joten vaikeimmalla pelasin lisäriä ja oli mielestäni silti liian helppo.
Oma leveli on se 50 ja ollaan kaverin kanssa menossa PT2:sta jossain puolenvälin tietämillä niin aika iisiltä vaikutti ainakin alku tuossa Zombi islandissa... eli pitäsköhän pelata päätarinaa ensin eteenpäin ennekuin jatkaa zombieta!?
Onkos tässä jo korjailtu ne bugit ja mites pelaajia löytyy? Voisi vaikka jouluksi hommata.