Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands - Pandoraa loottaamassa

Vastaus: Borderlands [X360]

Tappoacheissa on tiedettävästi bugistusta, ovat korjauksessa. Mutta tosiaan uuden hahmon tekeminen pitäisi auttaa.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Sitten vielä pieni bugi-ilmoitus mikä kantautunut korviin. On huomattu että joissain tapauksessa coopin pelaaminen livessä on pyyhkinyt hahmojen savet kokonaan, esim. level 44 pudonnut takaisin level 1 ja kaikki rahat, aseet ja muut lähteneet. Gearbox tekemässä päivitystä asiaan ja muihinkin bugeihin niin pian kuin mahdollista. Tällä hetkellä onneksi harvinaista.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Sellainen juttu tuli mieleen että tehdäänkö pelissä siis oma hahmo ja valitaan sille yksi näistä classeista (berserker, hunter jne...) vai onko pakko pelata valmiiksi tehdyllä hahmolla? Ei nyt niin olennainen seikka tuon tyylisessä pelissä, mutta kuitenkin mietityttää.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Sellainen juttu tuli mieleen että tehdäänkö pelissä siis oma hahmo ja valitaan sille yksi näistä classeista (berserker, hunter jne...) vai onko pakko pelata valmiiksi tehdyllä hahmolla? Ei nyt niin olennainen seikka tuon tyylisessä pelissä, mutta kuitenkin mietityttää.

Hahmo valitaan noista neljästä ja jotain hahmon värejä saa vaihdella. Sitten homma etenee hahmon kyky pisteitä laitellessa sopiviin paikkoihin (ns. erikoisosaamiset) kun hahmon leveli kasvaa xp:n muodossa.. jostain wikistä löytynee paremmat selitykset :)
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Eilen pääsi tätäkin sitten oikein kunnolla pelaamaan, vaikka peli on hyllyssä ollut jo melkein ilmestymispäivästä lähtien. Tulikin sitten silmät ristissä vedettyä sellainen seitsemän tunnin sessio putkeen ja sain lopetettua vasta puoli kahden maissa yöllä (ja tänään on siitä saanut töissä kärsiä lievän väsymyksen muodossa).

Tämä kyllä aiheuttaa pahemmanlaatuista addiktiota. Alun perin piti lopettaa jo puolenyön tienoilla, kun pääsin uuteen paikkaan. Ajattelin, että hieman tutkin mitä tuo uusi mesta pitää sisällään, mutta yllättäen huomasin suorittaneeni sen kaikkine sivutehtävineen. Sitten vain juoksin pikaisesti seuraavaan mestaan ja etsin sieltä ensimmäisen tehtävän alun. Olin siinä jo alkamassa suorittamaan tuota tehtävää, kunnes tajusin mitä olen oikein tekemässä ja samassa iskinkin konsolin kiinni ja painuin nukkumaan, ettei mene koko yötä.

Peli vain paranee edetessään ja vaikka hahmonkehitys ei ole kaikkein syvällisintä, se on erittäin toimivaa ja uutta tasonnousua odottaa innolla, puhumattakaan parempien tavaroiden etsinnästä. Kumman kauan on kestänyt, että tällainen peli kehitettiin ja täytyy toivoa, ettei jää ainoaksi laatuaan, kun tällaisesta on tullut haaveiltua jo kauemminkin. Yksinpelinäkin kyllä ainakin minuun iskee, mutta en olekaan oikein koskaan ollut innostunut nettipeleistä - co-opitkin on yleensä tullut pelattuna splittinä tai kahdella XO:lla ja kahdella näytöllä.

Ei malttaisi odottaa, että pääsee huomisiltana tätä taas jatkamaan. Minulle tämä on ehdottomasti vuoden yllättäjä tähän astisista peleistä.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Piti tänään kävästä hakemassa kyseinen peli kaupan hyllyltä. Pirun hyvältä vaikuttaa, muutaman tunnin ehdin pelata ja hyvin on päässyt vauhtiin. Tuntuu aika mukaansa tempaavalta peliltä. :)
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Alussa vähän pelkäsin että tän parissa ei aikaa menisi mutta nyt on jo vierähtänyt luokkaa 44h ja eihän tässä lopussa edes olla (kai.. en ole spoilannut itseäni selvittämällä :) ).. kaverin kanssa on tahkottu pikkuhila eteenpäin ja onhan tuossa jokunen tunti tuosta 44h:sta luppo aikaa tullut vietettyä new havenissa "sadonkorjuussa".
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Muutama tunti yksinpeliä takana ja peli on todella hyvä, mutta välillä alkaa ärsyttämään, kun vastaan tulee vaan vihuja, joilla on enemmän leveleitä, ja kuollessa joudut tappamaan spawnanneet vihut uudestetaan ja vielä maksamaankin.
Cooppia en ole vielä kokeillut, mutta luultavasti vielä hauskempaa kuin yksin.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Tämähän oli yllärihyvä. Tykkäsin ainakin ekan 3h pelaamisen perusteella. Ihan jotain muuta kuin perusrefleksiFPSräime. :)
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Onkos kukaan vielä ladannut Zombie Island of Dr. Nediä? Mitä pidätte?
Laitoin latautumaan 35 minuuttia sitten ja on 12% latautunut.
Yllätti sen 1GB koko, Fallout 3:sen Broken Steel oli n. 810MB, joka oli suurin F3 DLC.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Onkos kukaan vielä ladannut Zombie Island of Dr. Nediä? Mitä pidätte?
Laitoin latautumaan 35 minuuttia sitten ja on 12% latautunut.
Yllätti sen 1GB koko, Fallout 3:sen Broken Steel oli n. 810MB, joka oli suurin F3 DLC.

Eipä vielä mutta heti menee lataukseen kun kotio pääsee.... paljos maksoi tämä kyseinen DLC?
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Onkos nyt jo kokemuksia Dr.Nedistä? Kiinnostaisi myös tuo lisäri, mutta palautetta olisi kiva ensin kuulla, ja sellainen mietityttää, että onko DLC sopiva kaiken levelisille vai onko jotain korkeamman tason vääntöä tiedossa? Oma hahmo on vasta 20lvl pintaan.
Muuten kyllä oikein mainio peli. Toistavuus ei oikeastaan häiritse lainkaan, koska toiminnasta on tehty niin viihdyttävää ettei tule kyllästyttyä, ja tänään olisi vielä tarkoitus kokeilla co-oppia, joka varmasti parantaa kokemusta.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Ei ole kokemusta edes itse pelistä, mutta tarjoan Eurogamerin arvostelun kyseisestä lisäristä näin akuuteimpaan hätään.

Kokemusta on sillä juurikin viime yönä kyseisen lisärin läpäisin. Mikäli huumorizombeilu ja ylipäinsä Borderlandsia jaksaa tahkota on lisäri juuri sinulle. Melko vaikea kyllä tämä DLC oli. Oma hahmoni oli levelillä 38 kun aloitin ja yksin pelasin mutta se kaikki krääsä mitä tästä saa on kyllä sen arvoista :D Questit olivat kiintoisia ja sopivan mittaisia ja mikä tärkeintä erittäin hauskoja ja aikaa tämän parissa taisi mennä kolmesta neljään tuntiin riippuen tahdista tietenkin. Suosittelen!
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Onkos nyt jo kokemuksia Dr.Nedistä?

Eilen sain lisärin vedettyä läpi ja kyllä hieman harmittaa että ostin sen:
- luvattiin 50 tehtävää, vaikka niitä olikin n. 8
- maksimi leveliä ei nostettu
- ei uusia aseita ja muutenkin sain vain yhden huonon oranssin aseen Loot Goonilta
- liian helpot achievementit, tosin mikään pelin achievementti ei ole vaikea.

Plussaa:
+ Huumori, lisärin lopun tapahtumissa oli hieno tapahtuma, johon kuuluu yksi achievement. Sen tapaista en ole peleissä nähnytkään, lisärin läpi vetäneet tietävät mistä puhun.
+ zombit ovat hauskoja vihollisia, varsinkin Loot Goon oli hauska idea.

Jos Borderlandsista pidät paljon, kuten minä, niin suosittelen hankkimaan.
Lisäri sai minut pelaamaan Resident Evil 2:sta taas pitkästä aikaa. :D
oma arvosana: 8+

sellainen mietityttää, että onko DLC sopiva kaiken levelisille vai onko jotain korkeamman tason vääntöä tiedossa? Oma hahmo on vasta 20lvl pintaan.

Viholliset ovat skaalattu oman hahmon leveliin, omalla 50 levelisellä Hunterilla viholliset olivat 50+ levelisiä ja silti melko helppoja.

EDIT: GameSpot:
Difficulty is based on your story progress rather than character level.

Itse olen Playthrough 2.5:sella, eli olen vetänyt pelin kaksi kertaa läpi, joten vaikeimmalla pelasin lisäriä ja oli mielestäni silti liian helppo.
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Itse olen Playthrough 2.5:sella, eli olen vetänyt pelin kaksi kertaa läpi, joten vaikeimmalla pelasin lisäriä ja oli mielestäni silti liian helppo.

Oma leveli on se 50 ja ollaan kaverin kanssa menossa PT2:sta jossain puolenvälin tietämillä niin aika iisiltä vaikutti ainakin alku tuossa Zombi islandissa... eli pitäsköhän pelata päätarinaa ensin eteenpäin ennekuin jatkaa zombieta!?
 
Vastaus: Borderlands [X360]

Oma leveli on se 50 ja ollaan kaverin kanssa menossa PT2:sta jossain puolenvälin tietämillä niin aika iisiltä vaikutti ainakin alku tuossa Zombi islandissa... eli pitäsköhän pelata päätarinaa ensin eteenpäin ennekuin jatkaa zombieta!?

No en usko että se kauheasti vaikuttaa, pelaa vaan lisäriä.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Onkos tässä jo korjailtu ne bugit ja mites pelaajia löytyy? Voisi vaikka jouluksi hommata.
 
Vastaus: Borderlands [PS3]

Onkos tässä jo korjailtu ne bugit ja mites pelaajia löytyy? Voisi vaikka jouluksi hommata.

Kyllähän tähän ilmestyi joku päivitys mutta mikit toimivat silti miten sattuu eikä lataus-ajatkaan lyhentyneet. En sitten tiedä muista bugeista mutta noi ovat ne ärsyttävimmät. Peliseurasta en tiedä kun lähinnä kaverin kanssa ollaan co-opattu kahdestaan.
 
Ylös Bottom