Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Borderlands - Pandoraa loottaamassa

Vastaus: Borderlands PS3

Onko täst pelistä kejua täällä ku en ite ainakaan löytäny.
Ei näytä olevan. Mutta ihan vinkkinä: jos avaa uudesta pelistä ketjun, kannattaa siihen ensimmäiseen viestiin laittaa kunnolla tietoa. Muuten muutamat ekat viestit ovat sellaista "mikä tää on? koska tää ilmestyy? mistä sen trailerin näkee?" -ihmettelyä. :)
 
Vastaus: Borderlands PS3

kyseinen peli on kiinnostanut heti ensimmäisen trailerinsa jälkeen. tuli vaan jotenkin positiivisesti mad max mieleen. pelissä pitäisi olla yli 500 000 eri asevariaatiota:eek: trailerita ynnämuuta
 
Vastaus: Borderlands PS3 [hype]

Gameplay ainakin näytti tylsältä, mielikuvituksettomalta ja rumalta räiskinnältä mitä näkee ihan liikaa nykyään. Ensimmäisten demojen perusteella olisi kuvitellut tällekin vaikka mitä potentiaalia hyvänä ropena, mutta näinpä siinä taas kävi.
 
Vastaus: Borderlands PS3 [hype]

Gameplay ainakin näytti tylsältä, mielikuvituksettomalta ja rumalta räiskinnältä mitä näkee ihan liikaa nykyään. Ensimmäisten demojen perusteella olisi kuvitellut tällekin vaikka mitä potentiaalia hyvänä ropena, mutta näinpä siinä taas kävi.

Ainakin ulkonäköön on vähän tullut muutoksia: Borderlands

Pelin taiteellinen tyyli siis vaihdettiin sarjakuvamaisemmaksi.
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Itse kun näin teaser trailerin tästä joskus aikaa sitten ajattelin että, onpa kiinnostavan tuntonen
peli kun jotenki tuli madmax mieleen tuosta teaserista . Nyt kun tarkastellu gameplay videoita ja muuta infoa, niin okei peli on edelleenkin madmax tyylinen mutta... Miksi tämä on FPS ? Minun mielestä TPS voisi toimia paljon paremmin tämänkaltaisessa pelissä. En tiedä, enään ei tunnu olevan minkäänlaista kiinnostusta tätä peliä kohtaan :confused:
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Kyllä ekan trailerin jälkeen kiinnostuin paljonkin pelistä, mutta sitten matkanvarrella on niin paljon muita julkaisuja yms tullut ja tulee vielä lisää koko ajan. Niin jotenkin jäänyt kiinnostus peliä kohtaan, ehkä se into vielä sieltä nousee. Odotellaan ja ihmetellään, onhan siihen julkaisuun vielä 200 vuotta aikaa.
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

On kait tälle jo avattu ketju but wha' ever.

Odotukset on suht korkealla tälle pelille. Jostain luin että tässä on vissiin aikalailla tonttia missä temmeltää Mad Max tyyliin. Tuli positiivisesti Jak 3 mieleen tosta uudesta vieläkin sarjakuvamaisemmasta tyylistä mutta varmaan menee ton tyyli muutoksen takia taas ***** pitkä aika ennenku tää julkastaan:mad:!
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Kumma homma. Yleensä uudet trailerit nostaa hypettä, tämän kohdalla kiinnostus vaan hiipuu traileri trailerilta. :(
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Jaa, mua kun tää ei ole aikaisemmin kiinnostanut juuri lainkaan, mutta juurikin viimeisimmän trailerin letkeä tunnelma ja hauska graafinen tyyli sai kiinnostumaan tästäkin jopa niinkin paljon, että tästä on tullut aikalailla pakko-ostos, olettaen ettei se saa aivan ala-arvoisia arvioita julkaisun aikoihin, jos joku osa-alue oltaisiin kustu ihan täydellisesti tai jotain.

En aikonut ostaa enää FPS:iä tämän vuoden puolella (on paljon parempaakin pelattavaa), mutta tämän kohdalla täytyy tehdä roolipeliluonteen takia poikkeus. Näyttää kunnon hack 'n slashilta (tai pitäisikö sanoa blast 'n shootilta). Massiivisia hirviöitä ja ihan helvetisti erilaisia aseita = jokaisen hack 'n slashin suola.
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Miksi, oi miksi pelialan pitää olla kuihtunut siihen ajatusmalliin, että loppuvuodesta julkaistavat pelit myyvät parhaiten? Lokakuulle jo 2 ehdotonta pakkohankintaa tämän lisäksi.
Traileri sai ainakin minut innostumaan, mutta johtuen muiden pelien painostuksesta, ei tämä julkaisussa mukaan lähde. Valitettavasti.
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Periaatteessa jo ajatus siitä, että saatan löytää jostain pelimaailman kolkasta jonkun superaseen jota kukaan muu ei tule löytämään kiehtoo niin paljon että tää pitää ostaa :D
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Joo, jotenkin lopahti tämän pelin into täysin nähtyään pari uudempaa traileria. Ei vaan yhtään mun makuun toi sarjakuvamainen peligrafiikka, jotenkin ei sovi peleihin. Eri asia jos välivideot on jotain animaatioita mutta itse peli. En mä kuitenkaan halua pelata mitään piirettyä, eiköhän tää peli jää hyllylle suosiolla koska tiedän että vaikka miten hyvä peli olisi kyseessä, niin mun silmät eivät tulee tottumaan noihin hyppeleviin sarjakuvahahmoihin.
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Heh, ja minun mielestä tuo taas näytti tappavan tylsältä vanhalla graafisella tyylillään (vähän niin kuin Mass Effectin tylsät planeetat, mutta vain niin, että koko peli olisi ollut sitä tylsyyttä), kun taas tämä sarjakuvameininki on tuonut kaivattua persoonallisuutta ja eloa peliin.

Ja peleihin jos mihinkään sarjakuvamainen tyyli sopii oikein hyvin. Ei kaiken tarvitse olla tylsän Call of Dutyn tapaista harmautta ja realismia.
 
Vastaus: Borderlands [PS3 Hype]

Siis nyt en ihan tajunnut?! :D Eli siis onko tämä mielestäsi tylsä vai ei? <"Heh, ja minun mielestä tuo taas näytti tappavan tylsältä vanhalla graafisella tyylillään" ja sitten " kun taas tämä sarjakuvameininki on tuonut kaivattua persoonallisuutta ja eloa peliin.

Alunperinhän pelin piti näyttää tältä: YouTube - Borderlands - Official Reveal Trailer [HD]. Ja FamaZ siis tarkoitti että uusi sarjakuvamaisempi grafiikka on hänen mielestään parempi.

Peli kyllä kiinnostaa jonkun verran mutta pitää vielä seurata paremmin miten tuon gameplayn ja pelimaailman suunnittelu on onnistunut ja tarina tietysti.
 
Ylös Bottom