Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Boss Battle!!

Badass!

Active Member
Sellaista asiaa tiedustelen että missä peleissä on mielestänne paras/parhaat bossit(lopparit)? ja missä peleissä nämä taistelut ovat olleet tunnelmallisimpia ja siistejä?

Mielestäni Devil May Cryn kaikki bossit(etenkin ne hämikset) ovat olleet jotain todella upeita............tappaa!! ja MGS(1):n Metal Gear Rex sai myös kädet vapisemaan ja adrenaliinin virtaamaan!
Kuitenkin parhaiten on jäänyt mieleen Phantasy Star Onlinen ensimmäinen bossi (se lohikäärme) kun pieksimme sen muutaman tyypin kanssa (onlinena tietysti :D )

Mutta, entäs teidän mielestänne? :cool:
 
ainakin MGS:n Rex oli todella upea välipomo. Jak & Daxterissakin oli yksi siisti pomo. se joka oli sellaisella sillalla laavan päällä. tai jotain...
 
No MGS2:ssa Soliduksen piekseminen miekalla oli hienoa, ja sitten Boss fightissa Snakellä nyrkeillä :D
 
Chrono triggerin lavos oli "massiivinen" kokemus. hmm..FF7 Turks tappelut oli hauskoja. Mutta kaikkien aikojen vaikein vastus on FF7 underwater weapon.vai mikä se oli. Se päätön monsteri. Helpoin on FF9:n loppari. muita mieleen painuvia vastuksia on FF8 ultimecia, joka on ainut FF jota en jaksanu pelata läpi, johtuen vääristä ase valinnoista. en enää pärjänny ultimecialle.
 
Ai Boss

Sellasii Bosseja on aika monta mitkä on jääneet aivolohkoon muistiin yks on ainaki Chrono Cross pelis ite päähenkilö sitten FF9 vika vastus ja MGS2:sta se dracula (vaikein boss koko pelist)...

t:matti
 
Sega Mastersystemillä oleva Mikki Hiiri In castle (tai jotain en muista nimeä) pelissä oli parikin väli ja loppu vastusta jotka jäi mieleen, Suklaatorni äijä, lentävä kirja, lohikäärme ja viimenen loppuvastus joka oli noita. Tässä pelissä oli kyllä parhaat vasukset mitä missään muussa pelissä mitän olen pelannut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zacharia
Chrono triggerin lavos oli "massiivinen" kokemus.

Kiitos muistutuksesta! ELI TEHDÄÄN SE NYT SELVÄKSI!!!: CHRONO TRIGGERIN TAISTELU LAVOS:IN KANSSA ON MAAAAAILMAN TUNNELMALLISIN TAISTELU!!!!!
 
Chrono Triggerin End of Timessa oleva Nu. Ei ollut edes boss mutta oli se vaikea voittaa. Lavos oli sairaan vaikea, suorastaan epäreilu (pakko sanoa mutta CT musa on parasta pelimusaa mitä on tehty). Magus on helppo voittaa sitten kun tietää mitä tehdä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chavy Chaz
pakko sanoa mutta CT musa on parasta pelimusaa mitä on tehty.

Kiitos sinullekin muistutuksesta! (öö tai oliko se nyt muistutus, no joo...:D )
ELI TEHDÄÄN TÄMÄKIN ASIA NYT SELVÄKSI: CHRONO TRIGGERIN MUSIIKIT OVAT PARHAAT MITÄ PELEISSÄ ON IKINÄ KUULTU! (luit oikein... PAREMMAT KUIN FFVII:SSÄ JA FFVI:SSÄ!)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!


Kiitos sinullekin muistutuksesta! (öö tai oliko se nyt muistutus, no joo...:D )
ELI TEHDÄÄN TÄMÄKIN ASIA NYT SELVÄKSI: CHRONO TRIGGERIN MUSIIKIT OVAT PARHAAT MITÄ PELEISSÄ ON IKINÄ KUULTU! (luit oikein... PAREMMAT KUIN FFVII:SSÄ JA FFVI:SSÄ!)

Onko jonkun määrätyn osan vai ihan kaikki hyviä? Olisko linkkiä pistää?
 
Kyllä menee sinne FF7-puolelle, Bizarro Sephiroth ja Seraph Sephiroth musiikkine kaikkineen ovat ihan legendaarisia, vaikkakin todella helppoja :/

edit: CT:n musiikit ovat muuten loistavia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
Sega Mastersystemillä oleva Mikki Hiiri In castle (tai jotain en muista nimeä) pelissä oli parikin väli ja loppu vastusta jotka jäi mieleen, Suklaatorni äijä, lentävä kirja, lohikäärme ja viimenen loppuvastus joka oli noita. Tässä pelissä oli kyllä parhaat vasukset mitä missään muussa pelissä mitän olen pelannut.

Olin unohtanut tämän klassikon täysin. Bossien edelle meni loistava kenttäsuunnittelu...

Vai mieleenjääneitä bosseja.
Snes.in Zeldan kaikki bossit (etenkin musiikit).
FF7 lopputaistelu ja kuoromusiikki.
Snes.in metroidin kaikki bossit. (perkele kun oli isoja)

Parhaimmat bossit tunnistaa siitä, että ne tulevat heti mieleen kun asiasta kysytään.

Tässä nyt näin aluksi.
 
Planescape: Tormentissa oli todella mielenkiintoisia bosseja. Ei välttämättä kovinkaan vaikeita (paitsi se vanha noita, jolla oli joku oma plane, nimi ei nyt muistu mieleen). Parasta oli se, että niiden voittamiseen oli paljon eri vaihtoehtoja.

Vaikeimmat pomot on Baldur's Gate 2:sen Firkraag ja se yks demi-lich dockseissa. Eipäs demi-lichejä tainnut useampaa ollakaan. Tietenkin netistä löytyy miljoona erilaista "näin tapat firkraagin 3 sekunnissa" -vinkkiä, mutta huomattavasti jännempää on taistella kuin mies, ja mennä ottaan matsia mahdollisimmin aikaisin.

edit: perkeleen vaikeita on kyllä devil may crynkin loppikset vaikeimmilla tasoilla. Varsinkin Vergil.
 
Legendaarisin pomo taistelu on ehkäpä vanha kunnon Mario vs Bowser. Mgs2:n Solidus on kanssa ihan kiva kokemus, vaikka suhteellisen helppo(no ei ehkä extreme vaikeusasteella).
 
MGS:ssä Revolver Ocelot tuotti pikku paniikit ensimmäisellä kerralla, kun en aluksi tajunnut kyseessä olevan bossi :D Tosin muutkin bossit pelissä ovat aivan loistavia, joten joku niistä on paras :D
 
Retropuolelta: Phoenix.

Siis se 80-lukulainen Space Invadersin jälkeläinen, jossa muutaman kentän jälkeen päästiin tappelemaan ison UFOn kanssa. Joskin peli palasi takaisin ensimmäiseen kenttään, kun bossin oli saanut tuhottua, mutta so what. Semmoinen fiilis tuli, että nyt on maailma pelastettu.

Omaa vinkeää lisäväriään peliin toi isompien lintujen tapa pommittaa - se kun muistutti, krhhhm, ulostamista... ;-)

Tuoreemmista peleistä mm. Zelda: Ocarina of Time ja MGS2 ovat tarjonneet mieleenjääviä bosseja.
 
Ylös Bottom