Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Brute Force

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eppuJ
On kyllä pelintekijät tehneet vähän kieli poskella tuota peliä, esimerkiksi siinä kentässä, jossa pitää tappaa se teollisuuspomo tämän huomaa. Kun pistää vihollisia halki, poikki ja pinoon niin välistä saattaa kuulua esimerkiksi "They killed Kenny" ja muuta hauskaa. Muutenkin kaikki on suurin piirtein kohdallaan pelissä, paitsi minä en pidä 3rd personista, mutta kovinkaan moni asia ei ole loistavaa. Aseet on Ok, kentät on Ok, grafiikka on Ok, äänet on ok mutta mikään ei hätkähdytä.
Mun mielestä ainoat hyvät kentät ovat viidakko ja aavikko, muut ovat täyttä paskaa, varsinkin ne laava kentät. Suurin osa pyssyistä oli jotain laserpyssyjä ja sellassii.
 
Taitaa olla 3 plus yksi melkein laavakenttä. Helvetin ärsyttäviä tosiaan, mukaan lukien viholliset. :8

Estuary on oma lemppari, Ferix sitten kakkosena. Diggasin pelistä, mutta potentiaalia olisi kyllä ollut parempaankin. Onneksi jatko-osa lienee 100% varma, kun myynti on ollut erinomaista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
God! Give me a sign!;)

paavi! this is The God speaking (tai sitten ei...)...run to the store and buy this God created- game! I order you to do so! of course you can order it from the 'Net if you want to! (ja tämä kaikki, mitä herra J. puhuu, Hän sanoo sen syvällä ja möreällä rintaäänellä)...ei muuta kiitos! :D

Paavi...tuo taisi olla jonkin sortin ennustus...;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
paavi! this is The God speaking (tai sitten ei...)...run to the store and buy this God created- game! I order you to do so! of course you can order it from the 'Net if you want to! (ja tämä kaikki, mitä herra J. puhuu, Hän sanoo sen syvällä ja möreällä rintaäänellä)...ei muuta kiitos! :D

Paavi...tuo taisi olla jonkin sortin ennustus...;)

Ahaa, tuo kallistaa kyllä vaakaa ostamisen puoleen, muttaa saa vielä nähdä. Tekisi kyllä mieli ostaa noita Classiceita, jotka ovat jääneet väliin.
 
Jatkan tähän threadiin mun ongelman.
Mikä mättää, ku ei system link toimi Bf:ssä. Se vaan sanoo, että ei löydä peliä, jonka minä hostaan. Tulee vaa se kuva "waiting peers".
 
Ylös Bottom