Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bugimaalit

Vastaus: Bugimaalit

...mutta kyllähän tosiasia on se, että jos realistista virtuaalihokia haluaa pelata, niin kyllä se pitää olla sitten jokin ennalta sovittu foorumin turnaus jonka säännöissä on ennakkoon sovittu "bugimaalittomuus" tai sitten on pelattava kaverin kanssa samalta sohvalta.
Itse olen muutaman kerran kokeillut kepillä jäätä ja laittanut ennen pelin alkua viestin vastustajalle tyyliin "Pelataanko oikeeta lätkää? ;) " tjsp. Yksi jopa vastas heti "Tottakai!" ja ne pelit ovatkin olleet jotain aivan muuta kuin normaalit onlinepelit. Eli kannattaa kokeilla! ;)

Ettei menis ihan ooteeks niin bugimaaleista sen verran, että kyllähän ne pelin suurimpia epäkohtia ovat, siitä ei pääse mihinkään, mutta niiden kanssa on kai vaan pakko elää. Se on sitten omasta "pelimoraalista" kiinni miten niitä käyttää tai on käyttämättä.
 
Vastaus: Bugimaalit

Tähän voin kommentoida, että monenlaista pelaajaa on tullut testattua ja omasta mielestä kovimmat "bugimaalien" tekijät ovat ihan näitä perus 86 kokonaisuuden kavereita. Itse olen aikaisemmin koittanut pelata molemmille mukavaa ja miellyttävää peliä, mutta kyllähän tosiasia on se, että jos realistista virtuaalihokia haluaa pelata, niin kyllä se pitää olla sitten jokin ennalta sovittu foorumin turnaus jonka säännöissä on ennakkoon sovittu "bugimaalittomuus" tai sitten on pelattava kaverin kanssa samalta sohvalta.

HUT:ssa kun tuonne 1. divariin pääsee, niin alkaa jokainen vastustaja olemaan samasta puusta veistetty, eli joko haetaan one-timeriä takatolpalle tai sitten sitä etunurkkarannaria P-pisteen kaarelta. En näe mitään syytä yrittää miellyttää vastustajaa ja pelata "reilusti", jos vastustajan tavoite ei ole sama. Ymmärrän kyllä realistisen hokin kannattajia, mutta random-pelaajia vastaan pelatessa täytyy vain hyväksyä se tosiasia, että siellä langan toisessa päässä voi olla kuka tahansa ja toiset pelaavat tätä peliä ollakseen mahdollisimman korkealla leaderboardsilla, kun toiset taas haluavat hakea mahdollisimman paljon oikeaa jääkiekkoa muistuttavaa kokemusta.

Näinpä, eihän se pelaajien vika siinä mielessä ole, jos peli tarjoaa näitä bugeja. (Tästä taas voi miettiä, että miksi EA ei ole jotain pikkupäivitystä tehnyt ja yrittänyt vähentää tuota etukulman hyödyntämistä..:rolleyes:)

Mutta itse kyllä saan maaleja ihan siniviivalaukauksilla, maskia hyödyntämällä jne, en ymmärrä niitä pelaajia, jotka yrittävät PELKÄSTÄÄN näitä paria "varmaa" kikkaa. Mielestäni tässä änärissä on ehkäpä parhaiten toteutettu oikea-aikaisen maskin merkitys. Pelaajat ohjailevat hyvin, ja välillä ripareista sisään jne. Se ärsyttää itseä, kun tuntuu että onko kaikki edes tietoisia, että voi tätä luovemminkin pelata.. :rolleyes:
 
Vastaus: Bugimaalit

Näihin bugimaaleihin turvautuvat eivät yksinkertaisesti pärjää normaalisti pelaamalla, täten turvaudutaan tuttuun etukulma rannariin.

Jokin kaunis päivä EA julkaisee NHL pelin ilman helposti menevää räkämaalia ja nämä itsensä "huippupelaajiksi" lukevat olevat kusessa.
 
Vastaus: Bugimaalit

Näihin bugimaaleihin turvautuvat eivät yksinkertaisesti pärjää normaalisti pelaamalla, täten turvaudutaan tuttuun etukulma rannariin.

Jokin kaunis päivä EA julkaisee NHL pelin ilman helposti menevää räkämaalia ja nämä itsensä "huippupelaajiksi" lukevat olevat kusessa.

Veikkaan että jo 16 puolella tullaan näkemään leaderboardeilla muutosta. Toki tämä saattaa kestää vain ja ainoastaan niin kauan kun samat sankarit keksivät vuoden teeman millä menee isoimmalla prosentilla sisään sekä toimivan taktiikan että puolustaa ei tarvi itse ja antaa koneen hoitaa asian. Sinäänsä tämä ketju on itsessään jo ihan naurettava, kaveri mikä hyödyntää glitchejä aloitti ketjun ja ihmettelee miksi noista ei pidetä. Toinen kaveri ylpeilee glitcheillä myös. Sitten kitistään taas siitä kun toiset haluavat pelata lätkää muistuttavaa miksi peli on tarkoitettu, harmillisesti usein se ei onistu mikä johtuu tätä pelaavien ihmisten asenteesta koska se on "Pakko voittaa".

Itse olen pitkään quitannut suorilta pelistä jos kaverin tyyli on pyöriä sen kiekonsuojauksen kanssa. Arvostan sen verran omaa pelinautintoa että en jaksa tuhlata aikaani näihin. Tässä pelissä leaderboardeilla voi pyyhkiä sitä jotain. Yksi huonoimmista peleistä ikinä pelata sijoituksen puolesta koska AI:lla on liian merkittävä rooli pelin lopputulokseen.

Mulle sinäänsä nämä räkämaalit, siis oikeat räkämaalit. Ohjaukset, pomput, riparit, rystyt maalin edestä on ihan ok. Niitä menee 99% ajasta änärissä. Sen sijaan pelaajat eivät kiertele 3min hyökkäysalueella maila suunilleen persuksissa ranteet solmussa kiekko liimattuna lapaan ja heitä siitä yläkulmaan tai luistele maalintakaa ja heitä lämäriä sisälle.
 
Vastaus: Bugimaalit

Veikkaan että jo 16 puolella tullaan näkemään leaderboardeilla muutosta. Toki tämä saattaa kestää vain ja aihttps://www.easports.com/nhl/contact-preferences?sf39293461=1noastaan niin kauan kun samat sankarit keksivät vuoden teeman millä menee isoimmalla prosentilla sisään sekä toimivan taktiikan että puolustaa ei tarvi itse ja antaa koneen hoitaa asian. Sinäänsä tämä ketju on itsessään jo ihan naurettava, kaveri mikä hyödyntää glitchejä aloitti ketjun ja ihmettelee miksi noista ei pidetä. Toinen kaveri ylpeilee glitcheillä myös. Sitten kitistään taas siitä kun toiset haluavat pelata lätkää muistuttavaa miksi peli on tarkoitettu, harmillisesti usein se ei onistu mikä johtuu tätä pelaavien ihmisten asenteesta koska se on "Pakko voittaa".

Itse olen pitkään quitannut suorilta pelistä jos kaverin tyyli on pyöriä sen kiekonsuojauksen kanssa. Arvostan sen verran omaa pelinautintoa että en jaksa tuhlata aikaani näihin. Tässä pelissä leaderboardeilla voi pyyhkiä sitä jotain. Yksi huonoimmista peleistä ikinä pelata sijoituksen puolesta koska AI:lla on liian merkittävä rooli pelin lopputulokseen.

Mulle sinäänsä nämä räkämaalit, siis oikeat räkämaalit. Ohjaukset, pomput, riparit, rystyt maalin edestä on ihan ok. Niitä menee 99% ajasta änärissä. Sen sijaan pelaajat eivät kiertele 3min hyökkäysalueella maila suunilleen persuksissa ranteet solmussa kiekko liimattuna lapaan ja heitä siitä yläkulmaan tai luistele maalintakaa ja heitä lämäriä sisälle.
Nämä rannarit ja lämärit sentään pystyy puolustamaan helposti pois jos ei ole mikään erikoinen äijä vastassa mutta noita ohjuriteita, pompupuja ja ripareita on lähes mahdoton puolustaa pois...
 
Vastaus: Bugimaalit

No koska EA vuodesta toiseen tekee saman homman eli on olemassa niitä korkean prosentin maaleja jotka menee isoimmalla prosentilla sisään, niin peli menee tietsikkamokkea vastaan niiden samojen maalien käyttöön jos ja kun voitosta pelataan.

Nyt kun on PS4 hommannu, niin olenpa katellut näitä top pelaajien striimejä, samoja bugimaaleja käytetään pelistä toiseen ja nämä pelaajat eivät syöttele kiekkoja hyökkäysalueella juuri ollenkaan, surffataan sillä yhdellä ukolla niin kauan kunnes päästään tekemään se bugimaali. HUT on joku etäisesti jääkiekkoa muistuttava peli, hyvin kaukana oikeasta jääkiekosta, kuinka monta kertaa olet nähnyt oikeassa pelissä, että joku pyörii yli minuutin kiekon kanssa hyökkäysalueella suojaamalla ja luottamalla siihen, että kiekko pysyy lavassa aivan kuten se olisi tosiaan liimattu siihen lapaan kiinni :D

Top 10 hut pelaajat maailmassa eivät myöskään käytä pakkeja ollenkaan, aniharvoin heille syötetään koska heidän onnistumisprossa on niin surkea, että parempi käyttää niitä bugimaaleja mielummin, kiekon kierrätys ja syöttely ei myöskään kannata johtuen surkeasta tekoälystä, on helpompaa surffata sillä yhdellä ukolla kuin yrittäisi pelata lätkää joka muistuttaisi sitä oikeaa jääkiekkoa edes etäisesti.

6v6 pelit ovat tietenkin ratkaisu, jos haluaa päästä nauttimaan pelistä joka pikkuisen muistuttaa sitä oikeaa jääkiekkoa.

-Reiska
 
Vastaus: Bugimaalit

Nämä rannarit ja lämärit sentään pystyy puolustamaan helposti pois jos ei ole mikään erikoinen äijä vastassa mutta noita ohjuriteita, pompupuja ja ripareita on lähes mahdoton puolustaa pois...
Niin, ja mielummin tuollainen omaan päähän mille ei voi mitään käytännössä ollenkaan. Kuin se, että kaveri tosiaa vääntelee tota mailaa niin että sitä kiekkoa ei saa pois vaikka pelaajaa koittaisi taklata, tökkästä, nostaa mailaa tai sun kroppa osuu pelaajan mailaan ja luistin lapaan missä kiekko on, se ei vaan lähde.

Ei siinä, ei mulla ole ongelmia noita yleensä pois puolustaa jos joku tuota rupeaa kesken pelin käyttämään, erittäin vähämaalisia omat pelit on (1-2) omissa. Mutta missän tapauksessa tollasta en jaksa pelata tai siinä ei ole mitään hauskaa. Välillä myös AI ja momentumit tekee vaan kepposet ja ei noillekaan pysty mitään tekemään. Eli pelaajat törmäilevät kokoajan toisiinsa, pakit seilaa missä sattuu ja niitä ei saa haltuun kun tarvitsee, tai hyökkääjää ei saa haltuun kun tarvitsee.

Ja joo, katon jopa vastustajan uusinnat jos on hieno ohjaus / hyvin pelattu tilanne. Juuri pomppu, ohjaus, rebound, syöttelykuvio jne.
 
Vastaus: Bugimaalit

Vaikka koko rannelaukaus poistettais pelistä niin kyllä te pillittäjät aina keksitte jonkin uuden selityksen tappiolle.
Suosittelen siirtymään EASHL-pelimuotoon niin loppuu turha bugimaalien miettiminen ja voitte syyttää sitten vaikka kavereita niistä tappioista.
 
Vastaus: Bugimaalit

Vaikka koko rannelaukaus poistettais pelistä niin kyllä te pillittäjät aina keksitte jonkin uuden selityksen tappiolle.
Suosittelen siirtymään EASHL-pelimuotoon niin loppuu turha bugimaalien miettiminen ja voitte syyttää sitten vaikka kavereita niistä tappioista.

Sanoo bugien hyödyntäjä? :rolleyes:

Mulla ei kyllä ole mitään ongelmaa myöntää, jos oikeasti otan kunnolla turpiin paremmalta pelaajalta, joka pelaa "realistista" lätkää ja joskus jopa jakaa kiekkoa siniviivaan pakeille ja sieltä vetoja jne.

Tässä nykyisessä änärissä suurin syöpä on juurikin tuon tatin "oikeassa" kohdassa pitäminen, eli kiekon suojaaminen ilman X-nappia. Lähes mahdoton saada kiekkoa pois ilman, että tulee jäähyä. Itse olen todennut, että paras keino pelata näitä kyseisiä tatinvemputtajia vastaan sillä tyylillä, että pitää vain oman viisikon tiiviinä ja keskittyy enemmän pelaamaan ulos sitä vapaata pelaajaa, jolle kulmapyörimisen jälkeen koitetaan se paikka hakea. Toimii kyseinen taktiikka aika hyvin kaikkia bugimaalien yrityksiä vastaan.

Oikein naurattaa pelatessa, kun välillä on vastustajia, jotka eivät yksinkertaisesti osaa tehdä mitään muuta, kuin yrittää samaa rystyltä kämmenelle harhautusta ja koittaa päästä siihen varmalle etukulmapaikalle. Puskevat 60 minuuttia samaan muuriin. Sitten tällaiset jantterit luulee olevansa jotakin hyviä pelaajia.

EA:n puolesta toivon, että kuoppaisivat tuon momentuminsa sinne mihin aurinko ei paista. Edellinen peli esimerkkinä tästä momentumin hienoudesta: Ensimmäistä erää vein miten halusin ja johdin 2-0 erätauolle mentäessä. No, ilmeisesti EA:n mielestä peliä piti saada tasaisemmaksi, ja toinen erä oli aivan hirveää kuraa. Omat pelaajat unohti erätauolla todennäköisesti teräsuojat paikoilleen ja aivot narikkaan. Käsittämätöntä ryntäilyä eikä mitenkään kiekkoa pois vastustajalta. Kaveri latoi sitten toisessa erässä neljästi kiekon häkkiin yhtä monella laukauksella... No, vielä kolmannen erän puolivälissä näytti pahalta 2-4 tappiotilanteessa, mutta sitten taisi momentum kääntyä meikäläiselle, ja iskin loppuerän aikana 3 maalia ja voitin 5-4... Ansaittu voitto, niin paljon parempi olin kun peli tuntui molemmille tasapuoliselta. Pointtina siis se, että yksinkertaisesti näitä bugimaalejakaan ei voi joka pelissä estää, mikäli vastustajalla on tämä EA:n aivopieru apunaan...
 
Vastaus: Bugimaalit

Pelasin ensimmäisen kerran sitten talven PS3 HUT:a ja voi jeesus mikä vastustaja siellä tuli vastaan. Pelkkää nopeatempoista tatin vemputusta edes taas kokoajan järjettömällä nopeudella ja hakien etukulman bugimaalia ja sitä "maalin takaa ja kääntölämäri" tai maalin takaa ja liikkuvat rystyllä eteen ja rystynosto tyhjiin bugia, joita ei voi puolustaa oikein mitenkään pois, eikä tuo old gen mokke mahda niille mitään kun seisoo tumput suorina jättäen koko etukulman auki.

Aika välitön estolistalle meno tuli tälle kaverille, joukkueessa toki koko pelin parhaimmisto Lemieuxista, Buren kautta Gretzkyyn jne. Olin näköjään unohtanut myös tuon, että kun purat esim. alivoimalla, ja olet ensimmäisenä menossa kiekkoon, vastus ottaa moken haltuun ja luistelee sua päin ja saat jäähyn. Olen ihan mielelläni ennemmin sitten se "pillittäjä" kuin tälläimen pelin totaaliraiskaamisen toteuttaja. Järkyttävin vastustaja mitä on tullut vastaan NHL-peleissä ikinä. Onneksi vastaavia kavereita ei paljoa onlinessa ole liikkunut ainakaan meikää vastassa tässä Xbox360/PS3-änäreiden historian aikana.

Sanattomaksi vetää.
 
Vastaus: Bugimaalit

Pekulta hyvä pointti, aina löytyy syy valittaa. En tosin edelleenkään ymmärrä, että mitä v*ttu sitten jos niitä hyödyntää? Toisaalta joku muu ei ymmärrä, että mitä järkeä niitä on hyödyntää. Noh, meitä on moneen eri lähtöön. Peli mahdollistaa helepot juustot, mutta peli mahdollistaa myös niiden puolustamisen, that's it. Se onkin jo sitten ihan mielipidekysymys, että minkälaisesta pelityylistä nauttii, joten ei siitä sen enempää. Olenkin tästä edellisellä sivulla jauhanut ihan tarpeeksi, joten ei jaksa sen kummemmin vääntää. Toki, oli mulla asiaakin...

...Mielestäni osa teistä ajattelee nyt tämän asian vähän liian yksinkertaisesti. Jos vastaanne asettuu pelkkä yhdellä pelaajalla kiekkoa kuljettava, suojaava, ja sitä yhtä rannetta hakeva janari, niin voin sanoa, että siinä on kyllä tosiaan paska pelaaja. Olen kuitenkin puhunut ja osaltaan myös puolustellut lähinnä ihan oikeasti näitä leaderboardin kärjessä keikkuvia ja kovia rekordeja omaavia janttereita. Heiltä löytyy kikkalaatikosta vähän muutakin kuin pelkkää rannetta, eivät he muuten olisi yli 90% voittoprosenteilla tuolla kärjessä, jos heitä olisi teidän sanoin mukamas helppo puolustaa.

Ihan turha on koittaa valitella tai syytellä bugeja enään siinä vaiheessa jos tulee esim. Top 20 pelaajalta nekkuun, vaikka pelityyli suurimmalla osalla heistä on se yleinen, eli v*ttumainen. Raaka fakta on se, että ovathan he nyt yleisestikin ottaen varmasti parempia pelaajia kuin muut. Peliäly, refleksit, kiekon hallinta, puolustaminen, yms, näissä kaikissa he ovat varmasti myös teitä kaikkia valittajia parempia. Kaikki osa-alueet kehittyvät paljon pelatessa.

Ja tilastot puhuvat puolestaan, esim. jos joltain Top 20 pelaajalta löytyy alle yhden päästettyjen maalien keskiarvo niin eiköhän silloin kyseisellä kaverilla ole puolustuspaketti kaikilta osin suht hyvässä kunnossa. Puolustukseen ei ainakaan tietääkseni mitään bugeja ole olemassa. Tai jos tehtyjen maalien keskiarvo on yli neljän, niin hyökkäyskalustosta löytyy kyllä silloin jotain muutakin ovelaa ja näppärämpää kuin pelkkä rannelaukaus. Olen puhunut, ugh. :)
 
Vastaus: Bugimaalit

Pekulta hyvä pointti, aina löytyy syy valittaa. En tosin edelleenkään ymmärrä, että mitä v*ttu sitten jos niitä hyödyntää? Toisaalta joku muu ei ymmärrä, että mitä järkeä niitä on hyödyntää. Noh, meitä on moneen eri lähtöön. Peli mahdollistaa helepot juustot, mutta peli mahdollistaa myös niiden puolustamisen, that's it. Se onkin jo sitten ihan mielipidekysymys, että minkälaisesta pelityylistä nauttii, joten ei siitä sen enempää. Olenkin tästä edellisellä sivulla jauhanut ihan tarpeeksi, joten ei jaksa sen kummemmin vääntää. Toki, oli mulla asiaakin...

...Mielestäni osa teistä ajattelee nyt tämän asian vähän liian yksinkertaisesti. Jos vastaanne asettuu pelkkä yhdellä pelaajalla kiekkoa kuljettava, suojaava, ja sitä yhtä rannetta hakeva janari, niin voin sanoa, että siinä on kyllä tosiaan paska pelaaja. Olen kuitenkin puhunut ja osaltaan myös puolustellut lähinnä ihan oikeasti näitä leaderboardin kärjessä keikkuvia ja kovia rekordeja omaavia janttereita. Heiltä löytyy kikkalaatikosta vähän muutakin kuin pelkkää rannetta, eivät he muuten olisi yli 90% voittoprosenteilla tuolla kärjessä, jos heitä olisi teidän sanoin mukamas helppo puolustaa.

Ihan turha on koittaa valitella tai syytellä bugeja enään siinä vaiheessa jos tulee esim. Top 20 pelaajalta nekkuun, vaikka pelityyli suurimmalla osalla heistä on se yleinen, eli v*ttumainen. Raaka fakta on se, että ovathan he nyt yleisestikin ottaen varmasti parempia pelaajia kuin muut. Peliäly, refleksit, kiekon hallinta, puolustaminen, yms, näissä kaikissa he ovat varmasti myös teitä kaikkia valittajia parempia. Kaikki osa-alueet kehittyvät paljon pelatessa.

Ja tilastot puhuvat puolestaan, esim. jos joltain Top 20 pelaajalta löytyy alle yhden päästettyjen maalien keskiarvo niin eiköhän silloin kyseisellä kaverilla ole puolustuspaketti kaikilta osin suht hyvässä kunnossa. Puolustukseen ei ainakaan tietääkseni mitään bugeja ole olemassa. Tai jos tehtyjen maalien keskiarvo on yli neljän, niin hyökkäyskalustosta löytyy kyllä silloin jotain muutakin ovelaa ja näppärämpää kuin pelkkä rannelaukaus. Olen puhunut, ugh. :)

Hyviä pointteja, ymmärrän toisaalta vastapuolenkin perusteet. Omat tekstit kanssa painottuneet enemmän tuohon etukulmabugiin, mutta yhtälailla 90% peleistä on sellaisia, missä joutuu jatkuvalla syötöllä puolustaa näitä _kaikkia_ "helppoja" maaleja. Ja ei ole tarkoitus keulia, mutta olen voittanut leaderboardin sijalla 8 olevan jantterin, joka tähdistöjoukkueellaan ei muuta hakenutkaan, kuin näitä eri bugimaaleja. Lähinnä ne matsit saa veren kiehumaan, missä vastustajana on kyseistä pelityyliä suosiva pelaaja, ja siihen kun heitetään sopivasti EA:n tarjoama momentum vastustajalle, niin kaikki nämä "v-mäiset" kikkailut vaan korostuu, ja tuntuu ettei peli anna edes mahdollisuutta voittaa. Esim. se maalinkulmalta suoraan luistelu ja rystyltä tyhjiin -tilanne aukeaa monesti sen takia, kun vastustajalla on momentum, jolloin omat pakit ryntäilee miten sattuu eikä enää ehdi ottamaan haltuun pakkia, jolla ehtisi estämään maalintekoyrityksen. Peli niin sanotusti kusettaa, ja sitä kautta avautuu niitä paikkoja iskeä se helppo sisään. Asia olisi taas ihan eri, jos itse ohjaisin pelaajaa ja lähtisin yrittämään jotain päätöntä taklausta, jolloin se tila aukeaa ja vastustaja pääsisi sen seurauksena tekemään "helpon" maalin. Silloin se menisi oman pelaamisen piikkiin, jolloin "ansaitusti" saisikin kiekon omaan häkkiin.

Tosiaan hattua nostan niille, jotka oikeasti osaavat pelata ja päästettyjen maalien keskiarvo on 1,50 tai pienempi, silloin kyllä oikeasti osaavat myös puolustaa. HUT:ssa ei kuitenkaan kannata liikaa antaa painoarvoa tuolle leaderboardille, siellä on melko kehnoilla statseilla pelaajia TOP10:ssä, mutta ovat korkealla sijalla vain suuren pelimäärän johdosta.

Hartain toive NHL16:n suhteen olisi se, että EA poistaisi koko momentumin pelistä, ja annettaisiin oikeasti pelitaitojen ratkaista ottelut. Momentum on tässä pelissä se, mikä tuhoaa tasaväkiset ottelut. Välillä itseä hävettää voittaa ottelut tyyliin 4-0, vaikka vastustaja olisi pyörittänyt miten haluaa ja laukaukset olisi 10-30 vastustajalle. Mutta oma mokke on momentumin ansiosta muuri maalillaan ja vastustajan mokke imee kaikki lirut sisään... Seuraavassa pelissä sitten saattaa itse viedä laukaukset toisinpäin, mutta momentum on vastustajalla ja oma pakki höntyilee, jolloin vastustaja saa ainoan paikkansa ja pistää sen "helpon" sisään eikä itse voi tehdä muuta kuin katsoa vierestä. Sitten häviää tuollaisen pelin 1-0...
 
Vastaus: Bugimaalit

Voisin pistää tänne vaikka kuinka pitkän romaanin aiheesta mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän, eli näitten "bugimaalien" valittajat ovat sellaisia pelaajia jotka haluaisivat itse oppia kyseisen maalintekotavan ja kun eivät osaa tyytyvät valittamaan siitä.
 
Vastaus: Bugimaalit

Voisin pistää tänne vaikka kuinka pitkän romaanin aiheesta mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän, eli näitten "bugimaalien" valittajat ovat sellaisia pelaajia jotka haluaisivat itse oppia kyseisen maalintekotavan ja kun eivät osaa tyytyvät valittamaan siitä.
EASHL:ssä meillä on yksi joka nuo tuon bugiranteen osaa ja se riittää, oli yhden kerran kolme samanlaista ja koko ajan vetivät bugirannetta. Ei minusta mitään järkeä tuossa pelimuodossa, joka on tarkoitettu joukkueena pelattavaksi. Itse en osaa, enkä opettele. Oma peli perustuu fyysiseen voimaan sen verran, ettei siinä mitään bugiranteita tarvita.
 
Vastaus: Bugimaalit

Voisin pistää tänne vaikka kuinka pitkän romaanin aiheesta mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän, eli näitten "bugimaalien" valittajat ovat sellaisia pelaajia jotka haluaisivat itse oppia kyseisen maalintekotavan ja kun eivät osaa tyytyvät valittamaan siitä.

Hahahaaaaa...Aaahhahaahahaaaaaaa...Hahhahhahahhahahhahahahahahhaaaaaaa...Priceless.
 
Vastaus: Bugimaalit

EASHL:ssä meillä on yksi joka nuo tuon bugiranteen osaa ja se riittää, oli yhden kerran kolme samanlaista ja koko ajan vetivät bugirannetta. Ei minusta mitään järkeä tuossa pelimuodossa, joka on tarkoitettu joukkueena pelattavaksi. Itse en osaa, enkä opettele. Oma peli perustuu fyysiseen voimaan sen verran, ettei siinä mitään bugiranteita tarvita.

Eashl on nimenomaan juurikin se pelimuoto jossa pääsee pelaamaan kaikkein realistisinta lätkää mitä virtuaalilätkä voi tarjota, ei tarvitse tuskailla tekoälyn hölmöilyjen kanssa, ei tarvitse/joudu pelaamaan kaavamaisesti botteja vastaan, eikä bugeja pysty juurikaan hyödyntämään ja eikä juurikaan tarvitse tuskailla etteikö vastustajat pelaisi reilun pelin hengessä. Tämä kaikki hienous 6vs6 eashl peleissä, suosittelen lämpimästi hakeutumaan sellaiseen joukkueeseen pelaamaan eashl jossa pelataan pääsääntöisesti 6vs6 pelejä, niin pääsee nauttimaan parhaimmillaan todella viihdyttävästä ja mukavasta pelikokemuksesta. :) Eashl 6vs6 pelit ainoa pelimuoto jossa on järkeä...
 
Vastaus: Bugimaalit

Voisin pistää tänne vaikka kuinka pitkän romaanin aiheesta mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän, eli näitten "bugimaalien" valittajat ovat sellaisia pelaajia jotka haluaisivat itse oppia kyseisen maalintekotavan ja kun eivät osaa tyytyvät valittamaan siitä.
Nyt meni metsään kyllä niin totaalisesti tämä analyysi, ettet löydä sieltä ikinä enää takaisin. Osaan kyllä säbäranteet ja muut, mutta yksinkertaisesti en aio ja halua käyttää niitä, kun ne pilaavat oman pelinautintoni totaalisesti ja saavat mulle huonon omatunnon, kun yritän käyttää ns. "pelin cheat-koodeja" onlinessa.
 
Vastaus: Bugimaalit

Voisin pistää tänne vaikka kuinka pitkän romaanin aiheesta mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän, eli näitten "bugimaalien" valittajat ovat sellaisia pelaajia jotka haluaisivat itse oppia kyseisen maalintekotavan ja kun eivät osaa tyytyvät valittamaan siitä.

Hah, päivän naurut. :D

Luojan kiitos ettet laiskuuttasi viitsinyt pidempää romaania kirjoittaa aiheesta, sen verran harakoille meni jo tämä tiivistetty versio... :rolleyes::D
 
Vastaus: Bugimaalit

Voisin pistää tänne vaikka kuinka pitkän romaanin aiheesta mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän, eli näitten "bugimaalien" valittajat ovat sellaisia pelaajia jotka haluaisivat itse oppia kyseisen maalintekotavan ja kun eivät osaa tyytyvät valittamaan siitä.
Voisin pistää tähän vaikka kuinka pitkän romaanin vastaukseksi mutta laitan tähän nyt laiskuuttani vain pienemmän pätkän:

FACEPALM.
 
Vastaus: Bugimaalit

Joo siis noista Hutin Leaderboardeista on puhuttu aiemminkin ja nyt viimeistään jokaisen pitää tajuta, että ne ovat aivan silkkaa paskaa. Mikä Leaderboard se semmoinen on, että et menetä edes sijoituspisteitä vaikka häviäisit ottelun? Hyvä EA. Hutin Top 10 on pelkkä suuri vitsi. Älkää kaivako sieltä mitään "huippupelaajia".

Tässä hyvä esimerkki: PS4 - puolella Hutin World Rank #1 voittoprosentti on 80,0% (itselläni 92,5% ja olen vasta #2067). Kun taas Online Versuksen World Rank #1 voittoprosentti on 92,7% (itselläni 93,5% ja olen #3). Hutin puolella siis voittoprosentti ei merkkaa mitään, vaan pelkkä pelattujen pelien määrä. Tämän toki moni tietää, ei mitään uutta. Prosentuaalisesti isoja pelimääriä pelatessa tuo ero Hutin #1 ja Online Versuksen #1 välillä on todella iso. Tuolla 80,0% voittoprossalla ei tuo Hutin #1 olisi lähimaillakaan sijoitusta #1 Online Versuksen puolella.

Oma mielipiteeni on, että jostain "bugimaaleista" en tällä hetkellä valittaisi. EA:n pitäisi ihan ensimmäisenä korjata tuo pirun tekoäly ja älytön momentum. Pelattiin tuossa kaverin kanssa monta hupipeliä vastakkain putkeen ja on täysin naurettavaa huomata miten pelin luonne pomppi pelien välillä aivan helvetisti. Se on totta, että botit älyttömyyksillään antaa välillä käsittämättömän helposti vastustajalle sen mahdollisuuden toteuttaa sen helpon ja varman maalin. Koitappa sitä apinalaumaa siinä pitää kasassa kun säntäilevät minne sattuu. Se on vaikeaa, mutta ei mahdotonta. Itselläni on Online Versuksen puolella pelattuja otteluita 385, päästettyjen maalien keskiarvo on 0,89 ja vastustajan laukaukset per ottelu 7,2. Omasta mielestäni olen siis onnistunut omassa päässä ihan hyvin, tilastothan eivät valehtele.

Loppuun vielä SadaPoikasen viisaukseen ottaen kantaa. Niin, oi nämä kaikki varmimmat ja helpoimmat maalit...niitähän saa hakea sekä hyvät, että huonot. Ne on myös paikan tullen äärettömän helppo heittää pussiin. Mutta oletteko koskaan miettinyt, että niihin paikkoihin ei välttämättä pääsekään niin helposti. Ero oikeasti hyvän ja itseään hyväksi luulevan pelaajan välillä on nimenomaan se, että oikeasti hyvä pelaaja menee puolustuksen kuin puolustuksen läpi niille varmoille maalipaikoille. Ja iskee niistä myös tappavalla tehokkuudella byyrin. Kädet käy ja tilaisuuden tullen isketään, One Timer paikkojakaan ei säästellä sellaisen tullen. Otetaan tuosta pari Online Versuksen Top 10 pelaajaa ja heitetään samaan askiin. Peli on parhaimmillaan todella tarkkaa, taidokasta, nopeaa ja ovelaa. Sellaista mihin ei ihan joka pelaaja pystykkään. Striimistä touhu saattaa näyttää paljon helpommalta ja tylsemmältä kuin mitä se oikeasti on.

Kauniita unia. :)
 
Ylös Bottom