Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout 3: Takedown

Vastaus: Burnout 3: Takedown

Latailin muutaman IGN Insidereille tarkoitetun "in-game" laajakuva-videon ja kyllä tuo perkule näyttää hemmetin hienolle. Hässäkkää ja rytinää piisaa eikä nykimisestä ole tietoakaan.
Kyllä mä sanoisin, että jos meinaa arcade-kaahailun hankkia, niin tämä on oikea valinta. Ainakin itse olen nykimässä kaupan ovea ensi torstaina, ellei virallisempaa tietoa ilmaannu. :)
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Jep, itsekkin nyt sitten sen demon sain ja vaikka demossa ei oikeastaan ole pelattavaa nimeksikään muuta kuin 1 rata joka ehkä kestää pari minuuttia, mutta sitä onkin sitten tullut tahkottua monta tuntia kun niitä näyttäviä kolareita voi tehdä niin monenlaisia ja takedownit ne vasta hubaa onkin :cool: nettipeli on mitä luultavimmin todella viihdyttävä ellei sitä ole sitten ryssitty ja oikein kunnolla.
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

werty sanoi:
Nyt sit ilm. tuokin viivästyy eli uudeksi julk.pvm:ksi on ilm. tarkotus olla 16.9 :mad: mutta voin olla väärässäkin :eek:
:( Ikävä kyllä taisit olla oikeassa, eli 16.9. on PS2-version uusi päivämäärä.
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Höh, ei jaksais enää odotella. Uskon kuitenkin, että se ilmestyy tällä viikolla ja se 16.9 olisi pitänytkin olla 16:9 eli peli tukee laajakuvaa. Optimisti kun olen :)
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Kaveri pyysi tänään koulussa tulla katsomaan jotain "v***n makeeta!!11". Noh, koulupäivän jälkeen lampsittiin kaverille ja se laittoi Xboxin päälle. Mikäs muukaan siinä hurahti päälle kuin Burnout 3. Pari tuntia meni ns. siivillä. Aivan fantasista...
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Oliver sanoi:
:( Ikävä kyllä taisit olla oikeassa, eli 16.9. on PS2-version uusi päivämäärä.
Playstation.fi ilmoittaa ilmeistyspvm:ksi edelleenkin 9.9 samoin kuin tänään ilmestyneen Pelit-lehden Citymarket-mainos...
Noh, ylihuomennahan se nähdään, toivotaan parasta. :)
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Taidan itsekin käydä vähän vilkuilemassa.
Maahantuojan viimeviikkoisessa listassa tosiaan oli tuo 16.9. PS2-versiolle, mutta esim. EA:n hyvin päivittyvällä Euro-pressisaitilla on taas 10.9. (ovat varmuudeksi aina päivän jäljessä).
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

On se kumma jos tulee pleikalle noin myöhässä. En itse keksi mitään syytä mokomalle, jos boxi versiokin on jo käytännössä tullut. Kyseessä taitaapi olla ihan ankka uutiseksi. Torstaina ehkä jo \o/
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Paavi^ sanoi:
On se kumma jos tulee pleikalle noin myöhässä. En itse keksi mitään syytä mokomalle, jos boxi versiokin on jo käytännössä tullut. Kyseessä taitaapi olla ihan ankka uutiseksi. Torstaina ehkä jo \o/

Missäs olet nähnyt x-box version olevan myynnissä??
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

jussi28 sanoi:
Missäs olet nähnyt x-box version olevan myynnissä??

Taisi Paavi viitata allaolevaan...

DemonWithin sanoi:
Kaveri pyysi tänään koulussa tulla katsomaan jotain "v***n makeeta!!11". Noh, koulupäivän jälkeen lampsittiin kaverille ja se laittoi Xboxin päälle. Mikäs muukaan siinä hurahti päälle kuin Burnout 3. Pari tuntia meni ns. siivillä. Aivan fantasista...
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Oman kaupungin pelikaupassa (Megaswap)näkyi olevan box-versio pelattavana ja ostettavana, mutta PS2-versio tulee kuulemma vasta ensi viikolla... :(
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Joo näin on mutta ehkäpä johtuu siitä ,että livessä pystyy pelaamaan vain 1-4 pelaajaa ja ps2:lla netissä taas sen 1-6 ehkäpä siitä viivästys???

tai ainakin playeronessa oli että 1-4 pelaajaa mutta ehkäpä pieni kömmähdys tai sitten se ei meinaa sitä live puolta mutta enivei, arvailua...
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

werty sanoi:
Joo näin on mutta ehkäpä johtuu siitä ,että livessä pystyy pelaamaan vain 1-4 pelaajaa ja ps2:lla netissä taas sen 1-6 ehkäpä siitä viivästys???

Minun mielestäni livessä voi pelata 1-8 pelaajaa, eli noi sun arvailut meni nyt aika suoraan mettään.

Huomenna pitäisi itselleni peli tulla konsolinetistä (xbox-versio).
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Eikös xbox- ja ps2-versiot tue kummatkin 1-8 pelaajaa? Näin ainakin muistan jostain lukeneeni.
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Xbox-versio tukee 8 pelaajaa Crashissa, muissa käsittääkseni 1-6. Pleikalla lienee samat kuviot. Alunperin kyllä olen kuullut että PS2-versio tukisi vain 6 pelaajaa kaikissa, mutta tiedä häntä. Huomenna ainakin näkee xbox-version kannalta :)
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Jep ja ensiviikolla näkee sitten sen pleikan puolen ,mutta enivei kaikinpuolin konsolista riippumatta todella hubaisaa ajelua luvassa.
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

Tänään tipahti Burnout 3 USA- versio postiluukusta. Pari tuntia peliä takana ja huhhuh, ei tähän voi muuta sanoa. Hemmetin hienoa työtä ovat pojat tehneet. Kaikki on niin ylityylikästä ja toimivaa että. Kaiken huippuna KUMINAUHATEKOÄLYSTÄ EI OLE TIETOAKAAN! Vihdoinkin esim. GP:ssä näkee kun CPU- autot vaihtavat paikkaa sijoituksissa. Takedownien tekeminen on helvetin makeeta ja crashit ovat aivan hulvattomia Crash Breaker- nimisen ominaisuuden takia, jolla oman auton voi räjäyttää ja aiheuttaa näin ketjureaktion. Mikään ei myöskään ole hienompaa kuin rampista hyppääminen tankkerin selkään ja auton surffatessa tulimeren päälle muihin autoihin.

Kerpele, meikkis menee takaisin kaahaaman.
 
Vastaus: Burnout 3: Takedown

DemonWithin sanoi:
Kaiken huippuna KUMINAUHATEKOÄLYSTÄ EI OLE TIETOAKAAN! Vihdoinkin esim. GP:ssä näkee kun CPU- autot vaihtavat paikkaa sijoituksissa.

Paskat. Pelailepa hieman pidemmälle, niin johan kuminauhaa napsahtaa niin että tärähtää.

Plussaa ja papukaijamerkkiä kaikesta muusta paitsi überpaskoista musiikeista, EA:n pelien mainoksista ja ärsyttävästä selostajasta.
 
Ylös Bottom