Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout Paradise: 8 pelaajan trophyt

Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Moi,järkevää peliseu
raa kaivattaisiin trophy ja freeburn challenge jahtiin.Hermo palaa ..ska rinkiä pyörittäviin ulkomaan heeboihin.Iltaisin ja viikonloppuisin olisi tarkoitus ajella.

Kertaalleen kaikki 490 online challenget tehtynä.
Nyt kaikkien päivityksien jälkeen aloitin koko pelin uudelleen.Elikkä,jos kiinostaa challengien tekeminen törmäilyn sijaan,niin saa lisäillä frendilistalle.
 
Vastaus: Burnout 8 pelaajan trophyt

Sain tänään tästä ensimmäisen Platinum Trophyni, mutta se ei riitä.

Olin hankkimassa jo 10 Timed Challengea Trophya, mutta se yleinen bugi tuli mullekin. Eli se Trophy ei tullut vaikka menin yli 10 Timed Challengea.

Luin ohjeet, joiden avulla tuon bugin voi kiertää.

Mutta se tarkoittaa sitä, että mun pitää tehdä ne Challenget yhdellä kerralla. Ja voitte arvata, kuinka se onnistuu joidenkin amerikkalaisten ipanoiden kanssa :rolleyes:

Joten kaikki, jotka näkevät tämän ja omistavat Burnout Paradisen, lähettäkää mulle kaveriviesti ja tulkaa tekemään nuo 10 Challengea.
 
Vastaus: Burnout Paradise: 8 pelaajan trophyt

Jos joku on tänään pelailemassa, niin pistäkää kaverikutsua...tehdään challengeja tai häröillään muuten vaan...tai oon mä muutenkin kyl joka ilta tätä pelailemassa, Suomiseura kelpaa aina. :D
Ja jos joku joskus tarvitsee yhtä noboa challengeissa ni voin mielelläni tulla avittelemaan...
 
Ylös Bottom