Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Burnout Paradise [PS3]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

No hemmetti, kai tää peli pitää ostaa sitte ku ilmestyy, pistin Demon ittelleni, no hemmetti, en mä pääse ees pelaamaan tätä!!! :mad:
Emäntä nääs vallotti pelin ja pelaa kokoajan ja sano että se haluu tän pelin :D Saankohan mä ees pelata tätä sitte kun ostan tän :rolleyes:
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Timppa78 sanoi:
No hemmetti, kai tää peli pitää ostaa sitte ku ilmestyy, pistin Demon ittelleni, no hemmetti, en mä pääse ees pelaamaan tätä!!! :mad:
Emäntä nääs vallotti pelin ja pelaa kokoajan ja sano että se haluu tän pelin :D Saankohan mä ees pelata tätä sitte kun ostan tän :rolleyes:

Onhan tää kai ostettava... Tuo vapaa cruisailu on selkeä parannus entisiin verrattuna! Tää onkin eka burnout josta tykkään vielä 30min jälkeen:D

Mulla alko olee kans ongelmia päästä pelailee tätä ja CoDia ku oma emäntä katto kaikkea turhaa TV:stä(ja kun makkarin 32" kuvaputki ei kelpaa enään) :( ratkasin sen näyttämällä netistä paikan mistä saa ladattua mariot, sonicit yms retropelit... Ei oo paljoa näkyny olkkarissa hääräämässä sen jälkee :p

Ps. Jos alkaa emäntä valittaa että pelaat liikaa, niin mee CoDin barracksiin ja näytä niiden parhaiden peliaika ja kerro että peli tuli lokakuussa... Toimi mulla ku niillä oli 10x enemmän pelattuna :D
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

JanRei sanoi:
Onhan tää kai ostettava... Tuo vapaa cruisailu on selkeä parannus entisiin verrattuna! Tää onkin eka burnout josta tykkään vielä 30min jälkeen:D

Mulla alko olee kans ongelmia päästä pelailee tätä ja CoDia ku oma emäntä katto kaikkea turhaa TV:stä(ja kun makkarin 32" kuvaputki ei kelpaa enään) :( ratkasin sen näyttämällä netistä paikan mistä saa ladattua mariot, sonicit yms retropelit... Ei oo paljoa näkyny olkkarissa hääräämässä sen jälkee :p

Ps. Jos alkaa emäntä valittaa että pelaat liikaa, niin mee CoDin barracksiin ja näytä niiden parhaiden peliaika ja kerro että peli tuli lokakuussa... Toimi mulla ku niillä oli 10x enemmän pelattuna :D
no on meiänkin makkarissa emännällä telkka, mut eihän se tietenkää käy sille :(
Nii ja toinen miksen pysty paljoo pelaamaan on se ku tyttäreni (n.4V.) pelailee kans kokoajan... :D
No COD:ia mä en saa ees pelata ku kersat on hereillä, liian väkivaltaista pikku simmuille, no onhan se totta, no saanhan mä sitä pyssypeliä pelailla ku kaikki nukkuu... mut silti :rolleyes:
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Jotenkin tuntuu, kun tuota demoa pelailin, että törmäyksistä on hävinnyt munakkuus... Kuvakulmilla kikkailulla toki otettu vähän takaisin, mutta harmillista että raskas metalli on tiessään. *-*
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Hyvältä näyttää demo. Ainut miinus tuli siitä että kuvakulma auton takaa oli niin alhaalla että se hieman häiritsi pelaamista, etenkin käännösten ja kurvien näkemistä ennakkoon. Mutta toivottavasti sitten pelissä itsessään saa hieman säädettyä sitä kuvakulmaa.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Zodiac sanoi:
Hyvältä näyttää demo. Ainut miinus tuli siitä että kuvakulma auton takaa oli niin alhaalla että se hieman häiritsi pelaamista, etenkin käännösten ja kurvien näkemistä ennakkoon. Mutta toivottavasti sitten pelissä itsessään saa hieman säädettyä sitä kuvakulmaa.
Sama juttu. Näyttää kameran kulma säätyä nopeuden mukaan. Oikealla tatilla voi tuota kameraa nostaa, mutta olis hyvä jos korkeuden saisi jostain lukittua.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Delmor sanoi:
Jotenkin tuntuu, kun tuota demoa pelailin, että törmäyksistä on hävinnyt munakkuus... Kuvakulmilla kikkailulla toki otettu vähän takaisin, mutta harmillista että raskas metalli on tiessään. *-*
Pelin hitain auto tuossa demossa... Ja kaiken lisäksi nythän nuo kolarit vasta raskaalta tuntuvatkin, kun runko vääntyy ja auto tuntuu painavalta. Kunnon mättöä nuo cräshäilyt ! :eek:
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Jep nyt ne näyttää paljon paremmilta kuin edellisissä peleissä, kun autotkaan ei ole tehty enää foliosta.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

jakestyles sanoi:
Mikäs stuntti muuten on toi Power Parking? En oo yhtään semmosta vielä saanut edes vahingossa.
Teiden varsilla olevien autojen väliin parkkeeraus käsijarrullakäännöksellä.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

ReQ-77 sanoi:
Sama juttu. Näyttää kameran kulma säätyä nopeuden mukaan. Oikealla tatilla voi tuota kameraa nostaa, mutta olis hyvä jos korkeuden saisi jostain lukittua.

Ei saa. Sama juttu vaivasi muakin.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

hartzu sanoi:
Tietoa pelin soundtrackistä, ei pöllömpi.

Eipä taida löytyä pelistä vieläkään siis kunnon ajelumusiikkia. Myönnettäköön että tuossa on jonkin verran minulle tuntemattomia artisteja, eli onhan tässä toivoa että noita parempia biisejä löytyisi heiltä. Asian Dub Foundationin biisi oli ainakin ihan hyvä valinta edelliessä Burnoutissa. Burnoutit ovat pitkään kaivanneet semitylsän rokkisoundtrackin lisäksi enemmän konevetoisempaa musiikkia, d&b:tä ja vastaavaa.

Tai sitten jotain tämän tyyppistä vaikka. Enemmän asennetta ja fiilistä kruisailuun ja 'tien kuninkaana' olemiseen.



Varsinkin sen blink187-tyylisen paskan voi jättää ihan huoletta pois, jota tässä nyt edustaa ainakin ihq Avril. Toivottavasti noita voi tällä kertaa vapaasti poistaa soittolistasta, viime kerralla muutamia biisejä oli pakko kuunnella.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Tuossa tuli taas demoa testattua..meinasi masennus iskeä, kun omat enkat driftauksessa on jotain kolme sataa, en luule edes olevani hyvä siinä, mutta sitten tulee yksi sankari, joka vetää 1600ft!! ..alkoi jo ihan alahuuli väpättämään pettymyksestä.. :)
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Timppa78 sanoi:
sain minäkin eilen ton 1600ft, ilman mitään kuminauhoja, siellä on joku puisto tai joku en muista mut keskellä on sellanen että pitää kiertää, no siinä ratti oikeelle ja kaasua ja jarrua ni avot, no vaikee selittää
Juu, kyllähän tuollainen on vielä mahdollista. Toivottavasti kokoversioon korjaavat tota driftaamista, ettei pysty pelkästään driftaamaan ympyrää ja näin tulee "huimia" ennätyksiä... Oma ennätys taitaa normaalilla driftaamisella olla, 1700ft paikkeilla.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Omia biisejä ei kai voi soittaa lopullisessakaan versiossa.
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Odotinkin, että Gunnareiden Paradise City tulee tähän peliin :D

"Take me down to the Paradise City"
 
Vastaus: Burnout Paradise [PS3 Hype]

Eddy93 sanoi:
Odotinkin, että Gunnareiden Paradise City tulee tähän peliin :D

"Take me down to the Paradise City"
Kuten myös, neljä pändiä löysin noin äkkiseltää jotka on hemmetin hyviä! :rolleyes:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom