Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 2

Kolme peliä koitin, ekasta tuli disconnectia kahden sekunnin jälkeen ja kaksi muuta lagasivat niin paljon että liikkeelle ei päässyt.

maagiset sanoi:
Päivitystä ei siis ole ilmeisesti vielä tullut? Tänääkö piti ilmestyä? Muistelin lukeneeni joskus aikaisemmin tais olla peliplaneetasta, että sen pitäis tulla tän viikon aikana. Tarkkaa päivää ei sanottu.

Tänään pitäisi tulla jenkkien kalenterin mukaan. Meillä se taitaa taittua jo seuraavan vuorokauden puolelle.

En tiedä vielä onko vielä tullut (ei ainkaan mitään ladannut kun menin peliin) mutta 8 pelaajan servu pyöri ainakin ihan täysin ilman lagia.

Peliin on ilmestynyt päivitys, mutta se ratkaisee vain yksinpelin tallennusten kanssa ilmenneet ongelmat. Eli tallennusten ei pitäisi enää katoilla. Moninpelipäivitystä saadaan vielä odottaa ainakin jonkin aikaa, eikä sen sisällöstä ole tietoa.

Paavi sanoi:
Peliin on ilmestynyt päivitys, mutta se ratkaisee vain yksinpelin tallennusten kanssa ilmenneet ongelmat. Eli tallennusten ei pitäisi enää katoilla. Moninpelipäivitystä saadaan vielä odottaa ainakin jonkin aikaa, eikä sen sisällöstä ole tietoa.

Vähän on pettynyt olo, kun tosiaan luulin ton moninpelipäivityksen ilmestyvän. Noh, eipä tässä auta muuta kun odotella. Toivottavasti saisivat tonkin jossain vaiheessa valmiiksi. Tämä peli jos mikä ansaitsisi paremman moninpelin.

Aika väsynyttä. Ensin dashboardin päivitys oli paljo laimeempi ku mitä piti, ja nyt tää. Meni usko koko peliin ja päivityksen tuloon. Tosin tänään ku pelasin niin ei niin pahasti lagannu mutta ehkä se oli vaan henkistä ku luulin ton nyt tulleen päivityksen korjanneen sen lagiongelman.

Aina sama juttu, huhutaan että nyt tulee sitä ja tätä hienoa ja messiaspäivitys poistaa kaikki ongelmat ja ku se lopulta tulee niin se onki ihan turha. Mulla ei oo ikinä ollu mitää ongelmia savejen kanssa.

CoD 2:n demo on tullut tänään ladattavaksi. 331 megatavun paketissa saa vanhan tutun brittikampanjan pätkän, jossa tuhotaan saksalaistykkejä El Daban kaupungissa. Kumma juttu, että demo tuli näinkin myöhään, sillä kyseessä on todellakin se kioskeissa pyörivä "Pre-Release Demo". Tietysti pelin tyystin ohittaneille ilmainen kokeiluversio maistunee hunajaiselta.

On the Xbox 360 side, we're also happy to tell you that we're very close to releasing our second Title Update, improving the Xbox Live multiplayer functionality. Here's what's coming in that update:

1. Player Lag has been addressed
2. Private Game Lobbies / Reserved Slots
3. Enable Live Host to set custom game options
4. Map Preferences setting
5. Post Game Lobbies (players at end of match will return to lobby)
6. Enemy Player Name Notification
7. Kick Player (host ability)
8. Lobby Game Type, Map and Host Notification

En muista linkkiä sivulle, mutta ton oli joku pistänyt xbox forumille.

It´s about fucking time! Toivottavasti very close on oikeasti very close. Mitähän tuo kuutos kohta tarkoitaa:confused:

6. Enemy Player Name Notification

Hyvä jos saavat kiitettävän yksinpelin päälle nyt vihdoin sitten myös samantasoisen nettipelin. Kolme kuukautta pelin ostamisen jälkeen saa vihdoin rahoille täyttä vastinetta ;)

Olisin itse vielä toivonut pelaajamäärän nousua... 4vs4 onnistuu tutulla porukalla, mutta oishan se mukava pelata vaikka 12vs12 matsejakin.

Sniper3002 sanoi:
Olisin itse vielä toivonut pelaajamäärän nousua... 4vs4 onnistuu tutulla porukalla, mutta oishan se mukava pelata vaikka 12vs12 matsejakin.

12 vs 12 ei minua kiinnostaisi mutta 6 vs 6 olisi olli kiva, mutta tuo 4 vs 4 sopii myös.

T4iZuuni sanoi:
12 vs 12 ei minua kiinnostaisi mutta 6 vs 6 olisi olli kiva, mutta tuo 4 vs 4 sopii myös.

Vaikka aluksi tuli haukuttua vain 8 pelaajan verkkopeliä, on se itseasiassa aika kiva näille mäpeille. Tänään tuli taas tämä todettua, kunnes iski lagi-kohtaus sotkemaan pelit. Jos tuo mainittu päivitys onnistuu, on tässä ehdottomasti hyvä verkkopeli kunnes GRAW näyttää kaapin paikan ;)

Vielä viikko on aikaa takoa tätä ennenkuin alkaa niitä muita varteenotettavia pelejä ilmestymään paukkurintamalle. Tässä videon poikanen alkuviikon live-mätöistä ja vähän muustakin peliin liittyen. Ei kannata ottaa turhan vakavasti :)

XBOX360: Call of Duty 2 (61Mb)

:p

Nisupulla sanoi:
Vielä viikko on aikaa takoa tätä ennenkuin alkaa niitä muita varteenotettavia pelejä ilmestymään paukkurintamalle. Tässä videon poikanen alkuviikon live-mätöistä ja vähän muustakin peliin liittyen. Ei kannata ottaa turhan vakavasti :)

XBOX360: Call of Duty 2 (61Mb)

:p

Pakko katsoa, kun en itse päässyt Live-pelejä pelaamaan. Kakki 50 yritystä tyssäsivät tylyyn ilmoitukseen :(

Pidin tästä erittäin paljon. Muutama loistava leikkaus mukana. Tällaista lisää. :)

kyselin samaa tuolla pdz:n puolella, kun toisen näistä kahdesta pelistä olen aikeissa hankkia. GRAW tietenkin on samalla listalla. lähinnä tuon online-pelaamisen puolesta, PDZ:n online peli taitaa toimia aika näppärästi,COD:ista olen lukenut eri forumeilla että aika ankeaa olisi meininki??yksinpeli näyttää ainakin upealta..mutta itselle ainakin tuo nettipeli on tärkeä. kommentteja sopii heitellä:)

Ylös Bottom