Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 3 [PS3]

Vastaus: Call of Duty 3 [PS3 Hype]

Peli vedetty aiemmin läpi tolla toisella koneella. Kannattaa varautua ahtaaseen putkeen ja vahvaan käsikirjoitukseen, jossa pelaaja tuntee välillä olevansa vain sivuosassa. Verkkopeli oli tässä kuitenkin sitä parasta antia sen lyhyen aikaa kun sitä jaksoi pelata. Mielenkiinto loppui verkko-ongelmiin. Mikäli PS3-versiossa verkko toimii oikein ja antavat pelaajille suunvuoron, on peli ehkä uudestaan hankittava vaikka käytettynä.
 
Vastaus: Call of Duty 3 [PS3 Hype]

Nisupulla sanoi:
Mikäli PS3-versiossa verkko toimii oikein ja antavat pelaajille suunvuoron, on peli ehkä uudestaan hankittava vaikka käytettynä.
Eipä ilmeisesti ainakan suunvuoroa anneta. Eihän pelissä vissiinkän ole puhetukea?
 
Vastaus: Call of Duty 3

Tässä ei vielä varmaankaan ole tukea hiiri tähtäykselle?
Kun ei tällä pädilla osu mihinkään, esim. toi Resistancen demon pelaaminen on yhtä helv***** näillä tutti ohjaimilla.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Piti käydä sitten ostamassa tämä, jos sitä 1h päästä kerkiäisi jo kokeilemaan. Järkky kallis oli tossa Joensuun Prismassa, 70, tai no, 69.90. :(

En kehdannut keskustasta lähteä etsimään, varmasti olisi Anttilasta saanut halvemmalla. Ihme kyllä Resistance olisi ollut vain 62.90 Prismassakin.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Hiikeri sanoi:
En kehdannut keskustasta lähteä etsimään, varmasti olisi Anttilasta saanut halvemmalla. Ihme kyllä Resistance olisi ollut vain 62.90 Prismassakin.

Sonyn julkaisut ovat yleisesti ottaen halvempi kuin muut.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Kokemuksia moninpelistä netissä?Tarkoitan lähinnä toimivuutta,rullaako sulavasti ilman lageja?mikälainen realismi(kolme lippaalista vihun ja vieläkin juoksee?),
jne.

Näppis tuki ilmeisesti puuttuu,mutta onkos mahdollista,että se tulisi päivityksenä jälki käteen?
 
Vastaus: Call of Duty 3

Nettipeliä en ole vielä kerinnyt kokeilla, mutta 3-4h tuli juuri single playeriä pelattua, taattua COD kamaa, hienoa tarinan viemistä, ja saa ohjaimen liiketunnistimetkin liikettä.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Olen harkinnut tämän pelin hankkimista, mutta hieman pelottaa tuo ruudunpäivityksen tahmailu mistä on ollut useissa arvosteluissa mainintaa. Voisiko joku pelin omistaja kertoa kuinka paha tämä ongelma on?
 
Vastaus: Call of Duty 3

Dreamfly sanoi:
Olen harkinnut tämän pelin hankkimista, mutta hieman pelottaa tuo ruudunpäivityksen tahmailu mistä on ollut useissa arvosteluissa mainintaa. Voisiko joku pelin omistaja kertoa kuinka paha tämä ongelma on?

Itse aluksi hieman säikähdin kun pientä ruudunpäivityksen tahmailua havaitsin, mutta ei häiritse pelaamista ainakaan itselläni. Nettipelaaminenkin toimii mainiosti, eikä lageja ole muutamaa vastaan tullutta ulkomaalaista laskematta. Yleisesti ottaen nettipeli toimii paremmin kuin minulla, koska pingit ovat erittäin pieniä. Eli lopputulos on se, että olen erittäin tyytyväinen peliin. :)
 
Vastaus: Call of Duty 3

Dreamfly sanoi:
Olen harkinnut tämän pelin hankkimista, mutta hieman pelottaa tuo ruudunpäivityksen tahmailu mistä on ollut useissa arvosteluissa mainintaa. Voisiko joku pelin omistaja kertoa kuinka paha tämä ongelma on?

Hankintaan vaan. Eilisestä asti pelannut. Rokkaa ja iskee kuin miljoona volttia. Tähän asti paras CoD. Itse pidin hirveästi PS2sen Big Red Onesta, mennen tullen pieksee tuon. Hyvinkin eeppinen tarina eeppisestä sodasta.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Itsekkin huomasin pienoisen tahmailun paikoittain, ei kylläkään vaikuita peli fiilikseen. Peli vaan yksinkertaisesti TOIMII, hienoa ajanvietettä...

Palaanpa tästä takaisin COD3:n pariin... :)
 
Vastaus: Call of Duty 3

Ite en huomannu mitään pätkimisiä koko yksinpelin aikana? Loistava yksinpeli oli.

Nettipeli on mielestäni parasta räiskintää mitä ps3 tällähetkin tarjoaa.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Xbox 360:lla yksinpelin veteraanilla väänsin, ja v-käyrä pyyhälsi suurimman osan ajasta korkeuksista. Kakkososaan verrattuna oli aika masentava kokemus. Lineaarisuus, suunnitteluvirhteet ja muut erheet ärsyttivät näin aivan liikaa. Väkisin sain väännettyä loppuun asti, kyllä siinä muutama pisara hikea, verta ja kyyneleitä tuli vuodatettua. Helpommalla vaikeusasteella kokemus ei välttämättä näin tuskainen olisi ollut. Kuitenkin ihmetyttää, että muun muassa viholliset ilmestyilevät paikoin tyhjästä, luodit pysähtyvät ilmaan ja niin edelleen. Vielä kun paikoin checkpointien välille sattui monta suurempaa yhteenottoa. Aih.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Kaikkein ärsyttävimmät asiat kieltämättä on juuri näkymättömät seinät (niitä on joka paikassa) ja popsahtelevat vihut.
Yksinpeli on aika tylsä ja tunnelmaton mun mielestä, mutta nettipeli oli tosi kivaa niin kauan kun sitä jaksoi :)
(nämä tunnelmat siis XO:lla...
 
Vastaus: Call of Duty 3

Paavi sanoi:
Xbox 360:lla yksinpelin veteraanilla väänsin, ja v-käyrä pyyhälsi suurimman osan ajasta korkeuksista. Kakkososaan verrattuna oli aika masentava kokemus. Lineaarisuus, suunnitteluvirhteet ja muut erheet ärsyttivät näin aivan liikaa. Väkisin sain väännettyä loppuun asti, kyllä siinä muutama pisara hikea, verta ja kyyneleitä tuli vuodatettua. Helpommalla vaikeusasteella kokemus ei välttämättä näin tuskainen olisi ollut. Kuitenkin ihmetyttää, että muun muassa viholliset ilmestyilevät paikoin tyhjästä, luodit pysähtyvät ilmaan ja niin edelleen. Vielä kun paikoin checkpointien välille sattui monta suurempaa yhteenottoa. Aih.
Komppaan täysin. Call of Duty 2 asetti riman korkealle, eikä kolmosesta ollut sen veroiseksi. Lähinnä kampanjan tylsyys ja liika skriptaaminen alkoivat häiritsemään. Muistuu se eräskin aukea, jossa kaverit seisovat pystyssä ammuskellen kohti vihollista, eivätkä kuolleet koska ei tarinan kannalta tärkeitä henkilöitä tapeta. Jos kuitenkin itse menit edes kyykyssä samaan kohtaan ei ehtinyt edes tähtäämään kun napsahti.

Kyllähän pelin kerran veti läpi, mutta sen jälkeen on kerännyt pölyä, kun taas kakkososa on tahkottu jo useasti läpi.
 
Vastaus: Call of Duty 3

CrimsonWurm sanoi:
Ite en huomannu mitään pätkimisiä koko yksinpelin aikana? Loistava yksinpeli oli.

Nettipeli on mielestäni parasta räiskintää mitä ps3 tällähetkin tarjoaa.
Yksinpeli Ok, mutta ei mielestäni todellakaan loistava. Graafisesti paikka paikoin loistava, mutta kyllä välillä kaipasi tekstuureihin enemmän tarkkuutta, tai edes Anistrooppista filtteröintiä.

Kyllähän toi sen 4-5 kertaa läpipeluun aikana hidasteli, varmaan sinne 20fps:n lähelle putosi pahimmillaan yhdessä kohdin jossa mm. savua oli kentällä kiitettävästi, mutta onneksi nuokin kerrat olivat vain sen 1-2s. mittaisia, kun kerkisi huomata matalat freimit, niin tilanne meni jo ohi. Ei haitannut mua.

Onlinessä sen pari tuntia kokeilin tossa tiistain vastaisena yönä, löytyi silloin vähän toistakymmentä servua, joista noin puolet olivat kunnollisen yhteyden päässä. Siis arkipäivänä ja yöllä, eli kyllä peliseuraa tuntuu saavan 24/7.
 
Ylös Bottom