Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 3

Vastaus: Call of Duty 3

Juu pelasin tuon viestin jälkeen vähän veterania (viidenteen kenttään ja sitä vielä melko pitkälle) ja yksinpeli on itse asiassa parempi veteranilla kuin hardilla. Joutuu etenemään harkitummin suojasta suojaan. Ajattelin hardilla pelatessa, että veteran on varmaankin mahdoton, mutta eipä se NIIIN paljon pahempi ole. Toisaalta eipä hardista veteraniin isoa hyppäystä voisi olla, muuten se nimittäin olisi mahdoton. :D Nyt hyppäys on juuri sopiva ja peli on viihdyttävämpi juuri tuon harkitumman etenemisen takia. Pikku hiljaa varmaan tulee pelattua veteranillakin läpi, kun muilta peleiltä ehtii.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Mihinkähän kellonlyömään voorumilaiset useimmiten löytää verkkopelin lumoista? Eilen sain tuon pelin ja tähän asti olen päätynyt samoihin peleihin saksalaisten ja espanjalaisten kanssa. Lisätään vielä, että kummatkin lajikkeet ovat olleet mallia kiivas, joten ymmärryskelvotonta pölötystä on saanut kuulla ihan omiksi tarpeiksi :D Kaikkien kaverilistatkin taitaa olla jo täynnä, mutta jos jollain on Jukkauunon mentävä aukko listassa, niin lisätä saa toki :) Eli gamertag on tuo Jukkauuno, ellei tullut jo selville :D

Tosiaan kun on tullut muistakin viesteistä selville, niin tuo verkkopeleihin liittyminen on takapuolesta. Ranking-matseihin ei ole toivoakaan päästä ja player-matseihinkin homma toimii kuin orava lossivahtina.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Eipä suomalaisia ole näkynyt minullakaan ja eilen boxin sain huollosta ja aloin pelittämään.
Peleihin liittyminen vie kyllä hermot.
Yksinpeli on hyvää vaikka enemmän pidän 2osasta.
Tällä hetkellä on GT:Micro112 millä pelailen, kun ei ole vielä tullut ostettua lisäaikaa liveen tuolle vanhalle GT:lle. No, pääasia, että sain tietää ettei koneeni netti ole liian hidas livettämiseen.
 
Vastaus: Call of Duty 3

Jeppu nr1 sanoi:
No hyvä että ei todella buginen ole. :D Luin nimittäin tässä vähäsen aikaa sitten joltain amerikkalaiselta pelifoorumilta, että tässä pelissä olisi paljon bugeja. Itse en kyllä ole muuta kuullut kuin että löytyy pikkuisen niitä ''näkymättömiä'' seiniä? Toivottavasti pian tulisi päivitys jolla nuo muutamat bugit saataisiin korjattua. :)

Pitäähän niitä rajojakin olla moninpelissä. Yksinpeli oli kyllä aika putkimainen, mutta mielestäni multiplayer mapit ovat hyvin tehtyjä.
 
Vastaus: Call of Duty 3

JEEE!!!

Tänään aamulla ihme tapahtui! Päätin taas kerran kokeilla ranked matsiin pääsyä. Pistin pelin hakemaan matsia ja menin viemään tyttöä päiväkotiin, kävin tankkaamassa ja tulin kotiin.... ja mikä odottikaan kotona.. peli oli löytänyt toisen heebon peli aulaan.. ensimmäinen kerta ikinä.. no ei sitten päästy pelaamaan kun vaadittavaa 8 pelaajaa joutuis varmaan odottamaan sen 8 tuntia....mutta olihan toikin jo jotain..:D
 
Vastaus: Call of Duty 3

Tekis mieli katkaista tuo pelilevyke. Niin v-mäistä on päästä Live-peliin. Rankedia en ole uskaltanut edes koittaa, Playeriinkin pääsee vain, jos kuu ja tähdet ovat suotuisassa asemassa. Murrr.

Siis helevetin hauska tuo on livessä, jos vain aina kun haluais pääsis edes johonkin peliin. Prkle!
:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 3

Kyllä on tulossa. Menee vaan hermot odotellessa, haluaisi pelatakkin tuota. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 3

-mic- sanoi:
Tekis mieli katkaista tuo pelilevyke. Niin v-mäistä on päästä Live-peliin. Rankedia en ole uskaltanut edes koittaa, Playeriinkin pääsee vain, jos kuu ja tähdet ovat suotuisassa asemassa. Murrr.

Siis helevetin hauska tuo on livessä, jos vain aina kun haluais pääsis edes johonkin peliin. Prkle!
:mad:

Hmm... Ihan hyvin meikä ainakkii oon päässy pelaileen. No joo, ranked matchia en tietenkään ole, mutta normi moninpeliä kyllä. Välillä tulee se ilmoitus, ettei matsia löydy tms., mutta pelaamaan kuitenki pääsee viimeistään parilla yrittämisellä. Tietenki, että vaihtaa sitten peliä, jos ei pääse.
 
Vastaus: Call of Duty 3

ninagal sanoi:
Hmm... Ihan hyvin meikä ainakkii oon päässy pelaileen. No joo, ranked matchia en tietenkään ole, mutta normi moninpeliä kyllä. Välillä tulee se ilmoitus, ettei matsia löydy tms., mutta pelaamaan kuitenki pääsee viimeistään parilla yrittämisellä. Tietenki, että vaihtaa sitten peliä, jos ei pääse.
Joo, no onneks olkoon vaan. Täällä ei päästä, ei aina. Oikeastaan useimmin ei päästä kuin päästään. Joku 10+ yritystä, livestä poiskirjautumista ja uudelleenyrittämistä pistää naaman aika nopeasti tälleen: :mad:.

En pääse taloyhtiön kiinteällä liittymällä, enkä welhon langattomalla purkilla. [Toi welho kyllä jää pian pois, koska se taloyhtiön liittymä on ilmainen ja esim. GeoW pyrörii ilman mitään ongelmia siinä livessä.]
 
Vastaus: Call of Duty 3

Eilen pääsin jopa hurjat kolme kertaa peräkkäin pelaamaan ranked servulle ilman suurempia odotteluja. Ja hauskaa oli.

Toimiikos se stikky aim livessä vai mikä onkaan vaikka itse en sellaista edes käytä, koska se vaikeuttaa tähtäämistä minun mielestä.
 
Vastaus: Call of Duty 3

En tiedä onko tästä jo uutinen, mutta joinimispäivitys on saapunut ladattavaksi :)
 
Vastaus: Call of Duty 3

Vaikuttaisi että minulla ongelma korjaantui tuolla päivityksellä. Kolme kertaa äsken kokeilin, ja joka kerta pääsin peliin. Tosin kerran peli katkesi kesken. Ennen päivitystä en päässyt edes kahta kertaa putkeen eri peleihin.. Rankedia en ehtinyt testata..
:)
 
Vastaus: Call of Duty 3

Taisi tuo päivitys sittenkin olla hyödyllinen.
Nyt olen Ranked peleihin päässyt joka kerta noin 5min odotuksen jälkeen:)
 
Vastaus: Call of Duty 3

Kuuluukos tossa olla yksinpelissä vielä Hard-tasolla se automaattinen tähtäys päällä? Eli kun rupean ampumaan tarkemmalla tähtäimellä, niin ottaa automaattisesti tähtäimeen vihun.

Edit: Joo, eli se tais olla tuo Sticky Aim, mikä aiheutti sen. Nettipelissä oli sama homma. Nyt on omasta mielestä ainakin parempi tähätä, kun ei liimaannu kiinni vastustajaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 3

Olen tämmöinen noviisi tässä peligenressä. Pelasin jonkin aikaa helpoimmalla tasolla ja rupesi tuntumaan siltä, että normal-vaikeustaso voisi olla sopivampi. Onko nyt niin, ettei vaikeustasoa voi vaihtaa kesken kampanjan, vaan joudun aloittamaan kapanjan uudella vaikeustasolla alusta?
 
Ylös Bottom