[zD] Axu sanoi:Desussa on munaa ja voimaa, muuta ei tarvitakkaan.
Tappaa vielä yleensä 1-2 panoksesta.
[zD] Axu sanoi:Joo, lauseeseen voisi lisätä tappaa pienissä sisätiloissa 1-2 panoksesta. Kauempaa menee helposti lipas.
Juu, eiköhän me sen kaheksan saada teitä vastaan ja oon vähän kuullu että ootte liian ähkyissä joulun jälkee että teille on helppo hävitä mutta vaikea voittaaEliminaattori sanoi:Hey, XI-klaanin jäsenet (Vinnie ja kumppanit), me saadaan ehkä seitsemänkin pelaajaa torstain matsiin, joten varautukaa isommalla poppoolla. Lisäsin CG:n msn-osoitteen aikaisemmin päivällä.
Timppa78 sanoi:No siis mä oon torstaina kännissä = helppoa saalista... joten kentällä tavataan![]()
Juu, mielenkiintoisia tappoja meikä tekee (jos tekee) Mutta joo, laita Eavesdrop... kuulet meikän suusta vittua tai voi vittua... Leipurin unelma siisEliminaattori sanoi:Kivaa, varmat ilmaiskut ja kopterit meille kun odotellaan spawnaamistasi
Toisaalta jokainen tapposi voidaan laskea nöyryytykseksi meidän tiimissä.
Edit: Pitäisiköhän harkita Eavesdrop-perkkiä, voisi olla mielenkiintoista kuultavaa.
Itseasiassa pienissä mapeissa pistoolilla on helppo saada tappoja varsinkin uv-jammerillä ja silencerillä... itsellä on vacantistä Districtissä ennätys 12 pistoolitappoa putkeenplayer_fin sanoi:Heh, äsken sain pistoolilla 7 Kill Streakin.![]()
hene987 sanoi:Luulin että ne aktivoituu ja niitä ei saa pois.![]()
JanRei sanoi:nyt meni iha oikeasti järki....![]()
Joka kerta kun hyväksyn inviten niin tulee se perk...n "unable to join game session", ihan sama missä oon ite ja missä kutsuja. Plus sitten että connection interruptedeja on tullu kanssa olisko joka kolmas mappi... Pelit kyllä löytää, mutta ku pysyiskin.
Ja sitten kun vielä laitetaan hiukan lagia päälle niin avot, jopa jenkit vetää pataan...tai no, ei nyt sentäs![]()
Aaah, tekipäs hyvää avautua ja purkaa kiukkua tänne... Ei oikein uskalla ohjainta telkkariinkaan heittää![]()
Mulla oli mappina Ambush. Toi pistooli on oikeastaan aika hauska ase.Ekseli sanoi:Itseasiassa pienissä mapeissa pistoolilla on helppo saada tappoja varsinkin uv-jammerillä ja silencerillä... itsellä on vacantistä Districtissä ennätys 12 pistoolitappoa putkeen![]()
player_fin sanoi:Mulla oli mappina Ambush. Toi pistooli on oikeastaan aika hauska ase.![]()
Pyh, juuri perkit tekevät CoD:ista paremman pelin kuin muut FPS:ät.jh1000 sanoi:onhan pistooli nyt sen verran hyvä ettei overkillillä tee mitään. Muutenkin ihan turhia noi kaikki perkit, vois poistaa ihan hyvin.
sitäpaitsi pistooli omistelu on sitä aitoa omistelua, kaikki muu lasketaan perus frägäykseksi.
samaa mieltä.varsinkin äänenvaimenninta tulee käytettyä joka on tuonu uutta innostusta mulle peliä kohtaanSnigge sanoi:Pyh, juuri perkit tekevät CoD:ista paremman pelin kuin muut FPS:ät.
Luo vähän mielenkiintoa, muuten CoD olisi vain perus FPS peli hieman paremmalla nettipelillä kuin yleensä.