Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kannattaa varmasti lähestyä klaanien jäseniä ja kysyä onko klaanissa tilaa tryoutille.

klaanittomien suomalaisten olisi suotavaa käyttää FIN-tagia niin kauan,
että taivaspaikka jossakin klaanissa aukeaa.

Vinnie sanoi:
kannattaa varmasti lähestyä klaanien jäseniä ja kysyä onko klaanissa tilaa tryoutille.

klaanittomien suomalaisten olisi suotavaa käyttää FIN-tagia niin kauan,
että taivaspaikka jossakin klaanissa aukeaa.

ja miksiköhän näin? ite en ymmärrä minkä takia jotkut pitää tagia kun pelaavat tuola yleisillä mestoilla? mikä vitun järki? ketä jaksaa kiinnostaa missä jengissä joku pelaa...

jh1000 sanoi:
ja miksiköhän näin? ite en ymmärrä minkä takia jotkut pitää tagia kun pelaavat tuola yleisillä mestoilla? mikä vitun järki? ketä jaksaa kiinnostaa missä jengissä joku pelaa...

Noh noh onko Maxilla kuukautiset päällä vai mistä kaikki nää sun negative comments tulee? Eka pelasit codia crazyna ja olit WW top 50 muistaakseni ja nyt olit veke pelistä pari viikkoo ja hirvee haukkuminen alko... Btw pelasitko kokoajan S&D? katoin eilen tilastoja ja jäbällä tais olla 400k kun mulla oli 200k samassa ajassa eli 3 1/2 day... miten vitussa...

Beermastah sanoi:
Noh noh onko Maxilla kuukautiset päällä vai mistä kaikki nää sun negative comments tulee? Eka pelasit codia crazyna ja olit WW top 50 muistaakseni ja nyt olit veke pelistä pari viikkoo ja hirvee haukkuminen alko... Btw pelasitko kokoajan S&D? katoin eilen tilastoja ja jäbällä tais olla 400k kun mulla oli 200k samassa ajassa eli 3 1/2 day... miten vitussa...
Max hakkas tuota S&Dtä..siinähän niitä pojoja tulee.

jh1000 sanoi:
älä mieti sitä miksi jotkut pitää TAGia esillä kokoajan, mieti sitä miksi lämpötilan muutoksia, ne on paljon realistisempia!

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh, nyt, kun on tullut testailtua noita tarkkuuskivääreitä, niin päivitystä odotan aivan kuumeisesti. Vähintään joka toinen kuti ei vaan osu, vaikka tähtäin olisi metrin päässä olevan vihun mahassa. Onneksi asia tosiaan korjautuu päivityksessä, toivottavasti.

Muutenkin vähän omituisia pyssyjä. Eivät läheskään aina tapa yhdestä iskusta, vaikka itsellä on stopping power ja vihulla ei ole juggernauttia. Luulisi, että 119hp:n (178,5hp hedarilla) damage riittää kaatamaan 100hp:tä omaavan vihun, mutta eipä se ole niin helppoa. En sitten tiedä, että heittääkö peli sen luodin noissa tilanteissa varpaaseen pään/rinnan sijaan, mutta päivityksen jälkeen se varmasti selviää.

Snydenthur sanoi:
Huh, nyt, kun on tullut testailtua noita tarkkuuskivääreitä, niin päivitystä odotan aivan kuumeisesti. Vähintään joka toinen kuti ei vaan osu, vaikka tähtäin olisi metrin päässä olevan vihun mahassa. Onneksi asia tosiaan korjautuu päivityksessä, toivottavasti.

Muutenkin vähän omituisia pyssyjä. Eivät läheskään aina tapa yhdestä iskusta, vaikka itsellä on stopping power ja vihulla ei ole juggernauttia. Luulisi, että 119hp:n (178,5hp hedarilla) damage riittää kaatamaan 100hp:tä omaavan vihun, mutta eipä se ole niin helppoa. En sitten tiedä, että heittääkö peli sen luodin noissa tilanteissa varpaaseen pään/rinnan sijaan, mutta päivityksen jälkeen se varmasti selviää.

No jos perus M4:n pistäis tappaa 1-2 laukauksesta niin pelaa peliä ja mene sitten hardcore pelimuotoon missä on hp:ta paljon vähemmän. Eihän siinä olisi mitään hauskaa jos pelkkä laukaus riittäisi aina tappamaan toisen, hedarit tietenki erikseen.

Sanrio sanoi:
No jos perus M4:n pistäis tappaa 1-2 laukauksesta niin pelaa peliä ja mene sitten hardcore pelimuotoon missä on hp:ta paljon vähemmän. Eihän siinä olisi mitään hauskaa jos pelkkä laukaus riittäisi aina tappamaan toisen, hedarit tietenki erikseen.

Ei kyse ole siitä. Snipun idea yleensä on, että se tappaa yhdestä osumasta. Eihän siinä aseessa muuten mitään ideaa ole.

Oma "valitus" koski juuri tuota päivityksessä korjattavaa snipun "epätarkkuutta". Vaikka tähtäin on kohdalla, niin se luoti ei vaan osu samaan kohtaan. Kaikissa muissa aseissa kuitenkin tapahtuu näin.

Snydenthur sanoi:
Ei kyse ole siitä. Snipun idea yleensä on, että se tappaa yhdestä osumasta. Eihän siinä aseessa muuten mitään ideaa ole.

Oma "valitus" koski juuri tuota päivityksessä korjattavaa snipun "epätarkkuutta". Vaikka tähtäin on kohdalla, niin se luoti ei vaan osu samaan kohtaan. Kaikissa muissa aseissa kuitenkin tapahtuu näin.
Muistithan ottaa huomioon tuulen suunnan ja voimakkuuden, sekä maan vetovoiman vaikutuksen luodin lentorataan? :rolleyes:

Edit: Niin ja tietenkin jos taistelukentällä pörrää helikopteri, niin sen aiheuttamat pyörteet tulee ottaa ehdottomasti huomioon. ;)

Anzi23 sanoi:
Muistithan ottaa huomioon tuulen suunnan ja voimakkuuden, sekä maan vetovoiman vaikutuksen luodin lentorataan? :rolleyes:

Edit: Niin ja tietenkin jos taistelukentällä pörrää helikopteri, niin sen aiheuttamat pyörteet tulee ottaa ehdottomasti huomioon. ;)

Kyllähän ne tulee välillä otettua huomioon, kun tuo peukku ei aina löydä sitä vihua. :)

Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen ;)

PhroZeN sanoi:
Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen ;)

Search and destroyssä saat 50pistettä yhdestä taposta joten siitä. On tietenkin myös HeadQuarters jossa saat helposti jopa yli 600 pojoa per round.

PhroZeN sanoi:
mistään ei saa hyvin pisteitä jos et osaa pelata;) mutta search and destroy on yks.siinä saa taposta 50 pojoa ja pommin purkamisesta/plänttimisestä 100 pojoa. sitte Headquartersissa saa hyvin kans pisteitä.mutta varmaanki toi S&D on se piste voittosin.
edit.Titanic ehti eka
EDIT2. tässä vaihessa pakko kysyä että eikö muita ota päähän toi ku haet vaikka S&D matsia..sitte spawnaat peliin (kuolleena tietenkin) jossa pelitilanne on 3-0 vihuille ja omasta tiimistäs on vaikkapa 1 elossa ja vihujen tiimistä puolet.eli toisin sanoen spawnata matsiin joka päättyy n.30sekan kuluttua omaan häviöösi.mua ainaki ottaa päähän toi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Vähä tosa moninpeliä on tullu pelattuu niin aina ku se syntyy uusiks nii siin lukee 3 jotai juttuu stop the power ja rpg ja jotai muuta mitä saa alus itte päättää nii mistä niitä voi käyttää vai onko ne jutut itestää pääl? Health juttu on kans ainaki esiintyny mun mielest. Sori epäselväst postauksesta.

Larzeniuz sanoi:
Löytyykö/ onko täs pelissä mahdollisuutta saada look invertion myös vasen-oikea suunnassa, kun se look-invertion toimii vain ylös-alas suunnassa...
Edelleen kaipaan varmaa vastausta, kiitos.. :D

99% varmuudella ei saa vasen/oikee inverttiä, mitä ihmettä semmosella edes tekis?? :confused:

siis se stopping power ja juggernaut (eli se healt homma) on perkkejä ja ne on aina päällä.
ja sitten jos sulla on se RPG*2 mukana niin siihen saa vaihdettua kun painaa ristiohjainta vasemmalle.
sama juttu claymore miinojen kanssakin jos niitä on ottanut mukaan.

Mä en oo ikinä/vielä pelannut S&D mutta, kyl mua ainakin ottais toi päähän, toi et spawnais kuolleena ja on häviöl jne...Mul vaan aika paskaa, meni eilen D-Link routteri rikki, pystyy nyt vaan olee 1 kone kerrallaan kiinni netis, kun on yleensä PS3 ja Kone :(...Nojoo nyt vaan CoDii pelaamaan <3

E: Ja miks hitossa haluat ton look invertin :D, ei oo mitään järkeä..

Miksi minulla tekee näin kun pelaan netissä ja kun yritän etsiä jonkun esim. Team Deathmatchin: Lataa kauan ja sitten tulee: "Unable join game session?" Miksi? Nettiyhteyteyksien pitäisi olla aika hyvät....

Ylös Bottom