Vinnie sanoi:kannattaa varmasti lähestyä klaanien jäseniä ja kysyä onko klaanissa tilaa tryoutille.
klaanittomien suomalaisten olisi suotavaa käyttää FIN-tagia niin kauan,
että taivaspaikka jossakin klaanissa aukeaa.
jh1000 sanoi:ja miksiköhän näin? ite en ymmärrä minkä takia jotkut pitää tagia kun pelaavat tuola yleisillä mestoilla? mikä vitun järki? ketä jaksaa kiinnostaa missä jengissä joku pelaa...
Max hakkas tuota S&Dtä..siinähän niitä pojoja tulee.Beermastah sanoi:Noh noh onko Maxilla kuukautiset päällä vai mistä kaikki nää sun negative comments tulee? Eka pelasit codia crazyna ja olit WW top 50 muistaakseni ja nyt olit veke pelistä pari viikkoo ja hirvee haukkuminen alko... Btw pelasitko kokoajan S&D? katoin eilen tilastoja ja jäbällä tais olla 400k kun mulla oli 200k samassa ajassa eli 3 1/2 day... miten vitussa...
älä mieti sitä miksi jotkut pitää TAGia esillä kokoajan, mieti sitä miksi lämpötilan muutoksia, ne on paljon realistisempia!jh1000 sanoi:ja miksiköhän näin? ite en ymmärrä minkä takia jotkut pitää tagia kun pelaavat tuola yleisillä mestoilla? mikä vitun järki? ketä jaksaa kiinnostaa missä jengissä joku pelaa...
Snydenthur sanoi:Huh, nyt, kun on tullut testailtua noita tarkkuuskivääreitä, niin päivitystä odotan aivan kuumeisesti. Vähintään joka toinen kuti ei vaan osu, vaikka tähtäin olisi metrin päässä olevan vihun mahassa. Onneksi asia tosiaan korjautuu päivityksessä, toivottavasti.
Muutenkin vähän omituisia pyssyjä. Eivät läheskään aina tapa yhdestä iskusta, vaikka itsellä on stopping power ja vihulla ei ole juggernauttia. Luulisi, että 119hp:n (178,5hp hedarilla) damage riittää kaatamaan 100hp:tä omaavan vihun, mutta eipä se ole niin helppoa. En sitten tiedä, että heittääkö peli sen luodin noissa tilanteissa varpaaseen pään/rinnan sijaan, mutta päivityksen jälkeen se varmasti selviää.
Sanrio sanoi:No jos perus M4:n pistäis tappaa 1-2 laukauksesta niin pelaa peliä ja mene sitten hardcore pelimuotoon missä on hp:ta paljon vähemmän. Eihän siinä olisi mitään hauskaa jos pelkkä laukaus riittäisi aina tappamaan toisen, hedarit tietenki erikseen.
Muistithan ottaa huomioon tuulen suunnan ja voimakkuuden, sekä maan vetovoiman vaikutuksen luodin lentorataan?Snydenthur sanoi:Ei kyse ole siitä. Snipun idea yleensä on, että se tappaa yhdestä osumasta. Eihän siinä aseessa muuten mitään ideaa ole.
Oma "valitus" koski juuri tuota päivityksessä korjattavaa snipun "epätarkkuutta". Vaikka tähtäin on kohdalla, niin se luoti ei vaan osu samaan kohtaan. Kaikissa muissa aseissa kuitenkin tapahtuu näin.
Anzi23 sanoi:Muistithan ottaa huomioon tuulen suunnan ja voimakkuuden, sekä maan vetovoiman vaikutuksen luodin lentorataan?
Edit: Niin ja tietenkin jos taistelukentällä pörrää helikopteri, niin sen aiheuttamat pyörteet tulee ottaa ehdottomasti huomioon.![]()
PhroZeN sanoi:Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen![]()
mistään ei saa hyvin pisteitä jos et osaa pelataPhroZeN sanoi:Mua ei ainakaan paljoo toi campaign kiinnosta, ostin tän vaan nettipelin vuoksi...Täytyy sanoa että on varmaankin Ps3:n paras nettipeli, tällä hetkellä oon rank 31.. Niin ja yksi kysymys:
Mistä gamemodesta saa eniten pisteitä, et sais ton rankin nopeesti nousemaan? Kiitos jo etukäteen![]()
Edelleen kaipaan varmaa vastausta, kiitos..Larzeniuz sanoi:Löytyykö/ onko täs pelissä mahdollisuutta saada look invertion myös vasen-oikea suunnassa, kun se look-invertion toimii vain ylös-alas suunnassa...
minkä ihmeen takia oot sellasella invertillä menny opettelemaan pelaamista?Larzeniuz sanoi:Edelleen kaipaan varmaa vastausta, kiitos..![]()