Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huomasin tuossa 'kivan' jutun eli kun yritin (ja lopulta onnistuin) saada wins-ration >1 (oli laskenut alle 1 kun olin suorittanut challengeja
yms selityksiä :-) niin jos hosti lopettaa pelin tai tulee 'yllättävä' tietoliikennekatkos (yleensä kun toinen puoli on kovasti johdossa)
niin ilmeisesti kaikki saavat statseihin lossin riippumatta siitä oletko johdossa olevien puolella tai et!!! Kun olin nimittäin pelannut 'bout 6h
(kelloaikaa mutta joinit oli nopeita ) ja oma joukkue hävinnnyt oikeasti vain kerran niin wins-loss ero oli kaventunut vain yhdellä voitolla?!?
Tämän jälkeen aloin seuraamaan tilannetta ja siltähän tuo vaikutti, hiemanko v!?#??!...

Olinkin jo miettinyt että miten on mahdollista että suurimalla osalla jengistä (ainakin omalla frendilistalla) toi ratio on alle 1 vaikka sen kai pitäis olla 50-50 alle 1/yli 1:ssä?

Toivottavasti tuleva patch auttaa tässäkin asiassa?

-VVTK-

PS3 Seurasin siinä samalla kills-ratiota, kummastusta herätti se että vaikka useiden henkilöiden kills-ratio oli reilusti >1 (itsellä n. 0.9) niin
niiden wins-ratio oli alle 1 (esim oli kills 1.5 ja wins 0.77), mistähän tämä mahtaa kertoa, lone-wolffeista vai jostain pelimuodon erikoisuuksista
(itse pelaan lähinnä Dominationia) tai juuri näistä kesken jääneistä matseista?

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oho, onpas muuten outoa olla host. Aseet ampuu niin pirun nopeeta ja väkisinkin repeilee hmg:n ja helikopterin ampumisäänelle. Mut toisaalta, joka kuti osuu. 55-7 oli suuritappoisin erä hostina ja keskimäärin tuli vedettyä ~40 tappoa ja ~5 kuolemaa. Kyllä se 512 uppikaista näköjään riittää hostimaan noita 6vs6-matseja, vaikka toisin pelkäsin. Kaikki muut oli vihreellä, mutta löytyi kyllä yksi pelaaja, joka pomppi vihreän ja keltaisen puolella.

Nettipeli tökkii. Pahasti.

Meikällä voi mennä 30 minsaa, useita yrityksiä päästä sisään johonkin matchiin, mutta mitään ei tapahdu. Näin erityisesti ilta-aikaan, kun Jenkeissä on iltapäivä / alkuilta. Ongelma alkoi jouluaaton jälkeen.

Olikohan PS3 ja CoD joulun menestyslahja ja nyt on Infinitywardilla serverit punaisella ?

Ketuttaa.

Blabar sanoi:
Nettipeli tökkii. Pahasti.

Meikällä voi mennä 30 minsaa, useita yrityksiä päästä sisään johonkin matchiin, mutta mitään ei tapahdu. Näin erityisesti ilta-aikaan, kun Jenkeissä on iltapäivä / alkuilta. Ongelma alkoi jouluaaton jälkeen.

Olikohan PS3 ja CoD joulun menestyslahja ja nyt on Infinitywardilla serverit punaisella ?

Ketuttaa.

Eilen mietinkin jo olenko ainoa kellä käy näin, ilmeisesti en ole. Kyllä ketuttaa kun 30min saa yrittää mennä serverille, joka ei aina onnistu koska myös ''downloading game settings'' kusee täälläpäin myös. Mutta siis jos pääsee serverille niin pingi on aina punainen jolloin pelistä ei tule mitään. Ei sitten pelata:mad:

Titanic sanoi:
Eilen mietinkin jo olenko ainoa kellä käy näin, ilmeisesti en ole. Kyllä ketuttaa kun 30min saa yrittää mennä serverille, joka ei aina onnistu koska myös ''downloading game settings'' kusee täälläpäin myös. Mutta siis jos pääsee serverille niin pingi on aina punainen jolloin pelistä ei tule mitään. Ei sitten pelata:mad:

Onko mitään keinoa nähdä tarjolla olevia servereitä etukäteen tai valita jonkun lähellä olevan tunnetun serverin ( Kehä III sisäpuoli riittää ihan hyvin ;-) ? Ei tarvitsisi antaa koneen haahuilla ympäri ameriikkaa etsimässä servereitä.

Pelisession aikanahan nopeuden / kaistanleveyden taitaa nähdä score:n oikeasta reunasta ?

VVTK sanoi:
PS3 Seurasin siinä samalla kills-ratiota, kummastusta herätti se että vaikka useiden henkilöiden kills-ratio oli reilusti >1 (itsellä n. 0.9) niin
niiden wins-ratio oli alle 1 (esim oli kills 1.5 ja wins 0.77), mistähän tämä mahtaa kertoa, lone-wolffeista vai jostain pelimuodon erikoisuuksista
(itse pelaan lähinnä Dominationia) tai juuri näistä kesken jääneistä matseista?

Itsellä on juuri noin tilanne. K/D ratio on tällä hetkellä n. 2.30 ja nousee melekosta vauhtia, mutta W/L ratio on jotain 0.8. Ja HQ:ta tulee enimmäkseen mätettyä. Ja mielestäni pelailen ihan kuten sitä kuuluukin pelata, rynnin minkä kerkeän ja tapan kaiken mikä osoittaa elävän olennon suuntaan. :p Ja yleensä selviydynkin oman joukkueen voittajana rundista, mutta useammin tulee silti häviöitä kun voittoja.

Onks kukaa huomannu et leaderboardsin scoret, killsit, winsit ym ei oo päivittyny vähää aikaa. Mullaki vielä eiliset scorssit ym, mutta silti scorsin tilasto muuttuu jatkuvasti (eli siis nousee mulla xP )

Onks taas näin että tilastot ei tallennu? :( Tupla-xp viikonloppu edessä? :D

Ede sanoi:
Onks taas näin että tilastot ei tallennu? :( Tupla-xp viikonloppu edessä? :D

Tilastot kyl tallentuu siihe kohtaa mis on kaikki omat saavutukset (tapot, kuolemat, hedarit, voitot ym) mutta leaderboards näyttää samaa mitä oli eilen. Tosin sijoitukset kyllä siirtyvät ylös ja alas, riippuen miten on pelit menny äskettäin :D
Esim mulla ny leaderboardsissa eilinen score eli 126213 ja oon ny silti paremmassa sijoituksessa ku yli 130000 olevilla, koska mun oikea score on jo ylittäny 130000 x))

bruce sanoi:
Tilastot kyl tallentuu siihe kohtaa mis on kaikki omat saavutukset (tapot, kuolemat, hedarit, voitot ym) mutta leaderboards näyttää samaa mitä oli eilen. Tosin sijoitukset kyllä siirtyvät ylös ja alas, riippuen miten on pelit menny äskettäin :D
Esim mulla ny leaderboardsissa eilinen score eli 126213 ja oon ny silti paremmassa sijoituksessa ku yli 130000 olevilla, koska mun oikea score on jo ylittäny 130000 x))

Aij.. Pelotti vaan kun viimeksi kun ei tallentunu niin meni samalla tavalla..
Ja itse asiassa, eilen olin menossa, onko se nyt 3. vai 4. prestige mode, niin jollakin rank 15:ssa, niin nyt oli laskenut 12:sta.. Nyt oon takasi 14:ssa, mutta harmittaa vaan jos ei tallennu..

E: Muistin tuon siitä, kun eilen sain jo Mini-Uzin ja Bomb Squad perkit ja nyt tuli uudelleen ;)

E2: Joo tallentuu ne :F

AUTA VANHUSTA .

Nyt tulee varmaanki ihan älyttömän dorka kysymys, mutta:

Miten saa pommin asennettua tai purettua, esim. S&D:ssä?, - vai mikä se moodi olikaan??

Edis: Kiitos ku autoitte miestä mäessä nopiasti. Oon kyllä pyöriny sen pommin ympärillä, mut ei vaan lue mitään. Siispä uudelleen yrittämään. Thanx.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pidät neliötä painettuna.
Se taidetaan vielä sanoa siinä pommin luona, kun olet oikealla kohdalla ;)

ruler sanoi:
AUTA VANHUSTA .

Miten saa pommin asennettua tai purettua, esim. S&D:ssä?, - vai mikä se moodi olikaan??
Neliö nappia pohjassa pitämällä tapahtuu asennus ja purku. Se tulee kyllä lukemaankin siihen ruutuun.

ruler sanoi:
AUTA VANHUSTA .

Neliöö pohjassa niin kauan kun se on asentanu sen pommin, ja purettaessa pitää olla sen salkun tienoilla, ei toisella puolella laatikoita...ja sitä neliöö pohjassa taas.

EDIT. Kiketsi oli nopeempi..

Hardcore-moodissa ei peli neliönpainamisneuvoa anna... Olin pikkaisen hukassa kun eka S&D -kokemus tuli aikanaan juuri hooceellä pelatessa.

Olin ihan että mitä helvettiä tässä oikein pitää tehdä.

Joo, en itekkään tajunnu että neliöö on pidettävä pohjassa. Nolo kun olin yks viimisistä pelaajista ja piti pommi planttaa ni häröilin vaan siinä enkä saanu sitä paikoilleen. Mikeissä varmaan raikas " who is this jackass?" .. :o

Onko muuten kenelläkään välillä sellasta ongelmaa, että kesken pelin tulee sellanen merkki, että nettijohtoa ei ole kytketty:confused: Vai tarkottaako se vaan sitä, että hostiin ei ole yhteyttä. Mulla on esiintynyt tätä eritoten S&D:ssä. On meinaan pirun ärsyttävää, kun on päässyt vauhtiin ja tulee se merkki ja peli loppuu:mad: :mad: Kertokaapa jos tiedätte mistä tämä johtuu:rolleyes:

jyrpa sanoi:
Onko muuten kenelläkään välillä sellasta ongelmaa, että kesken pelin tulee sellanen merkki, että nettijohtoa ei ole kytketty:confused: Vai tarkottaako se vaan sitä, että hostiin ei ole yhteyttä. Mulla on esiintynyt tätä eritoten S&D:ssä. On meinaan pirun ärsyttävää, kun on päässyt vauhtiin ja tulee se merkki ja peli loppuu:mad: :mad: Kertokaapa jos tiedätte mistä tämä johtuu:rolleyes:

Voi olla että jollain on vain yhteys katkennut. Tai sitten joku urpo on vetässyt tahalteen nettipiuhan irti jotta erä loppuisi kesken.

jyrpa sanoi:
on tullut.mikä netti sulla?mulla sonera(=paska:mad: ). pelattiin suomipoikien kans muuta maailmaa vastaan ja mulle tuli se connection lost merkki sit kysyin mikillä et jumittiko muillaki peli,ja muut sanoi että ei.en tiedä mikä toi sitte on.perseestä kyllä.piti sammuttaa ps3 takaa.

Ylös Bottom