Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taas taitaa osa servereistä olla ihan sekasin. Nyt kun ei sitten ole koko päivänä tallentunut mitään statseja :mad:
No nytpä on ainakin kunnon syy pelata suomalaisten kanssa piilosta privaattimatseisssa.:)

Juhako sanoi:
Taas taitaa osa servereistä olla ihan sekasin. Nyt kun ei sitten ole koko päivänä tallentunut mitään statseja :mad:
No nytpä on ainakin kunnon syy pelata suomalaisten kanssa piilosta privaattimatseisssa.:)
toivottavasti ei tuu tupla XP viikonloppua.ensinnäkään mua ei ainakaan kiinnosta kerätä XPtä,ja huonointa viimeks oli se että kaikkia CoD omistajat oli tahkomassa sitä joka aiheutti pingiksi joka matsissa punasen pykälän=ei saanu tapettua ketään ku lagas.ei näin.

ps3-player sanoi:
toivottavasti ei tuu tupla XP viikonloppua.ensinnäkään mua ei ainakaan kiinnosta kerätä XPtä,ja huonointa viimeks oli se että kaikkia CoD omistajat oli tahkomassa sitä joka aiheutti pingiksi joka matsissa punasen pykälän=ei saanu tapettua ketään ku lagas.ei näin.
Joo, ei itteäni kyllä enää tuo Prestige-homma kiinnosta. Kaks jaksoin, mutta sitten meni ihan mudassa tarpomiseksi. Nyt saa vapaantuneemmin pelailla. :)

Juhako sanoi:
Ranking kyllä näyttää nousevan vaikkei statsit ja leveli päivity. Tosin ku menee sinne barracksiin niin siihen oikealla olevaan taulukkoon päivittyy ihan oikein:confused:

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Oho, onpas muuten outoa olla host. Aseet ampuu niin pirun nopeeta ja väkisinkin repeilee hmg:n ja helikopterin ampumisäänelle. Mut toisaalta, joka kuti osuu. 55-7 oli suuritappoisin erä hostina ja keskimäärin tuli vedettyä ~40 tappoa ja ~5 kuolemaa. Kyllä se 512 uppikaista näköjään riittää hostimaan noita 6vs6-matseja, vaikka toisin pelkäsin. Kaikki muut oli vihreellä, mutta löytyi kyllä yksi pelaaja, joka pomppi vihreän ja keltaisen puolella.

Mitä aseita/perkejä käytät kun saat noinkin kovia tuloksia?

Äläkä vain sano, että M16 ja Stopping Power -.-

ps3-player sanoi:
on tullut.mikä netti sulla?mulla sonera(=paska:mad: ). pelattiin suomipoikien kans muuta maailmaa vastaan ja mulle tuli se connection lost merkki sit kysyin mikillä et jumittiko muillaki peli,ja muut sanoi että ei.en tiedä mikä toi sitte on.perseestä kyllä.piti sammuttaa ps3 takaa.

Joo, mulla on kopterin netti (myöskin=paska).:( Voipi johtua siitä tai jostain ihan muusta.;)

Tää nyt ei liity mitenkään tähän aiheeseen, mutta en jaksanut etsiä muualtakaan:rolleyes:
Eli miten voi tehdä oman threadin:confused: Oon vaan niin nyyppä etten osaa:D

Oon pelannut Call of Dutya noin 4 vuotta.
Call of Duty ykkönen ja Call of Duty kakkonen ovat olleet yksinpelissä liian putkimaisia.
Sen takia tämä uusin tuotos on aivan erityinen, sillä tämän yksinpeli on hyvä!
Nettipelit ovat aina toimineet Call of Dutyissa, mutta ei yksinpelit.

Netissä tämä peli vasta hyvä onkin, tässä tarvii taktikoida, varsinkin kun kopterit ja lentokoneet ovat saapuneet peliin. "Radar" on myös hyvä juttu, ainoa asia mistä en välttämättä aina pidä on se, että voi "porata seinien läpi".

Asevalikoimat ovat kattavat, ja Challenget antavat lisää tekemistä peliin.
Kaikinpuolin peli ansaitsisi minulta vähintään 9/10 pistettä.

Kun itse tuota RPD:tä käytän niin kumpi olisi tuohon lisukkeeksi parempi vaihtoehto: Stopping Power vai Douple Tap?

opa95 sanoi:
Kun itse tuota RPD:tä käytän niin kumpi olisi tuohon lisukkeeksi parempi vaihtoehto: Stopping Power vai Douple Tap?
Itse käytän ainakin stopping poweria, ei tuota double tappia tuu käytettyä missään.

opa95 sanoi:
RPD:n kanssa itselläni on stopping power käytössä.

double tap sopii paremmin submarine gunneihin (MP5, Skorpion..),
jolloin niiden tulinopeus on lähes ylimaallinen ts. olet lähes voittamaton. :D

Dodih, tulihan se sieltä, kuukauden venailun jälkeen mikki/headset-malli, jonka lähetin jo takaisin kertaalleen, on loppunut Gamelifelta ja tukusta, joten uutta pukkaisi...
Jotenka, olisiko kenelläkään hyviä kokemuksia jostakin tietystä mallista, jos on, niin mistä saisi (nettikauppa, Oulun seutu)? :cool:
Ja nimenomaan CoD-käyttöön, että mikä ois just tähän passeli :D

opa95 sanoi:

Stopping Power ja Deep Impact, lyömätön yhdistelmä :p

Duople tap vaan syö myös lippaat tyhjäks tuplatahtiin.Itse alussa käytin mutta nykyään claymore tai c4+stopping power+deep penetration.

Nykyään tässä ei löydy enää servuja. Tai siis kun aloitin COD4:n pelaamisen, niin paljon nopeammin pääsi pelaamaan. Nyt joutuu odottelemaan todella pitkään ennen kuin löytyy minkäänlaista peliä... :(

player_fin sanoi:
Nykyään tässä ei löydy enää servuja. Tai siis kun aloitin COD4:n pelaamisen, niin paljon nopeammin pääsi pelaamaan. Nyt joutuu odottelemaan todella pitkään ennen kuin löytyy minkäänlaista peliä... :(

Sama onkelma täälläpäin.

player_fin sanoi:

Mun mielestä tää ei pidä paikkaansa, nykyään niitä servereitä ainakin mulle löytyy.
Sehän on myös siitä kiinni, että mitä pelimuotoa pelaat. Ite pelaan Dominationia.

Ylös Bottom