Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Loistavat ohjeet! Ei mennyt kuin 10sek pelinkään löytämiseen!:D

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Japle sanoi:
M16 tuntuu vain niin ylivoimaselta aseelta niin en yhtään kunnioita peleissä jos muut menee sillä :/

No sillä tarvitsee kuitenkin taitoa toisin ku esim martyrdomilla, jonka käyttäjiä kohtaan ei löydy respectiä.

Japle sanoi:
Itse pelailen Dominationia, TDM:ää ja joskus HQ:ta. Dominationista saa hemmetin helposti tappoja, TDM tuntuu vain oikealta ja HQ:ssa tulee sillon tällöin Shipment, joka on todella menevää touhua! Kerran kertyi tappoja 135-52.

Ei millään pahalla mut se on kyl tosi kivaa ku HQ:ta tulee pelaamaan jotain tyyppejä ettimään suuria tappomääriä kun muut yrittää pelata ja voittaa tiiminä.

Fazang sanoi:
Saitko siis toimimaan?

Muutama matsi toimi ihan hyvin, mutta edellinen oli silkkaa kuraa...tavallaan kuin olisin ollut eri pelissä kuin muut, kaikki tapahtui viiveellä. Tavallaan piti ennakoida mihin vihu menee, koska kohti ampuminen ei tuonut tulosta. Raivostuttavaa.

Eliminaattori sanoi:
Muutama matsi toimi ihan hyvin, mutta edellinen oli silkkaa kuraa...tavallaan kuin olisin ollut eri pelissä kuin muut, kaikki tapahtui viiveellä. Tavallaan piti ennakoida mihin vihu menee, koska kohti ampuminen ei tuonut tulosta. Raivostuttavaa.

No mutta ainakin päästiin asiassa eteenpäin! Uskon, että oli hostista kiinni, että sinulla tökkii peli.
Jos se oli vain yksi matsi niin se ei luultavasti ole konsolista kiinni, itse vaihdan aina serveriä jos jokin tökkii tai jos oma signaali näyttää paria tolppaa!

Totta, heti seuraava peli ja 11-18 vaihtui 37-4:ään ja taas toimii. Surkea hosti kyseessä tai sitten loggauduin jonnekin keski-Mongolian serverille...puhuivat jotain ihmeellistä kieltä.

Eliminaattori sanoi:
Totta, heti seuraava peli ja 11-18 vaihtui 37-4:ään ja taas toimii. Surkea hosti kyseessä tai sitten loggauduin jonnekin keski-Mongolian serverille...puhuivat jotain ihmeellistä kieltä.

Onneksi taas toimii, tuo on aika tuskallista jos ei toimi toi netti.

ps3-player sanoi:
ei kylläkään oo turha tuo silencer.S&D matsissa monesti oon lähteny heti juoksemaan vihujen selkään Deadly silence ja UAV jammeri käytössä ja ratkassu matsin tappamalla 4/5 niiden pelaajista.myös Ground warissa sekä muissa pelimuodoissa käytän p90+silencer. tappoja tällä hetkellä joku 13 000 ja K/D ratio 2.37. vähään aikaan en CoDia oo pelaillu.tänää meinasin pelata mutta ku ei kerinny:(
oon kyl lukenu et paljo netti ongelmia taas Codissa.

Voi siitä apua löytää kyllä S&D:ssä juuri tuon kaltaisissa tilanteissa, mutta useammin pyrin itse eliminoimaan ne aivan normaalisti jos on "normi" healthit käytössä. Tällöin saan yleensä tapot tililleni kohtuu hyvin ja noita juggernautteja ja normaalejakin tyyppejä joutuu sen verran liikaa tulittamaan niskaan millä tahansa paitsi kranaateilla ja raketeilla että useammin on turvallisempaa ja kannattavampaa ottaa uv jammerien ja muiden trikki systeemien tilalle ihan ne lisävahinko ja lonkalta ampumisen tarkkuutta parantavat perkit. Muuten ei voi kylvää kuolemaa useamman pelaajan näkyessä ruudulla yhtä tehokkaasti ;)
Myös se etu on lonkalta ampumisen perkissä että tällöin hahmoi ei "flinchaa" niin pahasti, joten voit kohtuu rauhassa ja tarkasti ampua vihollista vaikka saatkin osumia
mutta mikäli vihollinen tähtää sinua niin samaa ei voi sanoa hänestä.

s&d:ssä kannattaa myöskin olla hyvät mahdollisuudet ampua pelaajaa kaukaa, joten punaisen pisteen tähtäin soveltuu tähän mitä parahimmin erityisesti jos vastassa on niitä perus noboja M60 kevyet konekiväärit käsissään joilla ei osu kauas juuri lainkaan liikkuvaan kohteeseen, puhumattaakaan näiden varsin mukavasta latausajasta.

Niin tuosta dessusta viellä, P90 lataa myös kohtuu nopeasti mutta kannattaa ihan suosiolla lippaan vaihtuessa kesken taistelun vaihtaa siihen dessuun, sillä tuo lonkalta ampumisen tarkkuuden parannus vaikuttaa myös käsiaseisiin tai siltä se ainakin vaikuttaa.

Tyyli voi olla hieman agressiivisen tyylinen paikoitellen sen toki myönnän ;)

Japle sanoi:
Kuhan saan tuon kultaisen AK:n vielä(löytyy jo snipu, shotgun ja M60) niin sitten alan käyttään G36c:tä ja M16. M16 tuntuu vain niin ylivoimaselta aseelta niin en yhtään kunnioita peleissä jos muut menee sillä :/

Ratio on nyt muistaakseni 2.01. Pitkään oli siinä 1.50 paikkeilla josta se lähti nousemaan, jopa ilman assault riflejä ;) Tappoja päälle 20 000 eikä nouse KD ratio enää ihan hetkessä.

Ääh, mä en koskaan tajua, miksi m16 mielletään aina ylivoimaiseksi aseeksi. Sen mä myönnän, että pitkällä matkalla se on yksi pelin parhaimmista aseista (ei tosin siltikään se helpoin), mutta lähempänä se vaatii jo taitoa, että voittaa full-autot. Noita IW:n yms. cod4-foorumeita on tullut myös seurattua ja m16 on saanut hirveän "noob-aseen" maineen. Se vaan on kummallista, että ainoastaan oikeasti hyvät pelaajat pärjäävät sillä ylivoimaisesti, kun taas pekka peruspelaajat pärjäävät paremmin smg:lla tai m4:lla. Oma mielipide on ainakin se, että rekyylittömällä m4:lla pärjää vaikka silmät kiinni, kunhan ampuu nappi pohjassa, kun m16 taas vaatii tähtäämistä.

Ei sitä kyllä itekkään ole tullut käyteltyä niin paljon viime aikoina, kun kultainen ak on haussa. Mp44:lla saa kyllä pirusti tappoja ja vähän kuolemia, mutta hedareita ei vaan tule. Muilla rynkyillä kesti korkeintaan päivä saada 150 hedaria, mutta mp44:lla on jo mennyt paljon kauemmin. Muistaakseni on enää vain ~20 hedaria jäljellä, mutta varmasti tekee tiukkaa, että ehtiikö saada niitä tänäänkään.

Kiketsi sanoi:
Itse käytän ainakin stopping poweria, ei tuota double tappia tuu käytettyä missään.

Itse käytän Double Tap +Bandolier +Deep Impact LMG:n (SAW) kanssa helikopterin noutajana, RPGt on siihen touhuun liian epätarkkoja hiemankaan pidemmältä matkalta kuin pään päältä. Yleensä yksi lipas riittää ja vaikka en ole mitannut niin aikaa ei voi mennä enempää kuin kahden RPGn ampumiseen.

Pelailin eilen ton yksinpelin vihdoin läpi, kiitos hitaan pelietsinnän moninpelipuolella.. Varsin hyvä kokonaisuus, äijät ei ainakaan liian nopeeta lopu kesken, vaikka kuinka paukuttaa jätkää alas :eek: Viimenen tehtävä oli varsin kiva, ja loppukohtaus aikalailla loisto..
Turhauttaa silti toi, että vastustajat ei tunnu huomaavan muita omia jätkiä vaan aina on itse niiden kiikarissa ja sitten siinä yrittää edetä, kun muut omat eivät tajua :confused: .. En nyt muista tarkkaan kohtaa, jossa tämä ylikorostui aika jännästi.. Jotenkin näin kuitenki, että kaikki vastustajat oli jo kuolleena, kohde oli 70m päässä.. Käveleskelin sitten sinne päin, eikä ketään näkynyt - ei myöskään omia.. Kävin sitte kattomassa, mihin ne jäi - puiden taakse piiloon.. Ihmettelin, että mitä ne siinä vielä venailee kun vastustajiakaan tuolla enää ollut eikä vastaan tulossa.. Noh, selvisi että 2 omaa jantteria oli jäänyt venailemaan nurkan taakse n. 50m taaksepäin.. Että sellasta..

Snydenthur sanoi:
Ääh, mä en koskaan tajua, miksi m16 mielletään aina ylivoimaiseksi aseeksi.
M16 on pelin parhaita aseita, ylivoimaiseksi en kuitenkaan sanoisi. Loppupeleissä ratkasee kuitenkin enemmän se, kuka sillä aseella ampuu. Btw, edelleenkin, ratio ei kerro yhtään mitään.

Toisille, toisinsanoen helvetin monelle, se ratio on vaan kaikkein tärkein.Ei edes yritetä vallata lippuja tai päämajaa, vaan juostaan vaan fragien perässä.
Itse miellän parhaiksi joukkuepelaajiksi ne joilla on ratio jopa alle yhden.Ne ovat juuri niitä jotka esim.lippuja valtailee, eivätkä kyttää jossain nurkassa ohijuoksijoita.
Mutta, toki kukin taaplaa tyylillään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hei olen yli täys iän ja pelaan ps3:sella CoD4:sta on mulla myös headsetti mutta multa puuttuu pelikamut et olis ihan mukavaa jos joku olis kiinnostunut tykittään mun kans porukkaa! Annan tarkemmat tiedot kun joku vaan haluu! Ps3 ID on kuudesaisti tai Kuudesaisti kummankin pitäisi käydä!!! Ilmoitelkaa kiitos!

Itselle on ainakin ratio se tärkein. Pelaan vain team deathmatchia, joten ratio todellakin on se tärkeä mittapuu taitoaan miettiessä. Ja vinkiksi kaikille, istumalla ei vaan saa hyvää ratiota, koska ei ole mitään helpompaa kuin tappaa kampperi.

Jos jossain vaiheessa innostun pelaamaan jotain tehtäväpohjaista playlistia, niin kyllähän siinä tulisi sitten mietittyä juuri sitä tehtävää eikä kaikkien tappamista.

Team deathmatchissa taas tarkoituksena on juuri saada niitä tappoja ja sen avulla saattaa tiimi voittoon. Tosin, voittoja on vaan vaikea saada, jos saa eniten tappoja monta kertaa putkeen. Siinä vaiheessa peli päättää heittää kaikki surkeimmat pelaajat omalle puolelle ja vastassa on sitten ne edellisessä pelissä sijoilla 2-7 olleet pelaajat. Hauskin häviö oli ehdottomasti se, kun sain tyyliin 50 tappoa ja muutaman kuoleman, mutta tuli 750-600 häviö. :)

ja mistähän tämä k/d ratio sitten löytyy? ite löydän kyllä listattuna tapot ja kuolemat mutta eikai sitä tarvi itse laskee.

Fazang sanoi:
Tällainen ongelma oli itsellänikin, ja keksin jotain omaa ja tämä ainakin täällä kotonani toimii!

1. Ensin re-starttaa Playstation 3!
2. Sitten mene Verkko Asetuksiin!
3. Kytke internet-yhteys pois päältä!
4. Kytke internet-yhteys takaisin päälle!
5. Mene Internet-yhteys asetuksiin ja laita samat asetukset kuin ennenkin!
6. Kirjaudu sisään Playstation Networkkiin!
7. Ala pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea netissä!

Ei muuten mulle auttanu :( Samaa, normaalin hidasta, vauhtia etsii pelejä kuin nyt viime aikoina...

itelleni erittäin hyväks yhdistelmäks on osunu P90 silencerillä+G3 Red dotilla.elikkäs overkill perk jolla voi kantaa 2 tuommoista "pää asetta". G3 pystyy tiputtaan jopa snaippereita kaukaa sekä muuta porukkaa ikkunoista kun taas p90+silu yhdistelmällä voi rynniä vihujen taakse/eteen eikä ne edes huomaa kun kavereita tippuu.

Ylös Bottom