Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Loistavat ohjeet! Ei mennyt kuin 10sek pelinkään löytämiseen!
Loistavat ohjeet! Ei mennyt kuin 10sek pelinkään löytämiseen!
Japle sanoi:M16 tuntuu vain niin ylivoimaselta aseelta niin en yhtään kunnioita peleissä jos muut menee sillä :/
Japle sanoi:Itse pelailen Dominationia, TDM:ää ja joskus HQ:ta. Dominationista saa hemmetin helposti tappoja, TDM tuntuu vain oikealta ja HQ:ssa tulee sillon tällöin Shipment, joka on todella menevää touhua! Kerran kertyi tappoja 135-52.
Eliminaattori sanoi:Loistavat ohjeet! Ei mennyt kuin 10sek pelinkään löytämiseen!![]()
Fazang sanoi:Saitko siis toimimaan?
Eliminaattori sanoi:Muutama matsi toimi ihan hyvin, mutta edellinen oli silkkaa kuraa...tavallaan kuin olisin ollut eri pelissä kuin muut, kaikki tapahtui viiveellä. Tavallaan piti ennakoida mihin vihu menee, koska kohti ampuminen ei tuonut tulosta. Raivostuttavaa.
Eliminaattori sanoi:Totta, heti seuraava peli ja 11-18 vaihtui 37-4:ään ja taas toimii. Surkea hosti kyseessä tai sitten loggauduin jonnekin keski-Mongolian serverille...puhuivat jotain ihmeellistä kieltä.
ps3-player sanoi:ei kylläkään oo turha tuo silencer.S&D matsissa monesti oon lähteny heti juoksemaan vihujen selkään Deadly silence ja UAV jammeri käytössä ja ratkassu matsin tappamalla 4/5 niiden pelaajista.myös Ground warissa sekä muissa pelimuodoissa käytän p90+silencer. tappoja tällä hetkellä joku 13 000 ja K/D ratio 2.37. vähään aikaan en CoDia oo pelaillu.tänää meinasin pelata mutta ku ei kerinny![]()
oon kyl lukenu et paljo netti ongelmia taas Codissa.
Japle sanoi:Kuhan saan tuon kultaisen AK:n vielä(löytyy jo snipu, shotgun ja M60) niin sitten alan käyttään G36c:tä ja M16. M16 tuntuu vain niin ylivoimaselta aseelta niin en yhtään kunnioita peleissä jos muut menee sillä :/
Ratio on nyt muistaakseni 2.01. Pitkään oli siinä 1.50 paikkeilla josta se lähti nousemaan, jopa ilman assault riflejäTappoja päälle 20 000 eikä nouse KD ratio enää ihan hetkessä.
Kiketsi sanoi:Itse käytän ainakin stopping poweria, ei tuota double tappia tuu käytettyä missään.
M16 on pelin parhaita aseita, ylivoimaiseksi en kuitenkaan sanoisi. Loppupeleissä ratkasee kuitenkin enemmän se, kuka sillä aseella ampuu. Btw, edelleenkin, ratio ei kerro yhtään mitään.Snydenthur sanoi:Ääh, mä en koskaan tajua, miksi m16 mielletään aina ylivoimaiseksi aseeksi.
Fazang sanoi:Tällainen ongelma oli itsellänikin, ja keksin jotain omaa ja tämä ainakin täällä kotonani toimii!
1. Ensin re-starttaa Playstation 3!
2. Sitten mene Verkko Asetuksiin!
3. Kytke internet-yhteys pois päältä!
4. Kytke internet-yhteys takaisin päälle!
5. Mene Internet-yhteys asetuksiin ja laita samat asetukset kuin ennenkin!
6. Kirjaudu sisään Playstation Networkkiin!
7. Ala pelaamaan Call of Duty 4: Modern Warfarea netissä!