Voisivat vaikka laittaa optionsiin vaihtoehdon, että haluaako pelaaja hakea keskeneräisi pelejä...
Kyllä se uusi patch on pätevä: Tänään peli jakoi tdm:ssa n.10 krt putkeen jaot siten, että edellisen pelin eniten pisteitä saaneet olivat aina samalla puolella.Aikamoista dominointia oli. Ihmeteltävä on myös edelleen tuota liittymistä peleihin, joissa parhaalla on 20 tappoa. Voisivat vaikka laittaa optionsiin vaihtoehdon, että haluaako pelaaja hakea keskeneräisi pelejä...
Kyllä se uusi patch on pätevä: Tänään peli jakoi tdm:ssa n.10 krt putkeen jaot siten, että edellisen pelin eniten pisteitä saaneet olivat aina samalla puolella.
Tämä ei kyllä tullut patchin mukana, tapahtunut aiemminkin. Pelissä ei liene mitenkään tasoon liittyvää teambalancointia ole, mitä nyt kuukauden aikana olen tiimien "tasottumista" katsellut mappien jälkeen. Pelaajat tuntuvat vaihtelevan tiimistä toiseen vain jos tauon aikana muodostuu yli yhden pelaajan määrällinen ero. Tieto ei ole faktaa vaan katkeraa spekulointia![]()
Mut heitti tänään pariin peliin myös ihan lopussa, toista ehdin pelata n. 30s ja toista n. 20s. Häviöt kuittasin sitten kummastakin...Tohon jälkimmäiseen peliin tuli vielä mun jälkeenkin yks jantteri joka ehti olemaan mukana ehkä n. 3s![]()
Outo juttu, sillä mä olen ymmärtänyt että peleihin joissa on alle 1 min peliaikaa jäljellä ei pääse enää mukaan.
Voi kunpa jo pääsis pelaa.. mutta mitä vielä?! Emäntä haluaa kattoo jonkun säälittävän CSI:n olkkarissa! No eipä toi kauaa kestä, sit pääsee lahtaamaan redneckejä! Ja sekös on mahtavaaJospa avais joutessaan putelin bissee.. Oli tänään tyttären ristiäisetkin.. mahtavaa!!
Tän patchin jälkeen mulla on ainakin lisääntynyt connection problemit ja host ended gamet räjähdysmäisesti... Samoin lagia on tosi paljon enemmän.
Sen lisäksi vielä se ärsyttävä tyhjille servuille laitto, mapin loppuun liittyminen yms...
Pa*ka patchi, tulis jo se "varsinainen"...
PS. Onnea tyttärestä![]()
Eliminaattori:
G36C on muuten erinomaisen tasainen ase, sopii niin rynnimiseen kuin tarkka-ampujallekin. Sopivan tehokas, riittävä tulinopeus, pieni rekyyli, tarkka kauas ampuessa ja kohtuullisen kevyt kantaa (voi juosta pitempään). Stopping powerilla porukka putoaa melko kiitettävästi ja lipas ei tyhjene liian nopeasti sarjaa ampuessa, ehtii torjumaan pari-kolmekin vihua samalla lippaalla vaikka ampuisi nappi pohjassa.
Tän patchin jälkeen mulla on ainakin lisääntynyt connection problemit ja host ended gamet räjähdysmäisesti... Samoin lagia on tosi paljon enemmän.
Sen lisäksi vielä se ärsyttävä tyhjille servuille laitto, mapin loppuun liittyminen yms...
Pa*ka patchi, tulis jo se "varsinainen"...
PS. Onnea tyttärestä![]()