Oijoi, yksi kolmesta(?) tulevasta uudesta mapista on Chinatown! Gametrailersin sivuilla oli videota, kun siinä pelattiin... upeaa :O
Sama juttu itelläni. Yleensä tähtäys osuu jostain syystä jalkoihin tai rintaan. Välillä eksyy pari luotia päänkin alueelle. Tosin ei hirveesti hotsita ne kultamaalit... Suht ruman näkösii omasta mielestä. Olis ollu kiva jos olis saanu jonkun vekottimen lisää siihen aseeseen. Vaikka taskulampun tai jotain muuta turhaa roinaa koristeeks.
Ja siitä tattien hajoomisesta ni kyllä se taitaa omakin ohjain alkaa vähän löystymään :/ välillä äijä jää vaan kävelemään vaikka koittaisi painaa juoksua. No onneks tuli kaks ohjainta ni voi uhrata toisen räiskinnöille.
Elektroonillakin pärjää, kunhan on oikeen pankin, OP ja joku toinen pankki ni niitten elektroonit ei kelpaa, sampo ja nordea toimii ainakin....
mul ei ainakaa tuo nordean kortti käyny![]()
Varmaan sanotaankin tässä ketjussa jossakin, mutta onko hardcore-pelimuodoissa mitään hyötyä juggernaut- tai stopping power -perkeistä?
Onks päivityksestä mitään infoo vielläkään, kun alkaa kärsivällisyys vähetellen hupenemaan.![]()
mä veikkaan että siitä on yhtäpaljon tietoa ku mun ens viikon lottovoitosta![]()
Sonyn pitää testata ja hyväksyttää päivitys kaikilla kolmella alueella: Eurooppa/PAL, Japani/Kauko-Itä ja P-Amerikka. Erään toisen HD-konsolivalmistajan hyväksymisprosessi kattaa kerralla koko maailman. Tässä olisi Sonylle opittavaa.Mikäköhän muuten on, kun näin kauan kestää saada päivitys jakoon.
Sonyn pitää testata ja hyväksyttää päivitys kaikilla kolmella alueella: Eurooppa/PAL, Japani/Kauko-Itä ja P-Amerikka. Erään toisen HD-konsolivalmistajan hyväksymisprosessi kattaa kerralla koko maailman. Tässä olisi Sonylle opittavaa.
mä veikkaan että siitä on yhtäpaljon tietoa ku mun ens viikon lottovoitosta![]()
Kyllä. IW on lähettänyt päivityksen Sonylle testattavaksi jo kolmisen viikkoa sitten. Sen jälkeen IW ei voi kuin odotella, koska homma on täysin Sonyn käsissä.Ai jaaah.. Eli syyttävä sormi tungetaan siis Sonyn, eikä IW:n sieraimeen? Shelevä![]()