Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oijoi, yksi kolmesta(?) tulevasta uudesta mapista on Chinatown! Gametrailersin sivuilla oli videota, kun siinä pelattiin... upeaa :O

Oijoi, yksi kolmesta(?) tulevasta uudesta mapista on Chinatown! Gametrailersin sivuilla oli videota, kun siinä pelattiin... upeaa :O

Yksi neljästä siis. Se yksi "bonus"mappi sijoittuu vissiin johonkin harjoittelualueeseen, jos olen ymmärtänyt oikein. Hinnastakaan ei ole vielä tietoa, mutta saattaa olla kuulemma jopa ilmainen. Huomenna tulee kuulemma varmistus näihin asioihin ainakin fourzerotwon blogiin eli http://iamfourzerotwo.com/

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

:D:D:D:D Tulipahan hommattua kultainen AK-47 (huh,huh) aikamoinen urakka mp44;sen ja g3:sen kanssa saada vaadittavat 150 head shottia. Välillä meinas usko loppua :D:D:D

Itse olen tässä pelissä tottunut tähtäilemään rintakehän alueelle, joten heduja tulee aika vähän. Valtaosa on varmastikin tullut lonkalta ampuessa.

Haulikkolla olen aika paljon pelannut, ja sillä jos jollain tulee niin kitsaasti hedua että huhhuh :p Tosin pelimuotonakin on yleensä S&D, joten mitään hirmu saldoja ei muutenkaan ole odotettavissa, mutta silti. Tavallista on, että tulee yksi hedu parin, kolmen mapin välein haulikolla. :o

Sama juttu itelläni. Yleensä tähtäys osuu jostain syystä jalkoihin tai rintaan. Välillä eksyy pari luotia päänkin alueelle. Tosin ei hirveesti hotsita ne kultamaalit... Suht ruman näkösii omasta mielestä. Olis ollu kiva jos olis saanu jonkun vekottimen lisää siihen aseeseen. Vaikka taskulampun tai jotain muuta turhaa roinaa koristeeks.

Ja siitä tattien hajoomisesta ni kyllä se taitaa omakin ohjain alkaa vähän löystymään :/ välillä äijä jää vaan kävelemään vaikka koittaisi painaa juoksua. No onneks tuli kaks ohjainta ni voi uhrata toisen räiskinnöille.

Sama juttu itelläni. Yleensä tähtäys osuu jostain syystä jalkoihin tai rintaan. Välillä eksyy pari luotia päänkin alueelle. Tosin ei hirveesti hotsita ne kultamaalit... Suht ruman näkösii omasta mielestä. Olis ollu kiva jos olis saanu jonkun vekottimen lisää siihen aseeseen. Vaikka taskulampun tai jotain muuta turhaa roinaa koristeeks.

Ja siitä tattien hajoomisesta ni kyllä se taitaa omakin ohjain alkaa vähän löystymään :/ välillä äijä jää vaan kävelemään vaikka koittaisi painaa juoksua. No onneks tuli kaks ohjainta ni voi uhrata toisen räiskinnöille.

meinaa kans toi toinen kapula olla lopussa. nykyää se koko ajan liikkuu jonnekkin suuntaan ihan itsestään. paikoillaan pysyminen on melkein mahdotonta. juokseminen kyllä onnistuu.

Pakko on vielä hehkuttaa, että kyllä jotkut ovat syntyneet ohjain kädessä pelaamaan..bongasin tuolta gametrailers sivustolta yhden videonpätkän jossa joku kaveri paukutteli barretin snipulla lonkalta porukkaa yhtä pitkältä kun itte saa työllä ja tuskalla tähtäillä ja pidättää hengistystä että osuis edes niin.. ja vaatihan se varmaan jonnin verran pelituntejakin..SAIRASTA SÄVELMÄÄ!!!

Varmaan sanotaankin tässä ketjussa jossakin, mutta onko hardcore-pelimuodoissa mitään hyötyä juggernaut- tai stopping power -perkeistä?

Varmaan sanotaankin tässä ketjussa jossakin, mutta onko hardcore-pelimuodoissa mitään hyötyä juggernaut- tai stopping power -perkeistä?

Juggernautista ainakin on. Stopparia en käytä kun normipeleissä, tosin auttasko se taas Juggernatti-miehiin HC-pelissä? :D

Onks päivityksestä mitään infoo vielläkään, kun alkaa kärsivällisyys vähetellen hupenemaan. :mad:

mä veikkaan että siitä on yhtäpaljon tietoa ku mun ens viikon lottovoitosta :mad:

Mikäköhän muuten on, kun näin kauan kestää saada päivitys jakoon. No taitaapi cod 4 lentää hyllyn perälle pölyyntymään keskiviikkona Vegas 2:sen ilmestyessä.

Mikäköhän muuten on, kun näin kauan kestää saada päivitys jakoon.
Sonyn pitää testata ja hyväksyttää päivitys kaikilla kolmella alueella: Eurooppa/PAL, Japani/Kauko-Itä ja P-Amerikka. Erään toisen HD-konsolivalmistajan hyväksymisprosessi kattaa kerralla koko maailman. Tässä olisi Sonylle opittavaa.

Sonyn pitää testata ja hyväksyttää päivitys kaikilla kolmella alueella: Eurooppa/PAL, Japani/Kauko-Itä ja P-Amerikka. Erään toisen HD-konsolivalmistajan hyväksymisprosessi kattaa kerralla koko maailman. Tässä olisi Sonylle opittavaa.

Ai jaaah.. Eli syyttävä sormi tungetaan siis Sonyn, eikä IW:n sieraimeen? Shelevä :p

Mutta ihan oikeasti jotain kusetuksen makua tässä.. Mihinkäs ajankohtaan sitä päivitystä luvattiinkaan, joulukuun lopulle? Sitten jollekin tuli kuningasajatus rakennella jotku h-vetin uuden killcamit. Siihenkö tuota aikaa nyt on kulunut, vaikkei tuonkaan luulisi nörtinplantulle kova homma olevan. Tosin mie en tiiä näistä hommista mittään.

mä veikkaan että siitä on yhtäpaljon tietoa ku mun ens viikon lottovoitosta :mad:

Tulevana lauantaina, siis onko se sit ens viikon lotto, kuitenkin, lottovoittona täysosumille jaossa noin 1 milj. euroa. Numeroita ei kerrottu. eh??

Sorry pikku offari tähän väliin, oli ihan pakko näsäviisastella. Uusia karttoja odotellessa..

Ai jaaah.. Eli syyttävä sormi tungetaan siis Sonyn, eikä IW:n sieraimeen? Shelevä :p
Kyllä. IW on lähettänyt päivityksen Sonylle testattavaksi jo kolmisen viikkoa sitten. Sen jälkeen IW ei voi kuin odotella, koska homma on täysin Sonyn käsissä.

Ylös Bottom