Mielestäni on, koska hinta ei ole mielestäni kallis, sekä uudet kartat ovat aivan loistavia. Kuulemieni huhujen perusteella karttapaketin voi ladata ilmaiseksi myöhemmin, mutta ei vielä.
Näin myös peliliikessä version CoD4sta jossa nuo karttapaketit tulevat mukana. Hintaa en muista, mutta ei ollut kovin paljon yli sen 60 Eur, jos oikein muistan.
Noi nuubituubi valitukset on näköjään joku sd puolen ongelma. Itellä ei oo tullu viellä kertaakaan vastaan kuolema mapin alkuun jonkun random kranun takia. Ja eikä siitä hirveää haittaa normaalilla olekkaan, senkun spawnaa uusiksi.
Tän takia mulla on kake aina käden ulottuvilla kun pelaan: niitä lobbyspedejä ei jaksa kuunnella!Vois saada tossa aulassaki muten toimiin. Raivostuttava keksintö koko äänenmuunnin.
Kylläpä olikin mukava palata taas pelin ääreen parin kuukauden Halo-rupeaman jälkeen! Heti kolmannessa pelissä pääsi niin hyvin M16:n kanssa matsiin sisälle, että tulla napsahti 20 Kill Streak (2-3kk pelaamatta CoDia...)![]()
Vois saada tossa aulassaki muten toimiin. Raivostuttava keksintö koko äänenmuunnin.
Älkääs ny. Ei siellä lobbyssä kuiteskaan niin kauaa olla. Lisäks ei kukaan teitä pakota odottamaan ohjain händyssä äänet kaakossa lobbyssä 40 sekuntia, ennen kuin peli alkaa. Itse teen jotain muuta sillä välin.
Eilen pelasin kaverin kanssa sitä uutta pientä mappia (mapin nimeä en nyt muista, mikä house lienee), ja yhtäkkiä ruudun vasempaan reunaan ilmestyy monta kertaa peräkkäin tälläinen:
"Pelaajan nimi" renamed to
ja välillä tulee yhtäkkiä "Host ended game" (vaikka itse olisin hosti) ja ruutuun tulee teksti (en tarkalleen muista mitä siinä luki):
CMD **** mightafterround