Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Näin myös peliliikessä version CoD4sta jossa nuo karttapaketit tulevat mukana. Hintaa en muista, mutta ei ollut kovin paljon yli sen 60 Eur, jos oikein muistan.

Mielestäni on, koska hinta ei ole mielestäni kallis, sekä uudet kartat ovat aivan loistavia. Kuulemieni huhujen perusteella karttapaketin voi ladata ilmaiseksi myöhemmin, mutta ei vielä.

No sittenhän minä taidan odottaa.

Noi nuubituubi valitukset on näköjään joku sd puolen ongelma. Itellä ei oo tullu viellä kertaakaan vastaan kuolema mapin alkuun jonkun random kranun takia. Ja eikä siitä hirveää haittaa normaalilla olekkaan, senkun spawnaa uusiksi.

Noi nuubituubi valitukset on näköjään joku sd puolen ongelma. Itellä ei oo tullu viellä kertaakaan vastaan kuolema mapin alkuun jonkun random kranun takia. Ja eikä siitä hirveää haittaa normaalilla olekkaan, senkun spawnaa uusiksi.

Et oo kauheesti S&D pelannu? Jos et ole kertaakaan kuollut spawnipaikalle nuubitubin takia. Eikä siinä mitään spawnaa uudestaan, edes normilla.

Joo en oo pahemmin pelaillu. Varmaan 5 sd erää oon vetäny, ei oo sen enempää kiinnostanu. Ainut mitä oon pelannu vähemmän on se classic systeemi sitä oon vetäny kaks erää ja riitti.

Viihdyn enemmän niissä ffa tdm ja domination muodoissa, hq menee myös joskus.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kylläpä olikin mukava palata taas pelin ääreen parin kuukauden Halo-rupeaman jälkeen! Heti kolmannessa pelissä pääsi niin hyvin M16:n kanssa matsiin sisälle, että tulla napsahti 20 Kill Streak (2-3kk pelaamatta CoDia...) :)

Vois saada tossa aulassaki muten toimiin. Raivostuttava keksintö koko äänenmuunnin.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kylläpä olikin mukava palata taas pelin ääreen parin kuukauden Halo-rupeaman jälkeen! Heti kolmannessa pelissä pääsi niin hyvin M16:n kanssa matsiin sisälle, että tulla napsahti 20 Kill Streak (2-3kk pelaamatta CoDia...) :)

:rolleyes:

Vois saada tossa aulassaki muten toimiin. Raivostuttava keksintö koko äänenmuunnin.

Ei ole ensimmäinen kerta tämän pelin historiassa kun ihmettelen suuresti sitä miksei asioita voi tehdä loppuun asti oikein. Ensin odoteltiin mutea kuukausia, sitten kun se vihdoin tuli se toimiikin vaan pelissä. Miksei lobbyssä? MIKSI?

Siinä vois olla samalla joku Mute ALL nappula tai joku vastaava ei tarttis yksitellen niitä rämpytellä hiljaseks, vaikka ei siinä nyt pitkään mene. Mutta se Lobby mute pitäs ehdottomasti olla, monesti siin ei kestä kahta sekunttia pitempään tota rääkynää.

Joo, pitää ihan ihmetellä että kuinka paljon koomikkoja tähän maailmaan mahtuu. Harmi vaan että lobbyssa huutelijat on pitkälle Pekko Aikamiespojan tasosia. :rolleyes:

kyllä! välillä tulee heitettyä headsetti muualle kun sitä rääkynää ei jaksa 5 sekunti enenpää! :mad:

Älkääs ny. Ei siellä lobbyssä kuiteskaan niin kauaa olla. Lisäks ei kukaan teitä pakota odottamaan ohjain händyssä äänet kaakossa lobbyssä 40 sekuntia, ennen kuin peli alkaa. Itse teen jotain muuta sillä välin.

Älkääs ny. Ei siellä lobbyssä kuiteskaan niin kauaa olla. Lisäks ei kukaan teitä pakota odottamaan ohjain händyssä äänet kaakossa lobbyssä 40 sekuntia, ennen kuin peli alkaa. Itse teen jotain muuta sillä välin.

Sama homma, jos on headshet päällä ni se lentää aut. maat. jonnekkin ja jos ei ni tietty vaihtuu kanava ja kattellaan vaikka MacGuyveria.... :D

Itseä muuten kovasti ihmetyttää nämä "emme puhu mikkiin mutta kuuntelemme musiikkia"-henkilöt, siis mikä juttu se on? :p Muteahan ne kaikki yleensä saa mutta joskus on hauska kattella ku nicki on joku lord_of_death ja taustalla soi Nellyä tai jotn... :rolleyes:
Vielä kun muut menee hemmetti mukaan leikkiin ni kohta koko tiimi popittaa.. :p

Onko kenelläkään muilla ollut ongelmia moninpelin kanssa? Onko siis vika koneessa vai netissä?

Eilen pelasin kaverin kanssa sitä uutta pientä mappia (mapin nimeä en nyt muista, mikä house lienee), ja yhtäkkiä ruudun vasempaan reunaan ilmestyy monta kertaa peräkkäin tälläinen:

"Pelaajan nimi" renamed to
.
.
.

ja välillä tulee yhtäkkiä "Host ended game" (vaikka itse olisin hosti) ja ruutuun tulee teksti (en tarkalleen muista mitä siinä luki):

CMD **** mightafterround
CMD **** mightafterround
CMD **** mightafterround
.
.
.

Kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Toi alempi tulee mulla Publicissa KUN mä oon hosti.. JA ylempää tulee aina välillä mulle :) Noita ei kellään kaverilla oo, muutakun mulla. :eek:

Eilen pelasin kaverin kanssa sitä uutta pientä mappia (mapin nimeä en nyt muista, mikä house lienee), ja yhtäkkiä ruudun vasempaan reunaan ilmestyy monta kertaa peräkkäin tälläinen:

ja välillä tulee yhtäkkiä "Host ended game" (vaikka itse olisin hosti) ja ruutuun tulee teksti (en tarkalleen muista mitä siinä luki):

CMD **** mightafterround

Tuo renamed juttu varmastikkin liittyy juurikin siihen että jampat muuttaneet nimeänsä editoimalla jotain save?tiedostoa ja lisänneet siihen nimeensä niitä tatti, kolmio ym nappikuvakkeita. Serveri/peli sitten muuttaa niiden nimet normaaliksi.

Tuo hostmigrationerrornotfound ym tulee itsellekkin joskus, ilmeisesti silloin kun huono servu kun itse olen hostina. Eli servu ei saa laitettua ketään pelaajista hostiksi, pingaa paljon.

Ylös Bottom