Ítse kun tykkään taas DragunovistaM40 on minusta paras snipu koko pelissä.
m21 on paras vai mikä se ny oli...Ítse kun tykkään taas Dragunovista
ei se teho vaan se hauskuus
kiitos paljon eilisyön peliseuralle, tein todellakin ennätyksen jota tuskin kukaan tulee koskaan rikkomaan: n. 20rundissa tapoin vahingossa yhden oman ja sitten jopa 1 vihun ja oli muutes hauskaa... vai mitä pojat![]()
Sitä se kännipelaaminen teettää... Mut hauskaahan se varmaan on!?!
no yleesä 99%:sti mä pelaan kännissä paljon paremmin ku selvinpäin, toi oli vaa tollanen, että en halunnu Suomipoikia ampua, sanoin jo pelissäkin, että mä oon rauhanmiehiä, ennemmin taputan vihua olkapäälle ku ammun sen![]()
Tai sitten timppa oli niin kännissä et heti kun näki vihollisen niin tatit täysillä eteen ja R1 pohjaanKyllä tosta voi arvata mihin luodit lentää, ei ainakaan vihollisia kohti!
päätin siinä ennen nukahtamista, että nyt saatana loppu mun kaljottelu, ehkä saunassa otan saunakaljat, mutta muuten ne kaljat on mun osalta litkitty!
Elämä muuttuu ny mun osalta eikä tästä oo ku yks suunta... Ylös![]()
-Timppa-
Eikö elämäntaparemontti ottanutkaan tuulta allensa?no siinähän se onkin, mä olin jo niiiin kännissä, etten kerennyt painamaan edes R1:stä ollenkaan![]()
Eikö elämäntaparemontti ottanutkaan tuulta allensa?
Mitä on "player has kicked"? Pelasin free For All pelimuotoa. Pystyykö tossa jotenkin kikkimään??
Kultainen AK kovassa metsästyksessä, mutta ei jumaliste tuo MP44 alkaa pännimään. Olisivat vain jättäneet sen pois. Tällä hetkellä 23 hedari sillä kasassa, eikä meinaa millään saada lisää. Alkaa tuo MP44:sen äänikin jo ärsyttämään, kunhan saan nuo puuttuvat hedarit ja kultaisen AK:n niin en koske tuohon aseesee enää koskaan.![]()
Aikanaan meni ikä ja terveys kultasta aakoota metsästäessä, sitten ku se tuli valikoimiin niin tajusin että AK red camolla ja silulla on kaunein ase koko pelissä.
Muutenkin tuo aseiden esteettisyys näyttelee liiankin suurta osaa omassa pelaamisessa; P90 pysyy asekaapin pohjalla koska se on niin helvetin ruma. Sama pätee myös kaikkiin punapistekomboihin. M16 neitseellisenä (ei camoja eikä muita härpäkkeitä) on myös ilo silmälle. Samoin G36 ACOGilla. M4 tuubilla. Snipuosastolla R700 ACOGilla on kaunis.
Ykkösenä tietysti MP5 silulla.