Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Mitäs tolla tarkotit?
Kohtasin eilen kivan bugin! Alotin uuden prestigen ja ekas normi S&D matsissa sain kait 4 levelii ja pisteitä jotain 400. Kun palasin lobbyyn mun score mittari ei mahtunu perus skaalaan vaan meni yli TV ruudusta ja kas kummaa scoree tuli -400. En pystyny tekeen lainkaan classeja ja se alko todella v*tuttaan vaikka olin jo levelillä 5. No eipä mitään pelailin lisää S&D:tä ja maailman score laski sitä mukaan paljonko sain scoree pelin aikana. Leveli pomppas takas neloseen ja uudelleen vitoseen ja tätä toistui muutaman kerran. Alkoi toivo loppua kunnes napsahti leveli 6 ja classit aukes. Lopputulos CoDi On BUGINEN
Tos näkyy kun classeja ei pysty tekeen.
Itsellä kun homma loistaa ja toisella puolella ei kaikki ole Daedaluz tason pelaajia niin yleensä HC TDM puolella on kuolemat alle 5 ja tapot päälle 20... ei siihen oikeasti tarvita mitään muuta kuin silu, UV-jammeri ja mappituntemusta. Ja ei en harrasta leiriytymisiä makuupussin kera... rushimisesta ei tule mitään mutta fiksusti liikkuminen toimii vallan mainiosti.
Ja tuo 1/3 ei tarkoita kolmea kuolemaa vaan kolmas osaa tappojen määrästä... en siis tarkoita pelin laskemaa tappo/kuolema ratiota vaan kyseisen mapin. Pelin laskema tappo/kuolema ratio on mulla vaan joku 1.4 kun tulee harrastettua aika paljon kännipelailuja![]()
Mitäs tolla tarkotit?
Kohtasin eilen kivan bugin! Alotin uuden prestigen ja ekas normi S&D matsissa sain kait 4 levelii ja pisteitä jotain 400. Kun palasin lobbyyn mun score mittari ei mahtunu perus skaalaan vaan meni yli TV ruudusta ja kas kummaa scoree tuli -400. En pystyny tekeen lainkaan classeja ja se alko todella v*tuttaan vaikka olin jo levelillä 5. No eipä mitään pelailin lisää S&D:tä ja maailman score laski sitä mukaan paljonko sain scoree pelin aikana. Leveli pomppas takas neloseen ja uudelleen vitoseen ja tätä toistui muutaman kerran. Alkoi toivo loppua kunnes napsahti leveli 6 ja classit aukes. Lopputulos CoDi On BUGINEN
Tos näkyy kun classeja ei pysty tekeen.