Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tälläinen harvinaisuus tapahtus publalla tuossa alkuillasta. Toroselle kiitos kuvasta. Jotain ne vastustajat itki ettei oo reilu matsi. :D
Ja korjataan sen verran vielä, että pari rundia meitä oli 9 vastapuolella oli tuo 3 pelaajaa, sekä se, että vastapuoli sai kaks kertaa peräkkäin hävittäjät, toisella kertaa tappo koko joukkueemme... hauskaa kyllä oli :D

Reilu peli. :D Jokos store on päivittyny, niin latais sen map packin puoleen hintaan.. :confused:

Hahhah, itellä on käyny jopa silleen että vihollisia on vaan 2, ja kaikki muut on mun puolella :D arvatkaa kumpi voitti :D

Mun tiimi voitti 4-0 :p

Kyllä tuollainen ihme on käynyt itselekin. Oltiin jonkun random tyypin kanssa kaksistaan kymmentä vastaan China Townissa.
Voitettiin ja tappoja tuli kivasti.

EDIT:
Tietysti kyseessä ei ollut S&D, vaan HC TDM.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oon wawissa nähny ton useampaan otteeseen. Yleensä tapahtuu 2-0 tai 3-0 tilantees jolloin tappiotiimistä lähtee jengii menee ja uudet naamat jostain syystä liittyy voittajaporukkaan.

Jep, eli kun peliin connectaa juuri kun on kierrosten välinen "intermission" menossa, niin ei spawnaa automaattisesti vaan saa valita puolensa. Bugi.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tulipa tässä mieleen, että hyödyttääkö double tap mitään single shot-aseissa kuten G3 tai M14? Vai onko sillä vaikutusta vain sarjatuliaseisiin?

Minun mielestäni tuo variety map pack on aivan mahtava...mutta...

Ainakin 360 puolella kaikki ovat kuin ''uusia'' pelaajia. Kukaan ei oikein löhde ryntäilemään, vaan esim creekissa istuminen on suuressa suosiossa, minkä ymmärtää johtuen kentän koosta, mutta todella ärsyttävä pelattava. Chinatownissa taas koko tiimi vetäytyy aloituspaikkaa ja miinoittaa helvetin alueen. Killhousessa taas istutaan, oli kyseessä mikä tahansa pelimuoto.

SIIS kaikissa pelimuodoissa menetellään näin(paitsi SND). Itse olen pelannut VAIN ärsyttäviä matseja uusissa mapeissa. Klaanin kanssa tosin tulee välillä treenattua huvinvuoksi TDM ja domoo uusissa mapeissa ja oikein pelattuna erittäin hauskaa.

Eli voi olla että vain PUBpelaamiseen uudet mapit eivät toimi. Millainen pelityylisi sitten on..

Kysynpä nytten kaikilta PARASTA PELIKOKEMUSTA COD4:Ssa.

Itse pelasin parhaimman pelin viikko sitten. Pelimuoto oli Sabotage ja mappina toimi Strike.

Aivan käsittämätön matsi. Pelattiin snd säännöillä eli nuo 4roundia. Kaksi kertaa tuli sudden death jota rakastan aivan järjettömästi johtuen siitä että näät vastustajan pelaajan liikkeet ja se, että kumpi uskaltaa lähteä yrittämään tappoa. Säännöt olivat ei clamoreja,nuubituubia,3xfragia,c4sta...

Toisin sanoen kaikilla oli 3stun,stoppari/jugger,dead silence. Itse sain pistä pommin kerran ja sitten pelastin tiimini oiken täpärästi. Todella tyrmäävä kokemus kun pelaa hyvän tiimin kanssa ja puhalletaan yhteen hiileen.

Siksi suosittelen että pelimuotona olisi Sabotage ja mappina vaikkapa strike. Kertokaapas teidän pelikokemuksista.

Ja ne jotka haluaa pelailla kanssani, niin lisätkää ihmeessä minut kaverilistaanne ja pistetää pelit pystyy privatessa

Minun mielestäni tuo variety map pack on aivan mahtava...mutta...

Ainakin 360 puolella kaikki ovat kuin ''uusia'' pelaajia. Kukaan ei oikein löhde ryntäilemään, vaan esim creekissa istuminen on suuressa suosiossa, minkä ymmärtää johtuen kentän koosta, mutta todella ärsyttävä pelattava. Chinatownissa taas koko tiimi vetäytyy aloituspaikkaa ja miinoittaa helvetin alueen. Killhousessa taas istutaan, oli kyseessä mikä tahansa pelimuoto.

SIIS kaikissa pelimuodoissa menetellään näin(paitsi SND). Itse olen pelannut VAIN ärsyttäviä matseja uusissa mapeissa. Klaanin kanssa tosin tulee välillä treenattua huvinvuoksi TDM ja domoo uusissa mapeissa ja oikein pelattuna erittäin hauskaa.

Eli voi olla että vain PUBpelaamiseen uudet mapit eivät toimi. Millainen pelityylisi sitten on..

En kyllä allekirjoita tätä. Samalla lailla porukka käyttäytyy "uusissa" kuin vanhoissakin mapeissa (Creek jonkinasteinen poikkeus, johtuen kentän luonteesta). Kämppijät kämppii ja muut ryntäilevät kuin muutenkin. Ja pelailen siis Publalla TDM ja HQ:ta pääosin.

Ihan vain muistutukseksi. Tupla XP viikonloppu!
HC headquarters on myöskin tullut.

Itselläni osui hauska bugi vastaan HCHeadquartterissa Showdownissa, ilmeisesti helikopterin visiitistä jäi ilmaan leijumaan konekiväärin suuliekki, joka savusi myös melko reilusti. Ehdin jopa kuolla kerran, palata paikalle, laittaa akun kameraan ja napata kuvan, se siis jäi siihen rundin loppuun asti. "OMG it's a ghost" :
Kuva1
Kuva2

Näyttääpi kuvissa pelkältä savupilveltä.

Joskus on tullu pelissä mul sillanen kummalinen valopallo ja kun sen viereen menee nii alka lagitaa iha hullun lailla:D muilla?

Olettekos ihmiset paljonkin pelailleet tätä uutta Playlistiä nimeltään Hardcore HQ?
On meinaan hieman hektistä menoa! Äsken nappasin Ambushissa 53 tappoa ja kuolin 15 kertaa. Mukavaa mättöä kerrassaan.

Olen pelannut Livessä kenraaliksi (lv 52)...mutta nyt alkaa kyllä maistua jo puulta. Penskojen kanssa pelaaminen ei vaan ole enää hauskaa.

Ja mitä mieltä olette näistä sankareista, jotka selkeästi cheattaavat??

Ja yks juttu - joskus näkee kun joku ampuu sniper riflellä vähän vaan "sinne päin" ja se osuu tappavasti...voisko joku selittää ton.

Ja mitä mieltä olette näistä sankareista, jotka selkeästi cheattaavat??

Ja yks juttu - joskus näkee kun joku ampuu sniper riflellä vähän vaan "sinne päin" ja se osuu tappavasti...voisko joku selittää ton.

Siis miten cheattaavat,Tarkotatko niitä ketkä kiipeilee talojen yms päälle?

Ei pelkästään sniput, vaan myös muilla aseilla olen huomannut samaa vikaa.

Edit: Nyt on level 55 ja kultainen tähti... Edelleen kovassa kulutuksessa cod. :D

Ylös Bottom