Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Juurikin näin. Itse vain tarkoitin että on olemassa myös hyviä pelaajia jotka pelaavat kovinkin hitaalla senssillä, itse tiedän montakin ja muutamat heistä on ihan parhaita mitä olen nähnyt (siis pleikalla). Makuasiamakuasia.
Kiitos tarkentavista ohjeista Jouko.
repes
@Fedurre
Nii PCllä monestikki "prot" ja prot käyttää hidasta koska hyvä hiiri mahdollistaa sen. Konsolilla taas se tatti toimii vaan yhten tahtiin.
Ite käytän 10 koska pörrään sillain kuvottavasti välillä, että 10 tuntuu parhaalta. Eise ehkä paras pitän matkan tuli taisteluihin oo paras, mutta nykyään oon pelityylitä enempi sellanen "rusherfag", että pitää pystyy nopeesti mielummin reaktolla sprayaa kuin ehkä tarkka laaki heduun.
Se että senssiluokittelis pelaajan tason on outoo, kun jokanen pelaa sillä mikä tuntuu ittelee hyvältä ja omaan pelitapaan sopivalta.
Juurikin näin. Itse vain tarkoitin että on olemassa myös hyviä pelaajia jotka pelaavat kovinkin hitaalla senssillä, itse tiedän montakin ja muutamat heistä on ihan parhaita mitä olen nähnyt (siis pleikalla). Makuasiamakuasia.
Kiitos tarkentavista ohjeista Jouko.