No vooii hitsin pimpula !VIRTAHEPO sanoi:Eipä näköjään esim.tänään pelatut pisteet jää tonne servereille talteen
![]()
Timppa78 sanoi:Tippuuko rankki, jos jätän ton pelin Onlineen, kun tänään lopetan pelaamisen ja kun huomenna jatkan pelin pelaamista? Maalaisjärjellä ei, mutta mistään kun ei tierä.
kun ajattelin muutaman ränkin verran tänään kännipäissäni pelata, ni ei viittis "turhaan" pelata tänään![]()
Snigge sanoi:No vooii hitsin pimpula !
Älkääs ny liikaa stressatko näistä, äkkiä ne takaisin saa kuitenkin kun ei se rank ilmeisesti mitään mahdottomia määriä ole tippunut kenelläkään..
Trollbutcher sanoi:Emäntä meni nyt taas pelaileen ni oli saanu sen eilisen ränk 17 takas vaikka tänää päivällä alotti varmaan 3 kertaa 1 levelistä uudestaan, eikä päivällä kuitenkaan sit paljon pelaillu, eli eiliset sai takas.
Jep, se yks peli jonka pelasin teitin kanssa oli hauska, ite oon kännissä ni eipä ne vihut koskaa kuole mun luoteihi vaikka lippaan niihin aina tyhjensinkin... mut ne mun miinukset tuli siitä ku pari kertaa omat tuli mun perästä ja käveli mun Martyrdom:iin ja siitä ku yht'äkkiä mun eessä oli äijä enkä kerenny kattoo et kenen puolella se on...painoin liipasinta ja sitte tuli teksti et friendly tulitus ei oo hyväksi terveydelleNisupulla sanoi:Joo, ne tilanteet vaihtelee nopeasti serverilla. Kun nyt on muutama slotti vapaana ja pistaa kutsun niin yllattaen siihen tulee muutama ranskalainen valiin ja kutsun saanut saa tylyn ilmoituksen ruudulle taydesta serverista. Suomalaisten omia privaservuja kannatetaan.
Oli ihan hauskat pelit taas tanaan!![]()
Okay. I was just on the Infinity Ward forum on their website, and I learned a little something. The servers were updated today, and the glitch where your ranks/camo/weapons/etc did not save was corrected. Still having issues? Here's how to correct it. Simply log out of your PSN network, then log back in... and try playing a game.
If that doesn't work, then I am not sure what else to tell you, as it worked without flaw for me. I am trying to help, so don't take your anger or frustration out on me if it does not work like you want it to.
Hope this helped!!!
Aii jumaalauuuta, mistä jengi keksii näitä?Linkitys sanoi:
petekki sanoi:Sunnuntaina pidin iltapäivällä pienen tauon (olin saanut nostettua Rank 13) ja taas kun aloitin Rank oli 10.
Mistäköhän moinen johtuu??![]()