ok...ite en oo kokeillu pelata.perustin muiden viesteihin...Janus sanoi:Ne mitään kaatunu. Täällä mä pelaan
Heikosti toimivat servut kuitenkin.. Äsken team-deathmatchia: Toisella puolella oli jo kolme saman klaanin jäsentä, niin eiköhän seuraavaan peliin sitten jaot tehty niin, että sillä puolella kaikki olivat +50 tason kavereita ja meidän puolellemme jäivät jämätJanus sanoi:Ne mitään kaatunu. Täällä mä pelaan
m_vierimaa sanoi:Oon lähdössä huomenna jenkkeihin ja näytti olevan CoD4 circuit cityssä 40$. Onko jollakulla Asia/Usa versiota, kiinnostaisi kuulla miten sutjakkaasti Live toimii ei-PAL versiolla ja pääseekö PAL pelaajien kans samoihin matseihin.![]()
Jep mullakin oli Rank tippunut ykköseksiLepi sanoi:Palvelimet ilmeisesti aika polvillaan... Kokeilin äskettäin (01:15) nettipeliä. Huomasin että rank oli muuttunut ykköseksi ja peli jumittaa "Downloading game settings" kohtaan.
petekki sanoi:Jep mullakin oli Rank tippunut ykköseksivaikka yöllä se oli vielä 28. Viime hässäkän aikana mä menetin toistakymmentä rankkia.
Straawberry sanoi:Ei tarvitse rautatähtäimen/punapisteen tai muun tähtäimen kautta tähdätä, eli voit ampua ihan lonkalta ja aseen tarkkuus on parempi kuin normaalisti. Kätevä sarjatuliaseilla lähinnä.
Sleight of Hand on ihan kova sana, saa nopeasti uuden lippaan käyttöön, kun siihen muuten menisi turhan kauan aikaa kovassa räiskeessä..RTL sanoi:mitkä ovat tohon P90 aseeseen kasi parhainta lisukkeita? siis tarkotan esim. douple tap, mattybom jne. Tällähetkellä käytössä ovat Steady aim ja Douple Tap