Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt on jännä online-ongelma:

Eli invite ei toimi, ei ollenkaan. Tulee joka kerta "unable to.." error kun saa kutsun. Mutta; invite toimi vielä edellisessä kämpässä. Sama modeemi, sama ISP, sama PS3. Eli edellisessä kämpässä toimi aina, nyt nettiliittymän siirron jälkeen ei koskaan.

PS3 näyttää NAT1. Mitä tehdä? :confused:

Eli invite ei toimi, ei ollenkaan. Tulee joka kerta "unable to.." error kun saa kutsun.

Vaikea sanoa mitä tehdä, mutta omalla kohdalla toi viesti ei vielä tarkoita että joutuu limboon. Useimmassa tapauksessa näyttää hetken tuota viestiä ja sitten lopulta nakkaa sinne partyyn josta kutsun sai. HÄmmentävää, en tiedä mistä johtuu mutta hetken odottelu ton viestin aikana näyttää toimivan mulla. Ja siis sama "vika" mullakin eli melkein joka kerta kun saa kutsun, niin ilmoittaa ton saman.

Useimmassa tapauksessa näyttää hetken tuota viestiä ja sitten lopulta nakkaa sinne partyyn josta kutsun sai.

Määrittele "hetki". :) Nyt venailin noin minuutin "unable to join game session" .. eikä päässyt sisään.

Joudunko vaihtamaan NAT (NAT1 nyt) tyypin nyt sitten? Kuitenkin normaalin online pelaaminen toimii hyvin, invitet ei muuton jälkeen ollenkaan vaikka on sama modeemi.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tänään rikoin levelin 53 ja kaikki kamat on käytössä. Varsinkin 50. caliperinen snipu on todella hyvä verrattuna muihin. Myös M14 on kyllä aivan mahtava ase.

Tuli mieleen että jos nyt aloitan sitten prestigate moden niin menetän siis kaikki saamani aseet eikö? Ja kun aloitan alusta niin menetänkö kaikki challenget myös? Eli jos olen saanut tietyllä aseella 110 tappoa 150:stä niin ne nollaantuu? Ja onko alku levelit niin helppoja kuin ekallakin kerralla oli eli parisataa pointsia?

Eli invite ei toimi, ei ollenkaan. Tulee joka kerta "unable to.." error kun saa kutsun. Mutta; invite toimi vielä edellisessä kämpässä. Sama modeemi, sama ISP, sama PS3. Eli edellisessä kämpässä toimi aina, nyt nettiliittymän siirron jälkeen ei koskaan.

PS3 näyttää NAT1. Mitä tehdä? :confused:

Samanlaista ongelmaa mulla. Sanoo jotai "unable to connect the host" ja iskee jotai errorii. NAT-tyyppi mulla on 2.

Tänään rikoin levelin 53 ja kaikki kamat on käytössä. Varsinkin 50. caliperinen snipu on todella hyvä verrattuna muihin. Myös M14 on kyllä aivan mahtava ase.

Tuli mieleen että jos nyt aloitan sitten prestigate moden niin menetän siis kaikki saamani aseet eikö? Ja kun aloitan alusta niin menetänkö kaikki challenget myös? Eli jos olen saanut tietyllä aseella 110 tappoa 150:stä niin ne nollaantuu? Ja onko alku levelit niin helppoja kuin ekallakin kerralla oli eli parisataa pointsia?

Menetät kaiken muun paitsi statsit. Jos et niitä halua menettää, niin turha mennä prestigeen. Ei siitä hyödy mitään, vaikka saakin (omasta mielestä) rumia ikoneita arvomerkin tilalle.

Joudunko vaihtamaan NAT (NAT1 nyt) tyypin nyt sitten? Kuitenkin normaalin online pelaaminen toimii hyvin, invitet ei muuton jälkeen ollenkaan vaikka on sama modeemi.

Vika ilmenee myös, jos esim. hostilla jonka partyyn yrität on NAT3. Eli ei sinun yhteydessä mitään vikaa.
Edit; Tai jos sinulla / kaverilla on kaapelimodeemi ja reititin. Tällöin ainakin itselläni tulee NAT2, mutta UpnP ei saa päälle.
Sillon pääsen itse partyyn ja kaveri mun, mutta pelin alkaessa lentää kuuseen. Kaapeli sucks!! :)
Itse liitän Pleikan suoraan modeemiin kun pelaan: NAT1. Toimii.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Assault Riflejen käyttö on jämähtänyt kolmeen aseeseen, todennäköisesti lopullisesti. Näillä yksinkertaisesti pärjää:

G3 - Loistavan tarkka ja suhteellisen tehokas.
M16 - Tarkka ja tehokas.
M14 - Potkua piisaa.

Ja kaikkia käyttäessä Perkkeinä Claymoret, Stopping Power ja Steady Aim. Jos noista pitää paras valita niin..... Kyllä se tiukasti on G3. M16 ihan rinnalla :)

Ammutkos paljonkin lonkalta noilla rynkyillä? Varsinainen Rambo vissiin :cool: Steady aim auttaa vain lonkalta ammuttaessa... Henkilökohtaisesti ite tulee 95% asetapoista napsittua jyviltä. Steadyn tilalle Extreme condition tai deep impact <3 Mutta jos lonkalta osuu niin eihän siinä sitten mitään, räiskiihän ne lonkalta elokuvissakin :D

Voi v*ttu että palaa käpy noihin lapsiin. Ammun vahingossa oman syystä että se oma on edessä tai tulee eteen kun olen ampumassa vihollista, niin sen jälkeen pitää joka rundi ampua minut tahalleen. :mad:

Voi v*ttu että palaa käpy noihin lapsiin. Ammun vahingossa oman syystä että se oma on edessä tai tulee eteen kun olen ampumassa vihollista, niin sen jälkeen pitää joka rundi ampua minut tahalleen. :mad:

Jep, palakittee kovasti ku pidät suojatulta johonki ovelle niin että ovella ja sulla on 2m väliä. Silti joku yltiötaktikko ei huomaa tätä ja juoksee sinne ihan kuin käskystä. Hyvällä tuurilla vielä kaveri mukana :)

jep, tätä mullekki on käynyt monta kertaa... pistää kyrsimään ja miettimään että pitäskö alkaa sotaa sen kanssa:D

Ammutkos paljonkin lonkalta noilla rynkyillä? Varsinainen Rambo vissiin :cool: Steady aim auttaa vain lonkalta ammuttaessa... Henkilökohtaisesti ite tulee 95% asetapoista napsittua jyviltä. Steadyn tilalle Extreme condition tai deep impact <3 Mutta jos lonkalta osuu niin eihän siinä sitten mitään, räiskiihän ne lonkalta elokuvissakin :D

Miks ihmeessä?

Sehän auttaa vaan niihin hengitys juttuihin snipulla.

Oli muuten häikäisevä peli. Kahdella eri tasolla oli pelattava läpi. Parhaita pelikokemuksia.

Siinä on sellanen juttu että lähitaistelussa menen ihan sekaisin äkkitilanteessa jos pitää vielä rueta tähtäilemään. Läheltä lonkalta ammuttaessa Steady niin osuu vähän paremmin :p
Ja tietysti puukkoa jos oikein lähelle pyrkii.

Miks ihmeessä?

Sehän auttaa vaan niihin hengitys juttuihin snipulla.

Ei se nyt ihan noinkaan ole... Iron lungs antaa pitkän hengityksen snipuille :rolleyes: Steady toimii vain lonkalta.

Mutta viime yönä tuli hankittua se kultainen risti :D Ei ehtinytkään viime viikonloppuna pelaamaan ni vähän venähti tuo hankinta. Nyt alkaa sitten hirveä hedumetsästys kultaisten aseiden perässä :cool:

Mitäs kaikkee noihin kultasiin mutkiin oikeen vaaditaan, siis muihin kun dessuun?

Mitäs kaikkee noihin kultasiin mutkiin oikeen vaaditaan, siis muihin kun dessuun?

Kultaisia aseita on 5( AK-47, Mini-Uzi, M60, automaagihaulikko (oliko se M1014) ja Dragunov. Kultaisen päällysteen noihin saa kun tekee kaikki asechallenget kyseisestä luokasta (esim kultanen AK == 150 tappoa ja 150 hedua KAIKILLA assuilla, mukaanlukien MP44). Siitä sitten vaan metsästämään, itsellä parin viikon päästä edessä, nyt "vasta 8. prestige lvl 28.

MIssä se päivitys viipyilee?! Luulin, että olisivat ihan tammikuun alussa sen ilmoille päästäneet...kohta kuu jo lopuillaan. >:/

Ylös Bottom