Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

CaptHanDjob sanoi:
Moi ostin juuri pelin ja testaillaan paraikaa. Heti pettymyksen huokaus, onko todella näin, että livessä ei voi pelata split screeninä? Kummallakin gold -jäsenyys. CoD3:ssa onnistui, joten surkeaa on jossei tässä. Auttakee.
Ei pysty pelata split-screeninä

Lisätkää vielä vaan pampula. Pari inviteä tullu joo ja hyvä niin, suomalaisten kanssa ois kivempe pelata. Ja kaikki menee nyt liittymään tuolla live osiossa siihen jos saatas se KFin liiga tässä pystöön!!

Vituttaa, kun tuo arvostelu paljasti tuon ydäri homman. Tänään just ostin. :mad:

Decap sanoi:
Pari scriptattua kohtausta jossa käsketään pysyä paikoillaan kun vihollinen kävelee vierestä tai ampumaan hitaasti liikkuva kohde on parasta antia ikinä..? Ei paljoa soveltamisen varaa ollut, sitä samaa putkijuoksua ja toinen sanoo mitä tehdä.

Et ilmeisesti kovinkaan laadukkaita pelejä pelaile jos tuo on "parasta ikinä". :o

No eipä se pelaamista peleistä riipu vaan ihan omasta mielipiteestä. Mielestäni aika paljon tullu pelattua pelejä ja satuin vaan pitämään fiiliksestä kyseisessä missionissa, maisemat olivat upeat ja asut hienot. Pidin yksinkertaisesti eniten kyseisestä missionista kaikista, enkä nyt tiedä onko sitten mitään järkeä alkaa väittelemään mielipideasiasta joten jätänpä asian tähän.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heitti taas vaihteeksi kivat toi peli..
Pääsin hostaamaan peliä, noh, pelit meni miten meni... Noh, sitten tuli yhtäkkiä "host ended game"... :rolleyes: ... Hitonmoiset valitukset muilta että kun muka lopetin :mad:
Patchia odotellessa...

Pelasin tätä tänään pitkästä aikaa ja ihmettelin että eikös tähän tullut joku päivitys pari päivää sitten? Ei mulla ainakaan ladannut mitään päivityksiä..?

janijj sanoi:
Pelasin tätä tänään pitkästä aikaa ja ihmettelin että eikös tähän tullut joku päivitys pari päivää sitten? Ei mulla ainakaan ladannut mitään päivityksiä..?

Ei lataakaan. Playlist-päivitys tuli ilman mitään erillistä ilmoitusta siitä.

miten pitkään tota pitää pelailla että alkaa lvl 4 tulemaan vastaan :eek:

Peck4 sanoi:
miten pitkään tota pitää pelailla että alkaa lvl 4 tulemaan vastaan :eek:
Sehän riippuu ihan sun taidoistas, ei siinä pitäisi mennä kuin 10-15 minuuttia. Tapat vaan ahkerasti, että saat xp:tä. :)

TommiR sanoi:
Sehän riippuu ihan sun taidoistas, ei siinä pitäisi mennä kuin 10-15 minuuttia. Tapat vaan ahkerasti, että saat xp:tä. :)
ja mun tapauksessa tais mennä paaaaljon kauemmin :o

TommiR sanoi:
ummm. oon joko tyhmä ja en osaa, mut kerros nyt kuitenkin et pitääkö tos eka pelailla tota yksinpelikampanjaa ja kerätä xp:tä enne ku pääsee pelaa multiplayeriä? :confused:

Peck4 sanoi:
ummm. oon joko tyhmä ja en osaa, mut kerros nyt kuitenkin et pitääkö tos eka pelailla tota yksinpelikampanjaa ja kerätä xp:tä enne ku pääsee pelaa multiplayeriä? :confused:
Miksi pitäisi? Ei tietenkään tarvitse, eikä sitä xp:tä saa yksinpelistä.

Peck4 sanoi:

Ei tietenkään täydy.

TommiR sanoi:
Miksi pitäisi? Ei tietenkään tarvitse, eikä sitä xp saa yksinpelistä.
eikun joo, trying to join potential matches... en huomannut tota äsken. kai tämä tästä vielä :D

Peck4 sanoi:
eikun joo, trying to join potential matches... en huomannut tota äsken. kai tämä tästä vielä :D
hiljaa hyvä tulee, sanotaan :)

tuohon tekstiin törmäät jatkossakin, tuo pelihaku on aivan järjettömän surkea.
ottaisivat mallia paremmistaan.

Viikon ku taot kunnolla ni pitäis olla melkee kaikki aseet avattuna, ei siinä hirveän kauaa mene.

Se on niin totta, että me suomalaiset jyrätään muut.:D Äsken tuli pelattua n. 15 peliä jotain jenkkiteinejä vastaan ja voittoja tuli 15.
Nyt yhteensä win:41 lose:48. Onhan se kivaa voittaa mutta vähän haastetta saisi olla:D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko siinä tulevassa pätsissä tulossa mahdollisuutta mutettaa jotkin pelaajat onlinessa?

Meinaa alkaa pikku hiljaa ärsyttämään tuo jenkkiläisten p*skan jauhanta.

Tänäänkin olin servulla, jossa kolme noin 12 - vuotiasta jenkkiläistä hokes koko ajan "fuck u, fuck u, fuck u, fuck u". Sen jälkeen ne vaan päästeli kaikenlaisia tarpeettomia ja ärsyttäviä ääniä.

Yritä siinä nyt pelata ilman, että hermostut :mad:

BTW, oon nyt level 28 :)

Eddy93 sanoi:
Yritä siinä nyt pelata ilman, että hermostut :mad:

BTW, oon nyt level 28 :)
Pitää olla vain henkinen voima iso, että kestää. Mulle se on vain motivaatio kun joku haukkuu minua:D PS. Mäkin olen lvl 28:)

Ei tuo typeryyksien päästely ainoastaan jenkkien yksinoikeus ole... just tuli lähtö äsken pelistä kun ei voinnu enään kuunnella jonku suomalaispennun jupinoita ku ei pysyny shipmentissä hengissä. Äänestä ja nimen lopusta mikä oli joku xxxxx93 päättelisin ainakin näin mutta en nyt millään muista mikä koko nimi oli.

Innolla odottelen kyllä yksittäispelaajien mutettamista.

Ylös Bottom