Fazang sanoi:Kumpi olisi parempi "perk" Barrett .50cal aseelle, Iron Lungs vai Steady Aim?
Berdu sanoi:Iron Lungs, ehdottomasti. Steady Aim parantaa tarkkuutta jos ammut lonkalta, joten se on pikemminkin esim. SMG-perkki kuin Sniper-perkki.
Linkiting sanoi:Joo lisätkää mut ihmeessä kun ei oo kaveripiirissä ku yks PS3 mun lisäks eli on hieman yksinäistä....ei oo vielä tullut hankittua mikkiä mut etsinnässä on,jos joku pystyis vinkkaamaan jonkun hyvän paikan mistä ostaa...
ps3-player sanoi:tälläinen löytyy iteltä ja toimii moitteettomasti. http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...Ku&CatalogCategoryID=_CLD4QFHN9EAAAEOxVg03xilniille jotka ootte pelannu mun kans niin kuuluuhan mun ääni selvästi?
edit. 7tä herätys![]()
5 min sisällä kutsun sut partyyn sit HQEde sanoi:Kuuluu ^^
ps3-player sanoi:5 min sisällä kutsun sut partyyn sit HQ![]()
PhroZeN sanoi:.PSN: Mussupuhku
Tonde` sanoi:Onko nuo enemy intel itemsit sellaisia, että jos ekalla kerralla pelatessa kerään esim. 10 itemiä, niin toisella kerralla niitä on enään jäljellä 20?
Tonde` sanoi:Onko nuo enemy intel itemsit sellaisia, että jos ekalla kerralla pelatessa kerään esim. 10 itemiä, niin toisella kerralla niitä on enään jäljellä 20?
Torellakin puukkomatsia FL tai muu Soomiklaani! pistäkee tulemaan haastetta... siinä sitä viihdettä on parhaimmillaan, vaikka Shipmentti ratana... Muutkin Suomi Klaanit saa pistää pelikutsua meille jos puukkojunkkareiksi haluatteVinnie sanoi:koko COD4-pelin historian parasta viihdettä vedetiin klaanin kesken:
Mora-matsi, ilman pyssyköitä, pientä repeilemistä oli ilmoilla...![]()
klaani-matsi haasteita pelkillä mora-puukoilla otetaan vastaan.
no kysy ja sano että teiät on haastettu puukkomatsiinDagoth sanoi:Vois olla kyl aika hauska klaanimatsi jos pelkil puukoilla vedettäs..Mitähän mieltä tuo meidän kunnioitettu liiderimme Blackdawn ja muu johtoporras ois asiasta?
S&D:tä ja Dominationia pelkillä puukoilla,voin jo kuvitella
![]()