Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Sama vika, kun kuitenkaan peli ei ole Singstar, Talent saati sitten Idols(kaan), miksei jotkut tajua, että kun pelataan, niin silloin pelataan eikä hoilata :confused:
Juu mehän siellä pelattuun + muutama muu ÄKSIIläinen :D
Ja juu oli kyllä kettumainen tapaus. Onneks sentään tais olla vastustajien joukkuees... Ja ite tulee kyllä ihan liikaa kiroiltua mikkiin. Etenki eilen, tosin se oli jo paljolti väsymyksen syytä.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kuuleri sanoi:
Koska hän ei selvästikään itse osaa, siksi turha :p

Se on ihkaoikeastikin turha! Eihän siitä hyödy mitenkään. Saa vaan rumemman kuvan siihen nimen viereen :rolleyes:

Fazang sanoi:
Mikä on teidän mielestä paras Sniper, ja kummat on teidän mielestä parempia semi-automacit vai pulttilukkoset?

Kentissä joissa on pitkät välimatkat, ja aukeita alueita, niin pulttilukot.. M40A3 on mennen tullen pelin paras snipu. Muussa tapauksissa puoliautomaattiset.. Eli siis kun välimatkat ovat lyhyitä tai ahtaita (ahtaissa rynkky + ACOG on parempi), tai jos en pelaa HC muotoa. Puoliautomaagisen snipun paras ominaisuus on se, että saat sen toisen patin heti liikenteeseen. Sniput tiputtaa noin kahdesta ei-HC modessa, joten pulttilukko antaa mahdollisuuden vihulle päästä suojaan ja parantua, koska patin lataaminen on hidasta.

Snydenthur sanoi:
Ei se barret periaatteessa ole sen epätarkempi kuin muutkaan (itseasiassa kaikki pelin aseet on suunniteltu niin, että käyttäessä aseen tähtäimiä, kuti osuu siihen, mihin tähtäin näyttää). Kaikki sniput omaavat vielä samat statsit (lukuunottamatta muutamia lisävahinkokertoimia), mutta jostain syystä noi autosniput bugittavat enemmän kuin pulttilukot. Tähtääminen on kyllä se viimeinen asia, josta omassa tapauksessa pitäisi huolehtia. On tässä jo niin paljon peliaikaa takana. :)

Ja syy tähän kyselyyn oli alunperin se, kun on muutama jonkun tekemä video tullut katottua ja muissa peleissä oon aina tykästynyt eniten snipuihin. Videossa se vetää barretilla agoc-scopen kera ja 99% kudeista osuu. Siinä se vetelee kyllä hyppien ja normaalisti ampuen, mutta myös no-scopeja tulee ihan mappien toisesta päästä toiseen aikamoisella tarkkuudella. En nyt sattunut löytämään linkkiä siihen enkä muista ees nickiä, mutta boksilla se ainakin pelasi. Ihmetyttää oikeasti, miten se voi vetää kahdella bugisella jutulla niin hyvin, vaikka itse en muutamalla kokeilukerralla huomannutkaan agocissa mitään erityistä vikaa.

Mutta toisaalta, luovutin jo yrittämisestä, joten ei sillä kauheasti väliä ole. Katsellaan sitten päivityksen jälkeen uudelleen.

Itsekkään en ole tuota AGOC-bugia oikein ymmärtänyt., sillä kait tarkoitetaan sitä heilumista, tarkkuudesta en tiedä? Sen verta kokeillut joskus M40 AGOCillä että rupee quickscopet osumaan pikkasen eri tahtiin, mutta niin hyvinhän sillä ei näe ikävä kyllä. Pelaat Barretin sinne sataan tappoon ja sitten kokeilemaan itse :)

Päivitys tulee mitä luultavammin tässä kuussa. Ennen joulua meni jo microsoftin sertifiointiin (vai mikä onkaan), eli ei tässä enää kovin kauaa tarvitse odottaa. :)

Eniten kyl mua ainakin vituttaa sellatteet mulkerot, jotka viheltämälla tai muuten vaan ääntelemälla kierrättää sitä ääntelyään mikissään silleen että alkaa vinkuu niin helvatasti että melkein tärykalvo poksahtaa. Eniten vituttaa silloin, jos semmonen mulkku sattuu omalle puolelle:mad: ......... Pätsiä odotellessa:( ........

Daedaluz sanoi:
Eniten kyl mua ainakin vituttaa sellatteet mulkerot, jotka viheltämälla tai muuten vaan ääntelemälla kierrättää sitä ääntelyään mikissään silleen että alkaa vinkuu niin helvatasti että melkein tärykalvo poksahtaa. Eniten vituttaa silloin, jos semmonen mulkku sattuu omalle puolelle:mad: ......... Pätsiä odotellessa:( ........
Juu ja arvaappa vaan oliko sellanen mukana eilisissä XI vs muu maailma -sessioissa... :mad:

Hotti79 sanoi:
Älä lähde sinne prestigeen ellet halua hankkia kaikkea uudestaan.Itse lähdin ja kyllä korpeaa :rolleyes: ..Se on IMO sama onko korpin jämät vai komentajan natsat kunhan kaikki vaan kuolee jotka vihulta näyttää. :cool:

Mitä vielä! Prestigeä prestigeä! :) Se on yks kiekka ja saa customit takaisin päälle, ja kun meikäläisen asevalikoima on niinkin eksoottinen kuin M16 tahi M5, niin ei tarvii paljoa availla. Näillä mennään niinkuin Keijun mainoksessa :p

Ohhoh, nyt huomattiin E-machinesin kanssa hauska juttu :p
Olin ennenki huomannu ku kattelin killcameja, että muilla näyttää olevan P90:ään hitaammat fire ratet ku mulla, mutta aattelin, että se on lagia niin näyttää vaan siltä .. Noh, machinesin kanssa huvikseen pelattiin sitte 1vs1 Shipmentissä (otin tietenki turpaan ja ankarasti :D ) niin se kysy, että käytänkö Double Tapia kun noin nopeeta sarjaa ammun.. Mää että en, Stopping Power on käytössä..
Sitten lyötiin Double Tapit päälle, itelle tuntu että on vieläki nopeempi ku ennen, mutta machines sano että kuulostaa ja näyttää samalta.. Sillä näytti myös aivan normilta, vaikka oli muka Double Tap päällä..
Mikähän tossa mun P90:ssä on? :D

Ede sanoi:
Ohhoh, nyt huomattiin E-machinesin kanssa hauska juttu :p
Olin ennenki huomannu ku kattelin killcameja, että muilla näyttää olevan P90:ään hitaammat fire ratet ku mulla, mutta aattelin, että se on lagia niin näyttää vaan siltä .. Noh, machinesin kanssa huvikseen pelattiin sitte 1vs1 Shipmentissä (otin tietenki turpaan ja ankarasti :D ) niin se kysy, että käytänkö Double Tapia kun noin nopeeta sarjaa ammun.. Mää että en, Stopping Power on käytössä..
Sitten lyötiin Double Tapit päälle, itelle tuntu että on vieläki nopeempi ku ennen, mutta machines sano että kuulostaa ja näyttää samalta.. Sillä näytti myös aivan normilta, vaikka oli muka Double Tap päällä..
Mikähän tossa mun P90:ssä on? :D
Ziiiittteriiiiii!!!:eek: :D ps.kutsukaa mut mukaan nyt:)

ps3-player sanoi:
Ziiiittteriiiiii!!!:eek: :D ps.kutsukaa mut mukaan nyt:)

En pellaa ennää :cool:
Btw, uus mikki toimitettu tänään klo 12.. Toivottavasti huomenna tulis jo niin saisitte munki äänestä jotai selvää :p

E: E jaksa xiitata :rolleyes:

No huh huh...tuli vihdoinkin saatua se NAT-2 mutkien kautta:D :D Ensiks en tiennyt salasanaa sinne verkkohallinta sivulle ja sit painoin resettiä:rolleyes: En osannut laittaa kuitenkaan nettiasetuksia takaisin, että pääsisin pellaan:mad: Lopulta sain suhteilla ilmasen uuden nettiboksin ja netti nopeuttakin tuli nopeennettua:D Nyt toimii loistavasti ja teijän pitäis kyllä nyt pystyä liittyyn mun inviteen, eli eikun pelaan!:D :D :cool:

Vinnie sanoi:
pyöriikös muilla verkkopeli normaalisti?
No sinähän sen tierät, kusee oikeen urakalla!!! kokoajan porukkaa tippuu pois peleistä ja sitä rataa! Aamen!

Timppa78 sanoi:
No sinähän sen tierät, kusee oikeen urakalla!!! kokoajan porukkaa tippuu pois peleistä ja sitä rataa! Aamen!

Vinnie tarkotti varmaan sen hetken verkkopelin toimivuutta:rolleyes: .

Daedaluz sanoi:
Vinnie tarkotti varmaan sen hetken verkkopelin toimivuutta:rolleyes: .
no niimpa, kuten minakin, pelasin nääs Vinskin kaa samaa aikaa ja kusi nii maan perkuleesti koko netti systeemi, varsinki ku Ground War:ia verettii :eek:

Eipä noi Ground war servut ole mulla ainakaan ikinä toiminut loistavasti, melkein aina sammunut kesken pelin. Mutta joo, tossa n. klo 00 - 00.30 oli hirveetä nykimistä ja servut sammuili mutta sen jälkeen rupes toimimaan taas ihan normaalisti. Pitkään aikaan pelannut ja ukkoa tippu niin p*rkeleesti. ;)

Pai tö vei,. se päivitys tehdään kaliforniassa eli -8gmt joten aamusella ei pelata, katoin aivan itse sen... KVG! :p

Ylös Bottom